Gå til innhold

Sex og mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg får besøk av min kjæreste nå til uken og jeg får uheldigvis mensen samme dag. vi har et avstandsforhold, derfor er det ekstra kjipt. 

Hvordan er det å ha sex når man har mensen? Vil det komme ekstra mye blod f.eks.?

Anonymous poster hash: 6cfbe...e79
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sex med tampong. Mye moro man kan gjøre uten å rote rundt inni vagina.

Så kan det også hende at vi tar en dusj sammen og da trekker jeg tampongen ut først slik at vi kan ha litt vaginal sex om det skulle friste.

Gjest Christina146
Skrevet

Det kan bli litt grisete, men om dere begge synes det er greit gjør det vel ingenting? Kan jo bare legge et håndkle under f. eks? Første mensdag pleier jeg å få ekstra mye, men kjæresten min vil ikke ha sex når jeg har mensen anyways så..  :jolie:

Skrevet

Hvordan skal han ellers "earn his red wings".

Anonymous poster hash: abbe7...f76
Skrevet

Vi pleier bare å legge et håndkle i senga mens vi driver på og så ta en dusj sammen etterpå!

• Liker 1
Skrevet

Nope! 

Just nope.

Skrevet

Jeg pleier å blø mindre når jeg har sex tror jeg. Men gjør det ikke de første dagene når det er mye. Går det jo an å gjøre det i dusjen :) 

Anonymous poster hash: 9809a...f27
Skrevet

Enten kan dere bare fingre og slikke, og la skjeden være helt i fred. Da kan du ha i tampong, eller enda bedre menskopp. Med menskopp slipper du en ekkel tampongtråd som er i veien, han vil ikke merke noe som helst til at du har mensen så lenge han ikke putter ting opp i skjeden. 

Eller så kan dere ha sex enten i dusjen, eller i sengen. 

Jeg har madrassbeskytter som kan vaskes like enkelt som et vanlig laken, så det er ikke noe stress. Ja, det blir en del blod utover, men det går vekk i vask. Vi pleier sparke unna dynene under akten, så det er bare lakenet og evt madrassbeskytteren det går ut over. Har du et stort håndkle du kan legge under tar det det verste av støyten, men man blir jo litt hemmet av at man da må holde seg på håndkleet, og passe på å ikke støtte seg med hender og slikt utenfor det også. 

Anonymous poster hash: 179c5...998
Skrevet

Jeg har aldri tenkt over at man ikke skal ha sex med mensen. Er da bare å dusje før og etterpå (noe jeg foretrekker ellers også). Forskjellen er at det kan være litt ømt, og man bytter gjerne ikke så mange stillinger for å slippe og grise for mye. Velger sex i dusjen de første to dagene pga store blødninger, ellers har vi bare i senga, med eller uten håndkle. 

Anonymous poster hash: 1e042...6f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...