Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går det an å sjekke skattelistene anonymt? Jeg skal søke jobb, men vil ikke spørre bedriftene hva som er vanlig lønn der. Det er litt frekt :P Så jeg tenkte å søke opp noen av de ansatte og sjekke hva som er vanlig. 

Anonymous poster hash: 22834...e01
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke mulig men du kan sende melding til AskAdam så sjekker de det for deg.

Anonymous poster hash: 70136...969
Skrevet

Ja, da er det jo mulig. Takk for tips. 

• Liker 1
Skrevet

Får forresten de jeg sjekker opp beskjed om at Adam har sjekket dem? Hvor får de i såfall denne infoen?

Skrevet

Får forresten de jeg sjekker opp beskjed om at Adam har sjekket dem? Hvor får de i såfall denne infoen?

Ja da er det en av de ansatte som blir registrert. Det er som sagt ikke mulig å sjekke skattelistene anonymt. Man må være registrert i skatteetaten og denne personen vil være synlig hos den som blir søkt på.

Skrevet

Hvem er denne Ask Adam?

Først anonymt, så plutselig ikke det likevel?!

Anonymous poster hash: 55abb...406

Skrevet

Hvem er denne Ask Adam?

Det er en spørretjeneste på sms. Har aldri sagt at det er anonymt, men at man får noen andre til å søke for deg slik at ditt navn ikke dukker opp på listen til den du vil søke på.

• Liker 1
Skrevet

Hvem er denne Ask Adam?

Det blir anonymt for deg, men ikke for de som er ansatt hos Ask Adam om jeg forstår det riktig. De som er ansatt hos Ask Adam får navnet sitt registrert, men ikke du. 

Skrevet

Det blir anonymt for deg, men ikke for de som er ansatt hos Ask Adam om jeg forstår det riktig. De som er ansatt hos Ask Adam får navnet sitt registrert, men ikke du.

Ok..takk for svar.

Vet vi hvor mange ansatte Ask Adam har? Har de steng taushetsplikt?

Skrevet

Ok..takk for svar.

Vet vi hvor mange ansatte Ask Adam har? Har de steng taushetsplikt?

Maaaaange. De sier ikke noe om hvem som har sendt meldingen hvis personen skulle spørre.

Skrevet

Å spørre Ask Adam om å sjekke skattelistene koster dog 99kr, bare så du er obs på det. 

Anonymous poster hash: c87b5...572
Skrevet

Er det slik at den personen som blir søkt på i skattelistene får en automatisk  beskjed på en eller annen måte om at noen har søkt på navnet hans / hennes? Eller er det slik at man må henvende seg til ett eller annet sted for å få utlevert en liste over hvem (og når) det har blitt søkt på navnet deres?

Anonymous poster hash: cdb7a...b7a
Skrevet

Er det slik at den personen som blir søkt på i skattelistene får en automatisk  beskjed på en eller annen måte om at noen har søkt på navnet hans / hennes? Eller er det slik at man må henvende seg til ett eller annet sted for å få utlevert en liste over hvem (og når) det har blitt søkt på navnet deres?

Anonymous poster hash: cdb7a...b7a

Man må logge inn på skatteetaten og sjekke det selv.

Skrevet

hvis noen betaler så kan jeg sjekke :)

ny bedrift idee poppet i hodet nå :D

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
claims skrev (På 11.10.2015 den 3.08):

hvis noen betaler så kan jeg sjekke :)

ny bedrift idee poppet i hodet nå :D

,

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Det er ikke frekt å spørre om lønn. Det er et helt normalt spørsmål. Virker heller merkelig om du ikke spør om ca. nivå. 

Anonymous poster hash: 5dca3...b1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...