AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Kjæresten min slo meg i tinningen med albuen, veldig hardt. Traff et eller annet spesielt punkt, for jeg ble borte et sekund eller noe. Fikk forbigående hodepine etterpå. Må sies at slaget var et uhell jeg lente meg for å se noe imens kjæresten min skulle ta på meg en ryggsekk og SMAKK, der fikk jeg et slag i tinningen. Poblemet er: jeg er kvalm og trøtt. Kan man få hjernerystelse av sånt? Sov 1-2 timer istad, og våknet åpenbart opp etterpå. Men jeg er også forkjøla - så kvalmen og trøttheten kan komme av det og... Hva tror dere? Noen andre symptomer som en kan se etter? Anonymous poster hash: 8489f...795
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 *Skulle ta på SEG en ryggsekk. Ikke meg. Jeg trenger ikke hjelp med å ta på ryggsekkAnonymous poster hash: 101d0...8b2 2
Gjest supernova_87 Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 De gangene jeg har hatt hjernerystelse har jeg hatt hodepine i tillegg, ganske kraftig hodepine egentlig, så jeg tenker at det hadde vært naturlig om du hadde fått hjernerystelse?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 De gangene jeg har hatt hjernerystelse har jeg hatt hodepine i tillegg, ganske kraftig hodepine egentlig, så jeg tenker at det hadde vært naturlig om du hadde fått hjernerystelse? Har en svak hodepine der jeg ble slått og bak mot øret når jeg kjenner etter, ellers ingenting.Anonymous poster hash: 101d0...8b2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Litt av en overskrift... Anonymous poster hash: 2660d...aff 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Litt av en overskrift... Anonymous poster hash: 2660d...aff Såvidt jeg ser det, fikk jeg med hele overskriften Anonymous poster hash: 101d0...8b2
Gjest Piraten Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Kan være en svak hjernerystelse, men tenker du hadde hatt mer vondt i hele eller nesten hele hodet da. Jeg var kvalm, svimmel og hadde ganske kraftig hodepine når jeg hadde hjernerystelse. Jeg fikk det av fall. Du er sikkert bare øm og har vondt av slaget. Det er jo en følsom plass. Endret 5. oktober 2015 av Piraten
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #8 Skrevet 5. oktober 2015 Kan være en svak hjernerystelse. Jeg var kvalm, svimmel og hadde ganske kraftig hodepine når jeg hadde hjernerystelse. Jeg fikk det av fall.men det er vel ikke farlig? Bør jeg be kjæresten vekke meg i natt? En får jo alle mulige skrekkscenarioer; "hva om jeg får hjerneblødning" osv. Vel, hadde kanskje vært dau nå, da. Anonymous poster hash: 101d0...8b2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #9 Skrevet 5. oktober 2015 "Kjæresten slo meg!" er jo aldeles ikke det samme som at han kom borti deg når du skulle ta på en sekk.. Jesus.. Anonymous poster hash: 13d44...2f9 5
SiMa Skrevet 5. oktober 2015 #10 Skrevet 5. oktober 2015 Du kan ha fått en mild hjernerystelse. For sikkerhets skyld kan du be kjæresten vekke deg en gang i løpet av natta for å se om han får kontakt med deg. Skulle du få en hjerneblødning kan det vise seg etter mange timer. Og hodeskader er ikke noe å ta sjanser med. Better safe than sorry gjelder absolutt.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #11 Skrevet 5. oktober 2015 "Kjæresten slo meg!" er jo aldeles ikke det samme som at han kom borti deg når du skulle ta på en sekk.. Jesus.. Anonymous poster hash: 13d44...2f9 Jo. Jeg ble slått med albuen. Men sånn bortsett fra at du er kunnskapsløs når det kommer til medisin/helse, var det noe mer du ville spy ut her som ikke har noen verdens ting med noe som helst å gjøre?Anonymous poster hash: 101d0...8b2 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #12 Skrevet 5. oktober 2015 Du kan ha fått en mild hjernerystelse. For sikkerhets skyld kan du be kjæresten vekke deg en gang i løpet av natta for å se om han får kontakt med deg. Skulle du få en hjerneblødning kan det vise seg etter mange timer. Og hodeskader er ikke noe å ta sjanser med. Better safe than sorry gjelder absolutt. Ja, ok. Da ber jeg om det. Det er sikkert lurt Anonymous poster hash: 101d0...8b2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #13 Skrevet 5. oktober 2015 Han slo deg ikke. Ikke rart menn blir falskt anklaget for voldtekt når jenter ikke tenker over hva de sier. Anonymous poster hash: 86b93...fb0 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #14 Skrevet 5. oktober 2015 Han slo deg ikke. Ikke rart menn blir falskt anklaget for voldtekt når jenter ikke tenker over hva de sier. Anonymous poster hash: 86b93...fb0 Hva får deg til å tro at det er snakk om at jeg er dame og han er mann? Hva hvis jeg er mann og hun er dame, eller vi er lesber? Herlighet, ikke rart Kvinneguiden råtner bort litt etter litt med alle de hjernedøde svarene og avsporingene trådstartere får Anonymous poster hash: 101d0...8b2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #15 Skrevet 5. oktober 2015 Men for å være saklig, selvom oss saklige er i fåtall; Vedkommende var ikke "borti" meg. Jeg var derimot borte i et sekund eller mer, så stjerner som det så poetisk kalles. Hvis man opplever det når noen er borti deg, tror jeg man burde ta en tur på akuttmottaket for da er kroppen såpass dårlig stilt at man antakeligvis er døden nær.Anonymous poster hash: 101d0...8b2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #16 Skrevet 5. oktober 2015 Er du fjern, svimmel eller distre? Er det ubehagelig å se på lys? Er pupillene dine større enn vanlig? Jeg har hatt min dose med hjernerystelser opp igjennom, og alle disse symptomene opptrådte sammen med hodepine, trøtthet, kvalme/oppkast og uvelhetsfølelse. Om du ikke har noen av symptomene over er du muligens bare litt ør etter slaget, det er veldig vanlig, tinningen er et følsomt sted.. Men noen ekspert er jeg ikke, bare min erfaring og det jeg har hørt av leger:) God bedring!Anonymous poster hash: 6fc2d...30b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #17 Skrevet 5. oktober 2015 Dump han (eller henne for sikkerhets skyld)! Anonymous poster hash: 5490a...3e6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #18 Skrevet 5. oktober 2015 Hva får deg til å tro at det er snakk om at jeg er dame og han er mann? Hva hvis jeg er mann og hun er dame, eller vi er lesber? Herlighet, ikke rart Kvinneguiden råtner bort litt etter litt med alle de hjernedøde svarene og avsporingene trådstartere får Anonymous poster hash: 101d0...8b2 Samme det vel. Og den hersketeknikken kan du ta med deg tilbake til barneskolen. Anonymous poster hash: 86b93...fb0 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #19 Skrevet 5. oktober 2015 Får litt assosiasjoner til enkelte bloggere, med slik en dramatisk og villedende overskrift.... Noen som føler seg litt oppmerksomhetssyke i dag kanskje? Anonymous poster hash: 8915c...3c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå