AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Må bare komme med litt frustrasjon her jeg sitter i sofaen på en søndag, og fordøyer ting som skjedde kvelden/natten før. Vet at dette sikkert er teit og ikke ansett som et verdig problem, men jeg syter litt likevel… Har lenge hatt kontakt med en gutt jeg matchet med på Tinder for lenge siden. Vi har de siste to-tre ukene hatt kontakt via Snapchat (har altså ikke møttes i virkeligheten). Vi er begge 21 år. Han virker kjempehyggelig. Men greia er at han virker bare interessert i å møte meg på byen på lørdagskveld og bli med meg hjem/jeg blir med han hjem. Jeg vet jo ikke om det er fordi at det eneste han er ute etter er sex, eller om det er fordi han ikke tør å møte meg første gangen i edru tilstand. Vet jo heller ikke om han snakker med kjempemange andre jenter på samme måte som meg, men vi er iallefall hverandres bestevenner på Snapchat, og han har ikke blitt venn med noen andre betydelige jenter på Fb eller lagt til noen andre jenter på Instagram etter at han la til meg. Igår var vi begge på hver vårt vors, og han sendte snap rundt kl 21 om at vi får håpe vi endelig kan møtes på byen. Jeg sendte positivt svar tilbake. Etter dette hørte jeg aldri noe mer fra han før kl 02.30. Da sendte han snap og spurte om jeg var på byen, men da hadde jeg akkurat kommet hjem. Jeg ble litt furt, og orket ikke å svare da han sendte snap om jeg kunne komme tilbake. Da jeg logget inn på Tinder i formiddag, så jeg at han hadde vært pålogget rundt kl 7 i morges, 2 km unna meg. Jeg vet at han bor lengre unna, noe som vil si at han ikke var hjemme hos seg selv da han var pålogget. Sjekket Tinder igjen nå for en halvtime siden, og da var han pålogget for 5 minutter siden, fortsatt 2 km unna meg. Jeg er hundre prosent sikker på at han er hos en annen jente, og har vært der siden i natt siden han ikke møtte meg! Hater at alle gutter skal være sånn, og har egentlig mest lyst til å sende masse sinte snaps hvor jeg skriver hva jeg tenker om at gutter alltid tenker at jo flere jo bedre. Arrrrgh. Måtte få ut frustrasjonen. Anonymous poster hash: d9de5...b40
Fionnuala Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg ville nok ikke satset på han, det virker ikke som om han er ute etter noe seriøst med deg. Han har ikke gjort noe galt, dere er jo ikke sammen, har jo ikke møttes en gang, men jeg kan skjønne at du er skuffet. 3
Gjest Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Haha.. Så at han sover hos en kompis, eventuelt familie - eller akkurat fikk tilbake tlf. etter en natt på glattcella er alle helt uaktuelle for deg. Han er garantert hos en annen jente? Edit: Og bruker leiligheten til ONS sitt, til å avtale ny ONS på tinder.. Endret 4. oktober 2015 av Intruder 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg ville nok ikke satset på han, det virker ikke som om han er ute etter noe seriøst med deg. Han har ikke gjort noe galt, dere er jo ikke sammen, har jo ikke møttes en gang, men jeg kan skjønne at du er skuffet. Jeg prøver å si til meg selv at jeg bare bør glemme hele han. Ser ikke for meg at vi skulle blitt kjærester eller noe (selv om jeg ikke hadde hatt noe imot å møte han "på den måten"), men jeg kunne godt møtt han på byen eller noe, bare for å iallefall møte han, og eventuelt bli ferdig med det. Men jeg hater følelsen av at han snakker på samme måte med andre jenter, og at jeg bare er en i mengden, når jeg faktisk synes han virker veldig hyggelig og interessant. Skjønner ikke hvor andre steder han kan være enn hos en annen jente, da jeg regner med at han heller hadde dratt hjem enn til en kompis eller lignende midt på natten Ja, er nok veldig skuffet… Anonymous poster hash: d9de5...b40
lillsunshine Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Tror du han ville hengt på Tinder om han var hos en annen dame nå? Det gir ikke helt mening i grunn, ville tro at han da brukte tiden med henne. Egentlig mer sannsynlig at han da bare har kræsjet hos en kompis. Ellers synest jeg ikke det høres ut som han er noe å bruke tiden på. Det finner mange andre som er verdt å bruke tiden på 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Haha.. Så at han sover hos en kompis, eventuelt familie - eller akkurat fikk tilbake tlf. etter en natt på glattcella er alle helt uaktuelle for deg. Han er garantert hos en annen jente? Jeg har snakket så mye med han at jeg vet han ikke har familie i nærheten som han kan sove hos. Har prøvd å tenke at han kanskje er hos en kompis, men jeg klarer ikke å forstå hvorfor han drar til en kompis midt på natten istedet for å dra hjem. Han bor ikke så veldig langt unna, men lengre enn 2 km. Anonymous poster hash: d9de5...b40
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Tror du han ville hengt på Tinder om han var hos en annen dame nå? Det gir ikke helt mening i grunn, ville tro at han da brukte tiden med henne. Egentlig mer sannsynlig at han da bare har kræsjet hos en kompis. Ellers synest jeg ikke det høres ut som han er noe å bruke tiden på. Det finner mange andre som er verdt å bruke tiden på Synes jo det er litt merkelig. Men hvorfor skal han sitte hos en kompis og sjekke Tinder kl 7 på en søndags morgen, og igjen senere på formiddagen… Blir frustrert. Anonymous poster hash: d9de5...b40
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Nå har han tydeligvis kommet seg hjem, fordi for 2 minutter siden var han aktiv på Tinder, 5 km unna (som er ca. strekningen mellom hvor vi bor). Frister veldig å spørre om hvor han kræsja i natt, men føler det blir litt for dumt siden jeg egentlig ikke har noe som helst med det og gjøre. Men jeg vil så gjerne vite om han driver på med andre jenter, eller om han er så snill som jeg (noen ganger) får inntrykk av. Jeg tenker jo at jeg burde innse at han er som single gutter flest, ute etter et ligg og ikke så nøye med hvem. Men noe inni meg klarer bare ikke å "godta" det. Søren Anonymous poster hash: d9de5...b40
Hanna! Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg ville ikke tenkt mer på det med 2 km eller 5 km. Vi vet ingenting hvor han var da. Og hvis han hadde sex med en annen jente, så betyr ikke det at et framtidig forhold er utelukket. Men hvis han bare sender deg sporadiske meldinger når han er full, så ville jeg droppet han. Han virker ikke interessert, for å si det sånn. Aller, aller mest sannsynlig vil han bare ha sex med deg. Hvis han var sjernert, ville han ikke da svart på meldingen din? Det virker som han tenkte på deg når han dro ut. Så glemte han deg, og når ting begynte å stenge og han ville ha sex, så svarte han. Hvis du ikke vil gi slipp helt enda, be ham på kaffe eller noe, hvis han da er lunken, så er du mer eller mindre bombesikker. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg ville ikke tenkt mer på det med 2 km eller 5 km. Vi vet ingenting hvor han var da. Og hvis han hadde sex med en annen jente, så betyr ikke det at et framtidig forhold er utelukket. Men hvis han bare sender deg sporadiske meldinger når han er full, så ville jeg droppet han. Han virker ikke interessert, for å si det sånn. Aller, aller mest sannsynlig vil han bare ha sex med deg. Hvis han var sjernert, ville han ikke da svart på meldingen din? Det virker som han tenkte på deg når han dro ut. Så glemte han deg, og når ting begynte å stenge og han ville ha sex, så svarte han. Hvis du ikke vil gi slipp helt enda, be ham på kaffe eller noe, hvis han da er lunken, så er du mer eller mindre bombesikker. Han sender egentlig ikke generelt sånn kjempemange snaps, men når han først sender, så er det ofte at vi sender mange fram og tilbake oss i mellom. Vi bruker det på en måte som chattefunksjon, da. Han sende meg et par snaps på vorset i går, men han svarte ikke på min siste snap, og jeg hørte ikke noe mer fra han før rundt kl 2, altså når ting begynner å stenge. Jeg kunne sikkert sendt han enda en snap, men føler jeg maser noen ganger. Har veldig blandet følelse. Noen ganger virker han totalt uinteressert og svarer bare kort og kjedelig når vi "snakker", mens andre ganger er han interessert, og spør om diverse ting. Helgen for to uker siden var vi også begge ute, og han sendte snaps om vi ikke skulle hooke osv (han var tydelig full på måten han skrev). Det ble aldri at vi møttes da heller. Men da sendte han meg snap dagen etterpå og lurte på om når jeg dro hjem og diverse, som om han altså brydde seg om meg. Blir SÅ forvirret Anonymous poster hash: d9de5...b40
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Han sender egentlig ikke generelt sånn kjempemange snaps, men når han først sender, så er det ofte at vi sender mange fram og tilbake oss i mellom. Vi bruker det på en måte som chattefunksjon, da. Han sende meg et par snaps på vorset i går, men han svarte ikke på min siste snap, og jeg hørte ikke noe mer fra han før rundt kl 2, altså når ting begynner å stenge. Jeg kunne sikkert sendt han enda en snap, men føler jeg maser noen ganger. Har veldig blandet følelse. Noen ganger virker han totalt uinteressert og svarer bare kort og kjedelig når vi "snakker", mens andre ganger er han interessert, og spør om diverse ting. Helgen for to uker siden var vi også begge ute, og han sendte snaps om vi ikke skulle hooke osv (han var tydelig full på måten han skrev). Det ble aldri at vi møttes da heller. Men da sendte han meg snap dagen etterpå og lurte på om når jeg dro hjem og diverse, som om han altså brydde seg om meg. Blir SÅ forvirret Anonymous poster hash: d9de5...b40 Og har tenkt på å be han på en kaffe/middag eller noe, som en normal date uten å være på fylla. Men føler det blir skikkelig dumt, hvis han bare er ute etter å hooke. Vet ikke om han tror jeg skjønner at det er kun det han vil. Og at jeg da dummer meg loddrett ut hvis jeg ber han på noe sånt. Kan jo si at det kanskje vil være verdt forsøket, men vi har liksom en del felles venner, går på samme skole osv., så jeg vil jo ikke fremstå helt forskrudd, heller… Anonymous poster hash: d9de5...b40
Hanna! Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 Hva vil du? Hvis du vil ha sex, og resten ikke er så viktig, møt han på byen. Hvis du tror du kunne vært interessert i noe mer, så møt han til en kaffe/øl/lunsj/utstilling/konsert. Middag kan bli litt seriøst. Det er ikke flaut. I verste fall har dere ulike ønsker, da er det fint å få det på det rene så fort som mulig. Han kommer ikke til å synes du er dum bare fordi du liker ham. Når noen jeg ikke er interessert i, er interessert i meg, synes jeg jo det heller er et komplement enn at jeg tenker "wow, han er en idiot som liker meg". Men alt i alt virker han ikke interessert. Hvor gamle er dere forresten? Har han vært i et forhold før? Hvordan er han? Hvis du vet fra vennene dine at han er klumsete og sjernert, så kan det hende han bare sender feil signaler.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #13 Skrevet 4. oktober 2015 Hva vil du? Hvis du vil ha sex, og resten ikke er så viktig, møt han på byen. Hvis du tror du kunne vært interessert i noe mer, så møt han til en kaffe/øl/lunsj/utstilling/konsert. Middag kan bli litt seriøst. Det er ikke flaut. I verste fall har dere ulike ønsker, da er det fint å få det på det rene så fort som mulig. Han kommer ikke til å synes du er dum bare fordi du liker ham. Når noen jeg ikke er interessert i, er interessert i meg, synes jeg jo det heller er et komplement enn at jeg tenker "wow, han er en idiot som liker meg". Men alt i alt virker han ikke interessert. Hvor gamle er dere forresten? Har han vært i et forhold før? Hvordan er han? Hvis du vet fra vennene dine at han er klumsete og sjernert, så kan det hende han bare sender feil signaler. Jeg er usikker på hva jeg vil. Noen ganger er jeg sykt gira på å møte han på byen og hooke, mens andre ganger virker han som en person jeg virkelig kunne tenkt meg å bli bedre kjent med på en mer seriøs måte. Vi er 21 år. Vet ikke om han har vært i et forhold før. De felles vennene vi har er ikke slike som jeg snakker med om "hei, du jeg er litt interessert i xxxxx, hvordan er han egentlig?". Han virker veldig hyggelig, og veldig min type gutt ut i fra interesser, humor osv. Som jeg skrev over her så virker han litt "care" i svarene sine til tider, mens andre ganger virker han veldig interessert og god, og spør hvordan jeg har det, hvordan jeg ligger an til eksamen, hva jeg skal til uka osvosv. Derfor blir jeg så forvirret. Men det må jo påpekes at jeg ikke kjenner han overhodet siden vi ikke har møttes. Vet ikke om jeg tør å spørre han. Vet heller ikke om jeg skal spørre om han er ute etter et ligg eller om det er noe mer, eller om jeg skal droppe det spørsmålet og bare spørre direkte om en kaffe etc. Synes det er så vanskelig Anonymous poster hash: d9de5...b40
Hanna! Skrevet 4. oktober 2015 #14 Skrevet 4. oktober 2015 Når han er så ung, kan det være han bare er usikker. Men at han spør hvordan du har det om eksamen osv trenger ikke bety noe mer. Det er ikke spesielt intime spørsmål. Ikke noe poeng å spørre om han er ute etter et ligg. Hvis han er det, kan det godt være han likevel svarer nei. Og om han er ute etter noe mer, så kan det spørsmålet utstråle usikkerhet. Å spørre om kaffe er mindre seriøst enn å spørre om han bare er ute etter et ligg. Kaffe er helt normalt. Trenger ikke være noe romantisk. Kan være vennskaplig. Har bedt folk ut på kaffe uten at det var noe mer. Hvis du er interessert i å ha kun ha sex med ham, er det uasnett best å ha møttes i edru tilstand, tenker jeg. Men å møtes for en øl fuker også. Da ser du ham først edru, og så kan dere drikke hverandre pene.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #15 Skrevet 4. oktober 2015 Når han er så ung, kan det være han bare er usikker. Men at han spør hvordan du har det om eksamen osv trenger ikke bety noe mer. Det er ikke spesielt intime spørsmål. Ikke noe poeng å spørre om han er ute etter et ligg. Hvis han er det, kan det godt være han likevel svarer nei. Og om han er ute etter noe mer, så kan det spørsmålet utstråle usikkerhet. Å spørre om kaffe er mindre seriøst enn å spørre om han bare er ute etter et ligg. Kaffe er helt normalt. Trenger ikke være noe romantisk. Kan være vennskaplig. Har bedt folk ut på kaffe uten at det var noe mer. Hvis du er interessert i å ha kun ha sex med ham, er det uasnett best å ha møttes i edru tilstand, tenker jeg. Men å møtes for en øl fuker også. Da ser du ham først edru, og så kan dere drikke hverandre pene. Takk for gode råd Er fortsatt veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Vurderer å vente litt, men greia er jo at vi faktisk har hatt kontakt ganske lenge, så redd ting dabber av hvis jeg venter enda lenger. Og hvordan spør jeg, egentlig…? Kanskje dumt, men jeg har liksom aldri bedt en gutt på kaffe eller lignende. Har alltid vært den som har blitt invitert. Føler det blir litt dumt å sende en snap og spørre? Haha! Og hva om han sier nei? Hva svarer jeg da… Eller om han ikke gidder å svare. Da kommer jeg til å dø Anonymous poster hash: d9de5...b40
Hanna! Skrevet 4. oktober 2015 #16 Skrevet 4. oktober 2015 Bedre å be ut tidlig enn seint. Forslag til hvordan spørre: 1) "Vil du ta en kaffe med meg på tirsdag?" 2) "Hei ***! Jeg er bare helt kake etter forelesing idag, og trenger litt kaffe. Blir du med? 3) "La oss ta en kaffe en dag." Hvis han ikke svarer eller sier nei, er det ikke noe verre enn om du aldri spurte. Tvert imot er det mye bedre, for da vet du hvor du har han. Så kan du ta stilling til om du fremdeles er interessert i å hooke up om han spør. Men da er det helt klart at han ikke er interessert. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #17 Skrevet 4. oktober 2015 Bedre å be ut tidlig enn seint. Forslag til hvordan spørre: 1) "Vil du ta en kaffe med meg på tirsdag?" 2) "Hei ***! Jeg er bare helt kake etter forelesing idag, og trenger litt kaffe. Blir du med? 3) "La oss ta en kaffe en dag." Hvis han ikke svarer eller sier nei, er det ikke noe verre enn om du aldri spurte. Tvert imot er det mye bedre, for da vet du hvor du har han. Så kan du ta stilling til om du fremdeles er interessert i å hooke up om han spør. Men da er det helt klart at han ikke er interessert. Men jeg tenker… Han hadde jo sikkert bedt meg på noe sånt for lenge siden, hvis han virkelig var interessert i meg på den måten? Og vet jo ikke om han er et "kaffe-menneske". Synes det er så kleint å be noen med på en kaffe. Hva om han synes det høres skikkelig gammeldags og kleint ut Anonymous poster hash: d9de5...b40
Hanna! Skrevet 4. oktober 2015 #18 Skrevet 4. oktober 2015 Hvis han ikke liker kaffe, kan han ta te. Eller foreslå lunsj eller øl isteden. Han har ikke bedt deg ut på kaffe, men det betyr ikke at du ikke kan prøve det. Send en melding. Skriv den. Og så trykker du send.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #19 Skrevet 4. oktober 2015 Hvis han ikke liker kaffe, kan han ta te. Eller foreslå lunsj eller øl isteden. Han har ikke bedt deg ut på kaffe, men det betyr ikke at du ikke kan prøve det. Send en melding. Skriv den. Og så trykker du send. Men jeg må jo nesten sende snap… Vi kommunserer jo ikke noen andre steder. Har ikke snakket med han på Tinder siden dagen vi la til hverandre på snap, og det er ca. tre uker siden. Hvor overteit er det vel ikke å be ut noen over snap? Hahaha Anonymous poster hash: d9de5...b40
guttemann Skrevet 4. oktober 2015 #20 Skrevet 4. oktober 2015 Han har tatt initiativet til å møtes flere ganger uten at du har møtt ham. Du vil heller møtes i en annen setting, men har ikke klart å faktisk si det til ham. Det han opplever er at du ikke vil møte ham. Så rart at han ikke setter livet og andre jenter på vent for deg... Hva så om han var med en annen jente i natt? Og for alt du vet så var han på nach hos en kompis og slukna der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå