Gå til innhold

merkelig der "nede"

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå

det lukter kjempevondt av meg nedentil for tiden.

og utfloden min er nesten helt rennende. Hvis jeg kikker i trusa mi ser det faktisk ut som om jeg har tissa litt på meg :oops:

Er ganske sikker på at det ikke er sopp. For det har jeg hatt før og da var utfloden hvit.

Hva kan dette være da?

Lukter helt pyton... usj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym nå
tisser du på deg??

knip - knip - knip - ?

Kan det være det??

Lurte på om det kunne ha vært noe slags kjønnsykdom..

Men aner ikke hvilke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo kanskje være noe så enkelt som en liten skjede-katar. Ta en tur til legen, det er kjapt gjort å skjekke. Og det er ingen kjønnssykdom!!!

Du (og eventueltt pertner) må på en liten tablettkur, tar noen dager også er du kvitt det. Om det er noen trøst vil de fleste kvinner oppleve skjede-katar en eller flere ganger i livet.

Hmmmm. nå ble jeg usikker på hvordan katar skrives....katar eller kattar eller skal det være med en apostrof en plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan utelukke kjønnssykdommer ville jeg ha gått på apoteket å kjøpt vivag. Dette er stikkpiller som hjelper på "miljøet" der nede. Har du ikke blitt bedre etter en kur burde du gå til lege. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, bakterielle vaginose er det samme som kjedekatarr. Det lukter vondt og gir mye utflod. Etter samleie vil det lukte ekstra sterkt pga. bakteriene reagerer med sød. Lukter litt sånn fiskeaktig...

Men lett å fikse, gå til lege så får du hjelp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmmmm. nå ble jeg usikker på hvordan katar skrives....katar eller kattar eller skal det være med en apostrof en plass?

Ingen apostrof. Det heter katarr med to r'er og en t. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...