Nina889 Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Hei! Jeg skal være våken 24 timer før jeg skal ta EEG, og lurer på om noen har tips til hvordan holde seg våken? Har ikke lov til å drikke kaffe, te, brus, energidrinker eller andre ting som er med på å påvirke kroppen eller hva jeg skal si.. Jeg har lavt stoffskifte, så er som regel trøtt/sliten store deler av dagen, så syns dette blir veldig utfordrende! Kom gjerne med tips og råd :-)
J_9 Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Bak masse kake (ikke brød osv, siden det må heve) på natten! Da holder du deg våken og har noe å gjøre, dette bruker jeg å gjøre om jeg skal døgne Se filmer med mye action/skrekk Støvsug/vask hele leiligheten/huset Gå en tur(helst om du bor i et trygt strøk) Sorter noe (filmer, cd, klesskapet) Ta en laaaang dusj (i kaldere vann), ansiktsmaske og alt
Nina889 Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2015 Bak masse kake (ikke brød osv, siden det må heve) på natten! Da holder du deg våken og har noe å gjøre, dette bruker jeg å gjøre om jeg skal døgne Se filmer med mye action/skrekk Støvsug/vask hele leiligheten/huset Gå en tur(helst om du bor i et trygt strøk) Sorter noe (filmer, cd, klesskapet) Ta en laaaang dusj (i kaldere vann), ansiktsmaske og alt Saken er at jeg skal være våken 24 timer PÅ SYKEHUSET 😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå