Gjest anonym nå Skrevet 23. september 2004 #1 Del Skrevet 23. september 2004 det lukter kjempevondt av meg nedentil for tiden. og utfloden min er nesten helt rennende. Hvis jeg kikker i trusa mi ser det faktisk ut som om jeg har tissa litt på meg :oops: Er ganske sikker på at det ikke er sopp. For det har jeg hatt før og da var utfloden hvit. Hva kan dette være da? Lukter helt pyton... usj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung mor Skrevet 23. september 2004 #2 Del Skrevet 23. september 2004 tisser du på deg?? knip - knip - knip - ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym nå Skrevet 23. september 2004 #3 Del Skrevet 23. september 2004 tisser du på deg?? knip - knip - knip - ? Kan det være det?? Lurte på om det kunne ha vært noe slags kjønnsykdom.. Men aner ikke hvilke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2004 #4 Del Skrevet 23. september 2004 Kan jo kanskje være noe så enkelt som en liten skjede-katar. Ta en tur til legen, det er kjapt gjort å skjekke. Og det er ingen kjønnssykdom!!! Du (og eventueltt pertner) må på en liten tablettkur, tar noen dager også er du kvitt det. Om det er noen trøst vil de fleste kvinner oppleve skjede-katar en eller flere ganger i livet. Hmmmm. nå ble jeg usikker på hvordan katar skrives....katar eller kattar eller skal det være med en apostrof en plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marina75 Skrevet 23. september 2004 #5 Del Skrevet 23. september 2004 Hvis du kan utelukke kjønnssykdommer ville jeg ha gått på apoteket å kjøpt vivag. Dette er stikkpiller som hjelper på "miljøet" der nede. Har du ikke blitt bedre etter en kur burde du gå til lege. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #6 Del Skrevet 23. september 2004 Takk for svar alle. Er kjedekatar/kattar det samme som bakteriell vaginose?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2004 #7 Del Skrevet 23. september 2004 ehhh.... er litt usikker, men jeg tror det er det samme.Vivag kan hjelpe, men til meg måtte det tablett-kur til for å bli kvitt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anki Skrevet 23. september 2004 #8 Del Skrevet 23. september 2004 Ja, bakterielle vaginose er det samme som kjedekatarr. Det lukter vondt og gir mye utflod. Etter samleie vil det lukte ekstra sterkt pga. bakteriene reagerer med sød. Lukter litt sånn fiskeaktig... Men lett å fikse, gå til lege så får du hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anki Skrevet 23. september 2004 #9 Del Skrevet 23. september 2004 Eh, mente sæd, og ikke sød... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #10 Del Skrevet 23. september 2004 Hmmmm. nå ble jeg usikker på hvordan katar skrives....katar eller kattar eller skal det være med en apostrof en plass? Ingen apostrof. Det heter katarr med to r'er og en t. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 23. september 2004 #11 Del Skrevet 23. september 2004 Og jenter : Sjede - ikke kjede For DET er noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #12 Del Skrevet 23. september 2004 Og jenter : Sjede - ikke kjede For DET er noe helt annet. Det heter hverken sjede eller kjede, men SKJEDE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2004 #13 Del Skrevet 23. september 2004 hehe.... rett-skrivning er ikke enkelt......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 23. september 2004 #14 Del Skrevet 23. september 2004 Upsideisi :oops: Jeg lurte litt på det gitt. Ok, SKJEDE til trådstarter. Kan det være klamydia? Da kan utfloden bli rar har jeg lest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå