Gjest Karro Skrevet 22. september 2004 #1 Skrevet 22. september 2004 Noen her som har prøvd akupunktur mot rødming?
Gjest principia Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Noen her som har prøvd akupunktur mot rødming? Hei holder på med akupunktur behandling så jeg vet ikke om det hjelper ennå har fått beskjed om at det kan ta litt tid så jeg må vel bare smøre meg med litt tolmodighet det er jo verdt å prøve
Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Noen fler som har prøvd akupunktur mot rødming,elr andre alternative metoder? Hvordan går det m deg som hadde prøvd d,merket noen bedring?
Gjest principia Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Noen fler som har prøvd akupunktur mot rødming,elr andre alternative metoder? Hvordan går det m deg som hadde prøvd d,merket noen bedring? Nei det går dårlig har tatt endel behandlinger men kansje ikke nok har begynt med en fin krem som hjelper meg
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Nå er det lenge siden sist svar her, men hvilken krem var det du bukte?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå