Gå til innhold

Kose - uten sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Lurer på hvordan jeg kan kose på kjæresten? Han er "min første" og har derfor ikke all verdens erfaring.. Hvis vi feks. ser på tv ligger vi alltid med en hånd på hverandre. Han holder gjerne på puppen, rumpa eller koser med klitten.. Men jeg får helt hjerneteppe. Når vi har sex elsker jeg å runke eller suge, men når vi ikke har sex føler jeg at det ikke funker. Det er tørt, han er slapp og jeg liker helst å gi noe slik at han kommer av det :P Han sier at han liker at jeg koser, men jeg feiger såå ut... 

Noen forslag til hvordan jeg kan kose på penis? Holder det med en hånd i boxeren eller er det bedre for gutten/mannen om det er mer enn det? Feks en handjob, men da tørr? 

Takk på forhånd :)

Anonymous poster hash: cb760...994
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
Skrevet

Hæ?

Kosing uten sex og du snakker om suging og runking? Du vet at det er sex ikke sant?
Så hva er det du egentlig spør etter?

De tingene du nevner, han koser med klitten din, eller du har en hånd i bokseren hans, er ting som er seksuelt ladet og som leder til sex.

Hvis du vil kose uten sex, så holder det i lange baner å stryke f.eks foten sin på foten hans når dere ligger på sofaen eller pjuske han med hånden bak øret og i nakken mens dere ser tv

Anonymous poster hash: c8837...bc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...