Gå til innhold

Bytte spiral - legetime for resept?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt spiralen min i 5 år, og ønsker å få satt inn ny. Men må jeg da først ha time for resept og deretter time for innsettimg, eller kan jeg ringe og be dem skrive ut resept på forhånd tror dere?

Anonymous poster hash: 06e8b...5bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har hatt spiralen min i 5 år, og ønsker å få satt inn ny. Men må jeg da først ha time for resept og deretter time for innsettimg, eller kan jeg ringe og be dem skrive ut resept på forhånd tror dere? Anonymous poster hash: 06e8b...5bd

Ring legekontoret og spør!

Anonymous poster hash: 97df0...0dc

Skrevet

Jobber med saken men de svarer ikke telefonen...

Anonymous poster hash: 06e8b...5bd

Skrevet

Kobberspiral trenger man ikke resept på. Ellers skriver nok legen ut resept uten at du trenger å møte opp først. :)

Gjest Magnifiq
Skrevet

Er det hos gynekolog så har de det på kontoret. Hvertfall på aleris.

Skrevet

Min fastlege hadde det på kontoret, så trengte kun time for å få byttet den :-)

Anonymous poster hash: 1ea33...14e

Skrevet

Jeg måtte ha to timer. En for å få resept og en for å sette den inn. Greit å sjekke i forkant da jeg ikke ble opplyst om det og trodde jeg skulle få satt inn spiralen da jeg kom til legen hvor jeg kun fikk resepten. 

Anonymous poster hash: 2de8c...039
Skrevet

Resept skal man da kunne be om i skranken....ikke nødvendigvis ha legetime for. Det er bare å ringe dit, si at du har hatt det før, de kan se det i journalen din, - og så sier de fra til legen din. Enten skriver legen det ut, eller så ringer h*n hvis det er nødvendig med time for å få resepten.

Anonymous poster hash: 85492...c23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...