Gå til innhold

Sex med eldre mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 21 år og har mye sex med en på 53. Hva synes dere om det?

Anonymous poster hash: d0387...d26
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst, ingen bryr seg.

Anonymous poster hash: 4469a...689
  • Liker 5
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Jeg er 21 år og har mye sex med en på 53. Hva synes dere om det?

Anonymous poster hash: d0387...d26

Du er voksen å velger selv og hvis dere har det fint og deilig, er det vel ikke noe å bry seg om! Har du han bare som sexpartner, eller har du følelser for han? Kanskje litt klein å møte venner og ha en partner på 53. Men tror få bryr seg:-).

Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner

Bond, forumansvarlig

Skrevet

Jeg er en mann på 49 som har mye sex med ei på 19, hva synes dere om det da?

Anonymous poster hash: 84978...283

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en mann på 49 som har mye sex med ei på 19, hva synes dere om det da?Anonymous poster hash: 84978...283

Hva sier dere karer, ikke verst det, hæ? Gi denne mannen et oppblåsbart dildotrofé
Skrevet

Jeg er en mann på 49 som har mye sex med ei på 19, hva synes dere om det da?

Synes og synes.. Jeg tenker ihvertfall at enten må du være godt over gjennomsnittet eller hun være godt under gjennomsnittet hva utseende angår :P

Anonymous poster hash: 88d49...344

Skrevet

Typisk, bare byttet om på rollene, så kom drittsleninga. Kg I et nøtteskall.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 21 år og har mye sex med en på 53. Hva synes dere om det? Anonymous poster hash: d0387...d26

Bryr meg ikke. Bryr meg heller ikke når du er 51 og har sex med samme mann på 83. :P

Anonymous poster hash: b8a16...3c8

• Liker 1
Skrevet

Typisk, bare byttet om på rollene, så kom drittsleninga. Kg I et nøtteskall.

Du tok oss så jævlig på kornet. Du har tydeligvis fullstendig oversikt over hvordan folk på KG tenker og opererer. Takk for at du gir oss et lite glimt av oss selv i ditt veldige sannhetsspeil.

Skrevet

Værsågod!

Skrevet

Bryr meg ikke.

Også jeg pleier ikke spørre folk hva de synes om mine seksuelle eskapader. Jeg gjør som jeg vil. Og koser meg med det. Du burde prøve det!

Anonymous poster hash: a6e04...372
Skrevet

Helt normalt. Vet om en på 60 år som har sex med ei som er 18 også.:)

Anonymous poster hash: 19000...6a5

Skrevet

Så lenge begge vil og er over den seksuelle lavalderen er vel det meste ok? Selv sikler jeg på min nabo på 48 år. Han er rødhåret og frekk i blikket.. Han er gift og derfor tør jeg ikke å prøve meg på ham. Får holde det til fantasien.. Selv er jeg 30.

Skrevet

Null problem, gjør det du har lyst til og føler for. Minuset er jo at det er vanskelig om det dukker opp ønsker om noe 'mer' en bare sex og kos, for selv om det kanskje går bra noen år, så vil det umulig gå i lengden.

Anonymous poster hash: ab626...266

Skrevet

Null problem, gjør det du har lyst til og føler for. Minuset er jo at det er vanskelig om det dukker opp ønsker om noe 'mer' en bare sex og kos, for selv om det kanskje går bra noen år, så vil det umulig gå i lengden.

Anonymous poster hash: ab626...266

Hvorfor ikke? Det er jo like usikkert dersom TS hadde vært sammen med en på egen alder. Man kan dø når som helst. 

Anonymous poster hash: 9c9da...2e8

Skrevet

53 år er eldre mann... :sjokkert:

Faen as :kjefte: kidsa nåtildags eier jo ikke respekt... :opplyser:

:fnise:

Skrevet

53 år er eldre mann... :sjokkert:

Faen as :kjefte: kidsa nåtildags eier jo ikke respekt... :opplyser:

:fnise:

Ja, eldre enn henne😉

Skrevet

Jeg synest det er litt ekkelt å tenke på at du som er 4 år yngre enn meg har sex med en som er 2 år eldre en pappaen min  :sjokkert:

Jeg hadde ikke klart det selv på grunn av det. Utenkelig. 

Skrevet

Jeg synest det er litt ekkelt å tenke på at du som er 4 år yngre enn meg har sex med en som er 2 år eldre en pappaen min :sjokkert:

Jeg hadde ikke klart det selv på grunn av det. Utenkelig.

Eller en som er 4 år yngre enn meg og kun 9 år yngre enn bestefaren min.

Nei æsj altså, det er "grandpa" issues i mike øyne. Men det er kun din egen lykkelighet som teller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...