AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 På lørdag hadde jeg diare stort sett hele dagen. Det var ikke snakk om litt løs diare, det var praktisk talt vann.. Jeg var ikke syk ellers, og hadde normal matlyst. På søndag var jeg helt fin igjen, null problemer. Men plutselig i kveld igjen fikk jeg løs mage igjen. Og i dag er matlysten litt nedsatt, og er litt småkvalm. Hva kan dette skyldes? Jeg har ikke spist noe jeg ikke har gjort før, verken i helga eller i dag.. Anonymous poster hash: 7b682...99c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 1. Kjøp Imovane og bruk det 2. Bestill en legetime Vi har ikke mulighet til å undersøke deg og stille diagnose. Kg er ikke et legeforum Anonymous poster hash: 404c1...8a0
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 AnonymBruker, on 05 Oct 2015 - 20:01, said: 1. Kjøp Imovane og bruk det 2. Bestill en legetime Vi har ikke mulighet til å undersøke deg og stille diagnose. Kg er ikke et legeforum Anonymous poster hash: 404c1...8a0 Imovane? Mener du Imodium? Imovane er jo et innsovningsmiddel... (Ikke TS...) Anonymous poster hash: 5f149...014 1
Gjest Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Imovane? Mener du Imodium? Imovane er jo et innsovningsmiddel... (Ikke TS...) Anonymous poster hash: 5f149...014 For øvrig... Jeg tror kulltabletter er mer effektivt for å stoppe diareen, men ikke for å forebygge...
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 1. Kjøp Imovane og bruk det 2. Bestill en legetime Vi har ikke mulighet til å undersøke deg og stille diagnose. Kg er ikke et legeforum Anonymous poster hash: 404c1...8a0 Jasså, sovetabletter fordi hun har diare? Enda et strålende eksempel på at lekedoktorne på kg ikke vet hva de snakker om. Anonymous poster hash: dade5...d7a 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Imovane? Mener du Imodium? Imovane er jo et innsovningsmiddel... (Ikke TS...) Anonymous poster hash: 5f149...014 Jeg mente selvsagt ImodiumAnonymous poster hash: 404c1...8a0
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 Jasså, sovetabletter fordi hun har diare? Enda et strålende eksempel på at lekedoktorne på kg ikke vet hva de snakker om. Anonymous poster hash: dade5...d7a Jeg tok feil av Imovane og Imodium og jeg er ikke utdanne lekedoktor, så vennligst ro ned hissigheten dinAnonymous poster hash: 404c1...8a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå