Gå til innhold

Redd for å være gravid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Er ei jente på 16 år som hadde sex med kjæresten min for første gang rundt en uke siden. Vi brukte ikke kondom, og han kom ikke inni meg. Men det jeg er redd for er at det likevel kan ha komt noe sperm inni meg i og med at det pleier å komme ut noen dråper før han kommer. Den var heller ikke helt inni, bare noen cm inni skjeden! Men hørt at det er nok for å bli gravid. Vet det er utrolig uansvarlig å ikke bruke kondom, og kommer ikke til å gjøre det igjen. Nå har jeg vondt i magen, og det svir i skjeden (typisk dagene før jeg får mensen, skal ha det enten idag eller imorgen) men nå overtenker jeg alt mulig og redd jeg er gravid. Da er jeg isåfall ille ute.😰 Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 33585...d7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente altså at vi ikke kommer til å gjøre det samme igjen, å ikke bruke kondom. Dårlig formulert hehe

Skrevet

Ta en test. Eneste måten å finne ut på.

Anonymous poster hash: 335fe...cb1
Skrevet

Ta en test. Eneste måten å finne ut på.

Men er det ikke for tidlig da?

Skrevet

Hei! Er ei jente på 16 år som hadde sex med kjæresten min for første gang rundt en uke siden. Vi brukte ikke kondom, og han kom ikke inni meg. Men det jeg er redd for er at det likevel kan ha komt noe sperm inni meg i og med at det pleier å komme ut noen dråper før han kommer. Den var heller ikke helt inni, bare noen cm inni skjeden! Men hørt at det er nok for å bli gravid. Vet det er utrolig uansvarlig å ikke bruke kondom, og kommer ikke til å gjøre det igjen. Nå har jeg vondt i magen, og det svir i skjeden (typisk dagene før jeg får mensen, skal ha det enten idag eller imorgen) men nå overtenker jeg alt mulig og redd jeg er gravid. Da er jeg isåfall ille ute. Hva tror dere?

Hva med å ta en test...?

Anonymous poster hash: de408...345

Skrevet

Men er det ikke for tidlig da?

Vente en ukes tid til, er vel etter to uker etter samleie du kan teste.

Ville også testet selv om du får mensen som normalt.

Skrevet

Hvis de "symptomene" du har er typisk for deg i forbindelse med mensen så tviler jeg på at det er symptomer på graviditet du kjenner. Du er jo i så fall ikke mer enn en uke på vei, men sannsynligvis får du mensen når du skal. Men for å være helt sikker kan du ta en test om en-to uker, og ha aldri sex uten prevensjon igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...