AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Går det an å sjekke skattelistene anonymt? Jeg skal søke jobb, men vil ikke spørre bedriftene hva som er vanlig lønn der. Det er litt frekt Så jeg tenkte å søke opp noen av de ansatte og sjekke hva som er vanlig. Anonymous poster hash: 22834...e01
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Nei det er ikke mulig men du kan sende melding til AskAdam så sjekker de det for deg. Anonymous poster hash: 70136...969
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Ja, da er det jo mulig. Takk for tips. Anonymous poster hash: 22834...e01 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Får forresten de jeg sjekker opp beskjed om at Adam har sjekket dem? Hvor får de i såfall denne infoen? Anonymous poster hash: 22834...e01
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Får forresten de jeg sjekker opp beskjed om at Adam har sjekket dem? Hvor får de i såfall denne infoen? Anonymous poster hash: 22834...e01 Ja da er det en av de ansatte som blir registrert. Det er som sagt ikke mulig å sjekke skattelistene anonymt. Man må være registrert i skatteetaten og denne personen vil være synlig hos den som blir søkt på. Anonymous poster hash: 70136...969
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Hvem er denne Ask Adam? Først anonymt, så plutselig ikke det likevel?!Anonymous poster hash: 55abb...406
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 Hvem er denne Ask Adam? Først anonymt, så plutselig ikke det likevel?!Anonymous poster hash: 55abb...406 Det er en spørretjeneste på sms. Har aldri sagt at det er anonymt, men at man får noen andre til å søke for deg slik at ditt navn ikke dukker opp på listen til den du vil søke på. Anonymous poster hash: 70136...969 1
Gjest Evans Skrevet 5. oktober 2015 #8 Skrevet 5. oktober 2015 Hvem er denne Ask Adam? Først anonymt, så plutselig ikke det likevel?!Anonymous poster hash: 55abb...406 Det blir anonymt for deg, men ikke for de som er ansatt hos Ask Adam om jeg forstår det riktig. De som er ansatt hos Ask Adam får navnet sitt registrert, men ikke du.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #9 Skrevet 5. oktober 2015 Det blir anonymt for deg, men ikke for de som er ansatt hos Ask Adam om jeg forstår det riktig. De som er ansatt hos Ask Adam får navnet sitt registrert, men ikke du. Ok..takk for svar. Vet vi hvor mange ansatte Ask Adam har? Har de steng taushetsplikt?Anonymous poster hash: 55abb...406
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #10 Skrevet 5. oktober 2015 Ok..takk for svar. Vet vi hvor mange ansatte Ask Adam har? Har de steng taushetsplikt?Anonymous poster hash: 55abb...406 Maaaaange. De sier ikke noe om hvem som har sendt meldingen hvis personen skulle spørre. Anonymous poster hash: 70136...969
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #11 Skrevet 5. oktober 2015 Å spørre Ask Adam om å sjekke skattelistene koster dog 99kr, bare så du er obs på det. Anonymous poster hash: c87b5...572
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #12 Skrevet 5. oktober 2015 Er det slik at den personen som blir søkt på i skattelistene får en automatisk beskjed på en eller annen måte om at noen har søkt på navnet hans / hennes? Eller er det slik at man må henvende seg til ett eller annet sted for å få utlevert en liste over hvem (og når) det har blitt søkt på navnet deres? Anonymous poster hash: cdb7a...b7a
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #13 Skrevet 5. oktober 2015 Er det slik at den personen som blir søkt på i skattelistene får en automatisk beskjed på en eller annen måte om at noen har søkt på navnet hans / hennes? Eller er det slik at man må henvende seg til ett eller annet sted for å få utlevert en liste over hvem (og når) det har blitt søkt på navnet deres? Anonymous poster hash: cdb7a...b7a Man må logge inn på skatteetaten og sjekke det selv. Anonymous poster hash: 70136...969
claims Skrevet 11. oktober 2015 #14 Skrevet 11. oktober 2015 hvis noen betaler så kan jeg sjekke ny bedrift idee poppet i hodet nå :D 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. oktober 2015 #15 Skrevet 11. oktober 2015 (endret) claims skrev (På 11.10.2015 den 3.08): hvis noen betaler så kan jeg sjekke ny bedrift idee poppet i hodet nå , Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #16 Skrevet 11. oktober 2015 Det er ikke frekt å spørre om lønn. Det er et helt normalt spørsmål. Virker heller merkelig om du ikke spør om ca. nivå. Anonymous poster hash: 5dca3...b1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå