AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Herregud for noe vanskelige greier det skulle være å legge på nyvasket trekk på overmadrassen. Har det krympet?? Er det noe ABC for å det til? Jeg har klart å lukke glidelåsen, men madrassen er jo en eneste stor klump og jeg får ikke rettet den ut. Vi kan jo ikke ligge på dette om natten. Er jeg nødt til å kjøpe ny?! Anonymous poster hash: caf9b...92d
Ulven Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Den burde rette seg ved bruk. Iallefall gjør våre det når trekket har ligget på noen timer. Det er et lite h.. å legge på trekket etter vask, faktisk en aldri så liten treningsøkt.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Den burde rette seg ved bruk. Iallefall gjør våre det når trekket har ligget på noen timer. Det er et lite h.. å legge på trekket etter vask, faktisk en aldri så liten treningsøkt. Ja, det var hit og dit og holde der så det ikke spretter ut der og herre... Unødvendig!! Og jeg har ligget på krøllete overmadrass før og våknet med vondt i hele kroppen... tsAnonymous poster hash: c7657...d5b
Leo Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Trekket kan være litt vanskelig å få på fordi det trekker seg sammen under vasking og tørking, men det strekker seg. Det er imidlertid et lite triks med å få det på igjen og det er å sørge for at kanten på overmadrassen ligger langs glidelåsen hele veien når du drar igjen. Da blir madrassen liggende riktig når trekket strekker seg. Dere kan også hjelpe til litt ved å dra i hvert deres hjørne og strekke trekket på den måten.Virker det likevel helt håpløst, er løsningen å skylle opp trekket en gang til og strekke det mens det er vått. Det er uansett lurt, men da vet du det til neste gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå