Gå til innhold

En endring her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har notert meg at det er en del som gjorde en del ut av seg som har forsvunnet i løpet av den siste tida, i tillegg til at det har blitt mye mindre aktivitet på Snikk-snakk og og mindre pudring generelt. Tror det er mange yngre som har forsvunnet. Jeg for min det synes forumet en stund har vært for dominert av tull og tøv og useriøse brukere som det ikke er mulig å diskutere med, så jeg håper at det kommer inn noen litt mer oppegående og humoristiske damer her slik at det kan bli litt morsomt å være her igjen, i stedet for at halvparten av trådene består av krangling og "Å, så pen du er!". Hvordan tror dere det blir her framover?



Anonymous poster hash: 8cc59...dcc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snikk snakk er for en intern klikk på kg.

Kommer du ny inn der, så må du enten vise deg som en særdeles grei, intelegent og kunskapsrik personlighet, eller snakke alle etter munnen. Ellers blir du den stygge andungen.

Jeg tror bestemt at moderatorteamet har gjort en god jobb de siste månedene og slått ned på dem som ikke kan oppføre seg, derfor er ting i endring på forumet. Men det er mitt inntrykk. :klo:

Anonymous poster hash: bc04a...c91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikk snakk er for en intern klikk på kg.

Kommer du ny inn der, så må du enten vise deg som en særdeles grei, intelegent og kunskapsrik personlighet, eller snakke alle etter munnen. Ellers blir du den stygge andungen.

Jeg tror bestemt at moderatorteamet har gjort en god jobb de siste månedene og slått ned på dem som ikke kan oppføre seg, derfor er ting i endring på forumet. Men det er mitt inntrykk. :klo:

Anonymous poster hash: bc04a...c91

Det er mulig. Jeg har aldri hatt noe ønske om å bli med i Snikk-snakkgjengen, men jeg merket meg at snikksnakket spredte seg til nesten alle rom her. Det ble litt mye "ungdomsskolen" for min del, men det ser som sagt ut som det har skjedd noe i det siste. Hvis ikke alle "barna" bare er på høstferie.

Anonymous poster hash: 8cc59...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...