Gå til innhold

Instagramjenter


Gjest Hubbabubba2014

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke se deg blind på at alle er ekte følgere, lett å fikse falske. Jeg lagde en konto med 3000 følgere på 2 uker uten å ha brukt en krone. Etterhvert kom de ekte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hubbabubba2014

Ikke se deg blind på at alle er ekte følgere, lett å fikse falske. Jeg lagde en konto med 3000 følgere på 2 uker uten å ha brukt en krone. Etterhvert kom de ekte ;)

Jeg vet. Jeg klarer å se hvilke som har ekte følgene og hvilke som ikke har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syns jeg det er greit å diskutere kjendiser på Instagram + bloggere som er høyt opp på topplisten, men jeg syns ikke det er greit å diskutere privatpersoner som ikke prøver å bli kjendiser, men som f.eks legger ut bilder av hverdagsliv eller hobbyen sin (mote, reisebilder, antikksamling, sporten din bedriver, whatever).
Jeg har selv 1000 følgere på Instagram, tror jeg hadde seriøst fått selvmordstanker om min profil plutselig hadde blir disektert på KG, ikke fordi jeg har postet noe flaut, men fordi jeg vil bli værende nettopp en privatperson... Jeg poster på Instagram for å dele gleden ved hobbyen min med andre, vil/kan ikke ha lukket profil, for da får jeg ikke delt like mye, vil likevel IKKE bli kjendis/diskutert i media på noen måte slev om jeg har ganske mange følgere... :opplyser:

Jeg følger noe kjendiser på Instagram, som Anna Dello Russo. Liker de crazy antrekkene hennes, + lar meg vel fasinere/forskrekke litt av at den 50+ år gammel dame lever et liv med så mye ukentlig festing. Jeg følger også noen bloggere, som Annette Haga, de svenske bloggerene Kenza og Foki (de har begge et ganske spennende liv), og Fotballfrue (hun har en utrolig kjedelig Instagram fordi alt er det samme som bloggen, ALT er oppstilt + alt for mange kaffekopp&coffetablebook-bilder :rolleyes: ). Sånne kjendiser er det lov å diskutere vil jeg si. ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...