Busteren Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Hei, har fått en relativt store blemme (ser ut som det i alle fall). Men er det en blemme eller kan det være noe annet? http://imgur.com/gallery/Wo47Xpf/new
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Hei, har fått en relativt store blemme (ser ut som det i alle fall). Men er det en blemme eller kan det være noe annet?http://imgur.com/gallery/Wo47Xpf/new Så nesten ut som munnskold eller vorte? Anonymous poster hash: b1040...bbd
Busteren Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2015 Så nesten ut som munnskold eller vorte?Anonymous poster hash: b1040...bbd Hva burde jeg gjøre med det? Har hatt det en liten stund nå (1 uke eller noe)
C-girl Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Det går over av seg selv, jeg har hatt det utallige ganger. Men på apoteket har de en bedøvende gel som du kan smøre på, husker dessverre ikke hva den heter. Endret 4. oktober 2015 av C-girl
Gjest The damned Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg hadde noe lignende og kjøpte noe som heter Oralmedic på apoteket. Da forsvant den mye fortere
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 En blemme i munnen, går over når den er klar for det. Har du blemmer i munnen (flere?) Og på hendene og føttene i tillegg, så har du hånd, fot og munnsyke. Anonymous poster hash: 9b8c2...624
Sugerøret Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 ser ut som en afte.Sjekk tannkremen du bruker.Skift til zendium eller solidox Vademekum funker godt på disse.Jeg dypper en q-tips i vademekum og tar rett på aften.svir men det funker
peppermyntete Skrevet 5. oktober 2015 #8 Skrevet 5. oktober 2015 Helt vanlig! Jeg synes det funker kjempebra å dytte på masse corsodyl med en bomullsdott et par ganger om dagen en eller to dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå