Gå til innhold

Litt søndagsfrustrasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han har tatt initiativet til å møtes flere ganger uten at du har møtt ham. Du vil heller møtes i en annen setting, men har ikke klart å faktisk si det til ham. Det han opplever er at du ikke vil møte ham. Så rart at han ikke setter livet og andre jenter på vent for deg... Hva så om han var med en annen jente i natt? Og for alt du vet så var han på nach hos en kompis og slukna der.

Greit nok at han har tatt initiativet, men feks. igår kveld/natt så lot han jo være svare på snapen min tidligere på kvelden, og gjentok kontakten kl 2 på natta. Synes ikke akkurat han tok sånn VELDIG initiativ. Men om kriteriet hans er at jeg skal være klar for å møte han kl 2 på natta når han plutselig tar kontakt igjen, så får han vel bare heller dra til den jenta som ligger og venter på han, da. 

Ja, jeg kunne tenkt meg å møtes i en annen setting, men jeg hadde heller ikke hatt noe imot å møte han på byen. Det er nettopp dette jeg er veldig usikker på. Føler at hvis jeg møter han på byen og vi hooker opp, så er det litt "ødelagt" for at det skal bli noe mer seriøst mellom oss. Men hvis han uansett ikke vil noe mer, så har jeg ikke noe imot å hooke opp og bare bli ferdig der. Heller det enn ingenting, haha. 

Burde jeg si til han at jeg er interessert i å møte han, sånn i tilfelle han føler jeg ikke vil siden vi ikke har møttes de to gangene vi har vært ute samtidig? 

Anonymous poster hash: d9de5...b40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har han tydeligvis kommet seg hjem, fordi for 2 minutter siden var han aktiv på Tinder, 5 km unna (som er ca. strekningen mellom hvor vi bor). 

Frister veldig å spørre om hvor han kræsja i natt, men føler det blir litt for dumt siden jeg egentlig ikke har noe som helst med det og gjøre. Men jeg vil så gjerne vite om han driver på med andre jenter, eller om han er så snill som jeg (noen ganger) får inntrykk av. 

Jeg tenker jo at jeg burde innse at han er som single gutter flest, ute etter et ligg og ikke så nøye med hvem. Men noe inni meg klarer bare ikke å "godta" det. Søren :(

Du kan si at det er et taktisk spill ovenfor deg for å vise at han har høy sosial verdi ...hadde han ikke hatt det hadde du mista interessen uansett. 

Når du klager på at gutter er sånn og sånn ..vel i den kategorien er jenter faktisk verst. Av menn så gjelder det kun dem som faktisk er playere ..det er damer som har makten i kjønnsmarkedet foruten de playerene som vet å utnytte sine fordeler. 

Anonymous poster hash: ad342...13b

Skrevet

Greit nok at han har tatt initiativet, men feks. igår kveld/natt så lot han jo være svare på snapen min tidligere på kvelden, og gjentok kontakten kl 2 på natta. Synes ikke akkurat han tok sånn VELDIG initiativ. Men om kriteriet hans er at jeg skal være klar for å møte han kl 2 på natta når han plutselig tar kontakt igjen, så får han vel bare heller dra til den jenta som ligger og venter på han, da.

Ja, jeg kunne tenkt meg å møtes i en annen setting, men jeg hadde heller ikke hatt noe imot å møte han på byen. Det er nettopp dette jeg er veldig usikker på. Føler at hvis jeg møter han på byen og vi hooker opp, så er det litt "ødelagt" for at det skal bli noe mer seriøst mellom oss. Men hvis han uansett ikke vil noe mer, så har jeg ikke noe imot å hooke opp og bare bli ferdig der. Heller det enn ingenting, haha.

Burde jeg si til han at jeg er interessert i å møte han, sånn i tilfelle han føler jeg ikke vil siden vi ikke har møttes de to gangene vi har vært ute samtidig?

Du burde ta litt initiativ og invitere ham på noe.
Skrevet

Hvis du er veldig nysgjerrig på hvor han var i natt kan du jo skrive "Kom du deg trygt hjem fra byen igår?:)"

Anonymous poster hash: cd5f2...c55
Skrevet

Ta en snap med kaffekoppen i hånda, og skriv "vil drikke kaffe med meg?" så gjør du det litt morro også

Anonymous poster hash: 1151f...a4e
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...