AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg har et problem (som jeg håper jeg kan le av i ettertid...), men jeg tiltrekkes KUN av svensker! Absolutt alle guttene jeg møter, som er norske og i mine øyne helt midt på treet, blir plutselig så sinnsykt mye kjekkere når jeg ser dem for meg som svensker. Med andre ord faller jeg bare for svensker. Så, jeg lurer på da, om noen ville stusse om jeg ba dem snakke svensk til meg når man har sex? Er det skikkelig turnoff? Jeg vet ikke hvordan man fanger en svenske, så jeg tenker at det kan være mitt siste håp... å finne en nordmann som er villig til å snakke svensk under akten. Hvordan ville dere reagert? ufffff Anonymous poster hash: 33907...bac
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 De aller fleste nordmenn kan ikke snakke svensk. Reis til sverige og la deg forføre der. Anonymous poster hash: 60458...fea
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 De aller fleste nordmenn kan ikke snakke svensk. Reis til sverige og la deg forføre der. Anonymous poster hash: 60458...fea Jeg er til daglig omringet av svensker... Men ingen er interessert i meg! Anonymous poster hash: 33907...bac
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Hahaha 😂 jeg har samme "problem". På Tinder er det en del svenske menn, hvis du bor i Oslo. De er ikke så vanskelige å få til sengs, men de er ikke så enkle å beholde haha. Jeg blir kåt av å høre svensk, lurer på om det har et navn, swedeophile eller noe slikt haha. Det funker ikke med å få en norsk mann til å snakke svensk altså.. det blir svorsk og det funker dårlig.Anonymous poster hash: 48d6e...2b9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå