Gå til innhold

Slått halebein HARDT - erfaringer?


Carmex

Anbefalte innlegg

Hei! 

 

Hadde et stygt fall for noen dager siden, hvor jeg falt ned en trapp og greide å smelle halebeinet på kanten av et trappetrinn. 

 

Skjedde litt sent på kvelden, gjorde veldig vondt, men tenkte ikke noe særlig mer over det. Dagen etterpå, og idag, så gjør det vondt og greier ikke å sitte skikkelig. Tror ikke at jeg har brukket eller bristet halebeinet, tror bare jeg har slått meg hardt.

 

Hovedproblemet er at jeg har vært skikkelig kvalm og litt svimmel etter at det skjedde. Har noen andre blitt kvalm og lettere svimmel etter at de har slått seg? Slo ikke hodet, gikk hardest utover halebeinet. 

 

Tips og erfaringer mottas med stor takknemlighet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kattifnatten

Da jeg slo halebeinet kraftig for noen år siden kunne jeg ikke sitte på en ukes tid, men kan ikke huske at jeg var spesielt kvalm eller svimmel. Var på skolen likevel, unngikk å sitte så langt det var mulig. Og om jeg "måtte" sitte så finnes det sittestillinger (eks. lett bøyd framover) som gir mindre press på halebeinet. Verst når man skal reise seg eller bevege seg mye. Ville nok dratt til legen hvis du fortsetter å være kvalm/svimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...