Carro123 Skrevet 5. oktober 2015 #1 Del Skrevet 5. oktober 2015 Vi har vell alle sett de utallige familiene som filmer hverdagen og legger ut på nett. Noen av dem kan man følge over flere år, blir nesten en del av familien. Men er dette egentlig greit? Er det greit å filme barna hver dag for å blottlegge til resten av verden? De legger jo kanskje ikke ut mer enn 10-20 minutter sv sine 24 timer. En kjent familie på YouTube mistet nettopp sin 13-år gamle sønn. De har da filmet i flere år, frem til siste slutt. Jeg vil tro de er evig takknemlig for alt de har filmet den dag i dag. Likevel greier jeg ikke få opp en mening om jeg synes det er greit eller ikke.. Hva synes dere? Det er jo evige minner, og fantastisk for familier som bor langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneAa Skrevet 5. oktober 2015 #2 Del Skrevet 5. oktober 2015 Har du et navn eller link til denne familien som mistet sin sønn? Om det er greit å filme barna hver dag for å blottlegge til resten av verden? Nei! Å filme over tid er et fint minne for dem for fremtiden. Særlig om noe skulle skje, som dødsfall for eksempel. Da har de noe å se tilbake på, når de ønsker å minnes. Men da ha videoene privat. Vet barna hva internett er? Vet barna konsekvenser som kan oppstå? Situasjoner som kan oppstå ved å legge ut på nett? Har de selv samtykket til dette, og gjorde de det ETTER de visste hva internett etc er? Jeg hadde aldri gjort det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carro123 Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 5. oktober 2015 Har du et navn eller link til denne familien som mistet sin sønn? Om det er greit å filme barna hver dag for å blottlegge til resten av verden? Nei! Å filme over tid er et fint minne for dem for fremtiden. Særlig om noe skulle skje, som dødsfall for eksempel. Da har de noe å se tilbake på, når de ønsker å minnes. Men da ha videoene privat. Vet barna hva internett er? Vet barna konsekvenser som kan oppstå? Situasjoner som kan oppstå ved å legge ut på nett? Har de selv samtykket til dette, og gjorde de det ETTER de visste hva internett etc er? Jeg hadde aldri gjort det. Bratayley heter de på YouTube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 5. oktober 2015 #4 Del Skrevet 5. oktober 2015 Bratayley heter de på YouTube Kan du ikke linke i HI, så er det så mye greier for oss andre enn å bruke tid på å søke opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhLydia Skrevet 5. oktober 2015 #5 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Får ikke til med å sette inn link Endret 5. oktober 2015 av OhLydia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 6. oktober 2015 #6 Del Skrevet 6. oktober 2015 http://www.kjendis.no/2015/10/06/kjendis/youtube/dod/stjerne/video/41366924/?_ga=1.42163493.148172807.1444155891 Jeg skjønner bare ikke at folk ønsker å dele så mye, egentlig skjønner jeg ikke hva som får folk til å bruke tid på å dele private ting offentlig i det hele tatt. For meg er det noe jeg ikke klarer å relatere til i det hele tatt. Tenker det samme om alle andre sosiale medier.. jeg blir stadig overrasket over hva folk bruker tid på å legge ut /ønsker å legge ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 6. oktober 2015 #7 Del Skrevet 6. oktober 2015 Dette blir for meg som alt med Ylva, hun som mistet livet etter mange år med kreft. Faren hennes delte alt på facebook helt til siste dag, og jeg må innrømme at jeg ble litt dårlig når han la ut videoer av henne når hun nesten ikke klarte å holde seg våken. Skjønner meningen, men klarer ikke å like det.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 6. oktober 2015 #8 Del Skrevet 6. oktober 2015 Får ikke til med å sette inn link Du kopierer adressen og limer inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhLydia Skrevet 7. oktober 2015 #9 Del Skrevet 7. oktober 2015 Du kopierer adressen og limer inn... Okei prøver. https://www.youtube.com/user/Bratayley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg