Gjest Piraten Skrevet 6. oktober 2015 #21 Skrevet 6. oktober 2015 Noe mer du ønsker å skryte av dag?Anonymous poster hash: eac4e...56a Er det å skryte det altså? Det er vel derfor vi gir blod vel? For å redde liv, ikke for å få premie.
C-girl Skrevet 6. oktober 2015 #22 Skrevet 6. oktober 2015 Hva er problemet? Sykehusene trenger blod, samma om den som gir blod får kopp, vel? Eller er nattesøvnen din herpa pga det?Anonymous poster hash: eac4e...56a Jeg mister ikke noe nattesøvn, men synes bare at fokuset blir litt feil når man bare gjør noe for å få en premie, mens man tidligere gjorde det for å hjelpe sin neste. Men hvis det hjelper sykehusene å få inn blod, så for all del må folk få både mummikopp og hva annet det skulle være.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #23 Skrevet 6. oktober 2015 Det spiller nok ingen rolle for den som får blodet om giveren har fått en Mummikopp eller ikke. Anonymous poster hash: 87ccd...93e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #24 Skrevet 6. oktober 2015 Hva hvis man ikke ønsker å støtte redd barna (eller fyll inn en eller annen veldedighetsorganisasjon)? Nei, gi folk kopp eller ryggsekk. De fleste synes det er OKAnonymous poster hash: eac4e...56a I gamle dager fikk man et glass melk etter blodgivningen... Anonymous poster hash: 3b1cc...e8b
skruf Skrevet 7. oktober 2015 #25 Skrevet 7. oktober 2015 I gamle dager fikk man et glass melk etter blodgivningen... Anonymous poster hash: 3b1cc...e8b Og idag får man et glass saft eller juice (jeg får også kjeks i tillegg til juce når jeg gir blodplater, sikkert pga jeg sitter i 80min før jeg er ferdig.)
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #26 Skrevet 21. desember 2015 Den 5. oktober 2015 at 21.19, AnonymBruker skrev: Når man gir blod så burde man fått typ "vi sender 200kr til redd barna takket være deg". Mummikopp kan du kjøpe på f.eks kitchn. Anonymous poster hash: 04bc9...a3b Man kan det! Anonymkode: 63c18...39a
Lista Skrevet 22. desember 2015 #27 Skrevet 22. desember 2015 Den 6. oktober 2015 at 19.29, C-girl skrev: Jeg mister ikke noe nattesøvn, men synes bare at fokuset blir litt feil når man bare gjør noe for å få en premie, mens man tidligere gjorde det for å hjelpe sin neste. Men hvis det hjelper sykehusene å få inn blod, så for all del må folk få både mummikopp og hva annet det skulle være. Før fikk man faktisk penger for å gi blod, så det å få noe er ikke noe nytt.
Gjest Coolaid Skrevet 22. desember 2015 #28 Skrevet 22. desember 2015 Den 5.10.2015 at 21.00, AnonymBruker skrev: Det vet jeg ikke, men jeg synes at når man ikke får gi blod bare fordi man er homofil, så burde ingen gi blod før det også er tillatt for homofile. Anonymous poster hash: 0ac51...47f Fortell meg hvorfor det er slik.
Zzyzx Skrevet 23. desember 2015 #29 Skrevet 23. desember 2015 De har mummikopper på Røde Kors nå. Varer sikkert en times tid til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå