AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Kom gjerne med linker Anonymous poster hash: 658c4...899
Gjest Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Hva med dette? https://jgbinteriors.files.wordpress.com/2012/01/obliteration-room-hz1.jpg 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Gråtoner. Behagelig, diskret og passer til de aller fleste andre farger. Anonymous poster hash: f37f2...bc3
Leo Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Vanskelig å si når du ikke sier noe om lyst eller mørkt, stort eller lite rom osv., men du kan jo ta en titt på det nye fargekartet til Jotun. Mange gode farger der. Kan også varmt anbefale den nye veggmalingen som heter "Pure Color".http://www.jotun.com/no/no/b2c/products/interior/lady/index.aspx
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Hva med dette?https://jgbinteriors.files.wordpress.com/2012/01/obliteration-room-hz1.jpg Perfekt 😂 Fint og rolig Anonymous poster hash: 658c4...899
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Vanskelig å si når du ikke sier noe om lyst eller mørkt, stort eller lite rom osv., men du kan jo ta en titt på det nye fargekartet til Jotun. Mange gode farger der. Kan også varmt anbefale den nye veggmalingen som heter "Pure Color".http://www.jotun.com/no/no/b2c/products/interior/lady/index.aspx Rommet er ikke veldig stort. Litt lyst å prøve en behagelig farge, ikke helt lys, men heller ikke helt mørk Anonymous poster hash: 658c4...899
Lisa-Marie Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Vi har akkurat pusset opp soverommet. Valgte en mørk ren grå med hvite brede lister for å få litt kontrast. Ble kjempefint Får litt sånn hotell-feeling Skal style med luftige gardiner og lekre lamper på nattbordene. Endret 4. oktober 2015 av Lisa-Marie
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Vi har akkurat pusset opp soverommet. Valgte en mørk ren grå med hvite brede lister for å få litt kontrast. Ble kjempefint Får litt sånn hotell-feeling Skal style med luftige gardiner og lekre lamper på nattbordene. Har dere stort rom? Anonymous poster hash: 658c4...899
Leo Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Men er det grått/greige du er på jakt etter TS? Ren grå har den ulempen at ferdigmalt listverk/tak etc. kan bli seende gult ut med mindre du maler dette også og da i helt hvitt.Jeg har nettopp malt soverommet her i fargen "Macchiato". Den er nesten mer brun enn grå og middels mørk. "Kalkgrå" er gråere. Tror ikke jeg ville ha gått for noe mørkere enn det med mindre rommet er veldig stort og lyst. "Kalk" og "Skagen" er greigefarger som er ganske lyse, men som likevel gir en tydelig kontrast mot listverket.
Lisa-Marie Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Har dere stort rom? Anonymous poster hash: 658c4...899 Nei ikke i det heletatt, er plass til seng, to nattbord og en kommode. Vi er også så heldig at det er skråtak, hehe Men det ble sikkelig stilig. Og listene er hvite i forhold til det grå, ingen gultoner som blir fremhevet. Vi la også nye hvite takplater.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg ville gått for en fin blågrå, mulig det blir for mørkt for deg.. Vi har tenkt å male gjesterommet i en farge lignende kornblå Anonymous poster hash: 26f1e...01b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #13 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg ville gått for en fin blågrå, mulig det blir for mørkt for deg.. Vi har tenkt å male gjesterommet i en farge lignende kornblå Anonymous poster hash: 26f1e...01b Altså Jotun sin kornblå Mange fine farger her! http://lady.inspirasjonsblogg.jotun.no/blafarger-nyanser-av-blatt/ Anonymous poster hash: 26f1e...01b
drikkerbrushverdag Skrevet 4. oktober 2015 #14 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg synes grått er pent, men begynner å gå lei siden alt skal være grått nå . Det blir så mye, og føler at landet er grått nok fra før på vinteren! Støvblått og gustaviansk blått fra Anonymbruker over var veldig fine, og beholder det nøytrale, grå preget. Soverommet mitt er hvitt, og det skal jeg male blått. Det skal visstnok være en veldig god soveromsfarge, fordi et er så avslappende. Selv har jeg lyst på Kilden. Den er også ganske nøytral, men ikke grått. Vil at det skal være en dus farge.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #15 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg synes grått er pent, men begynner å gå lei siden alt skal være grått nå . Det blir så mye, og føler at landet er grått nok fra før på vinteren! Støvblått og gustaviansk blått fra Anonymbruker over var veldig fine, og beholder det nøytrale, grå preget. Soverommet mitt er hvitt, og det skal jeg male blått. Det skal visstnok være en veldig god soveromsfarge, fordi et er så avslappende. Selv har jeg lyst på Kilden. Den er også ganske nøytral, men ikke grått. Vil at det skal være en dus farge. Den var fin Anonymous poster hash: 658c4...899
Leo Skrevet 4. oktober 2015 #16 Skrevet 4. oktober 2015 En dus blågrå som jeg synes er veldig fin er "Varm blå" (Jeg har kjøpt en prøveboks og prøvd på vegg). "Gustaviansk blå" er også fin, men den kan kanskje bli litt vel lyseblå i et helt rom (Jeg har den på baderomsmøblene mine).
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #17 Skrevet 4. oktober 2015 Mørk indigoAnonymous poster hash: 63397...3e7
drikkerbrushverdag Skrevet 4. oktober 2015 #18 Skrevet 4. oktober 2015 En dus blågrå som jeg synes er veldig fin er "Varm blå" (Jeg har kjøpt en prøveboks og prøvd på vegg). "Gustaviansk blå" er også fin, men den kan kanskje bli litt vel lyseblå i et helt rom (Jeg har den på baderomsmøblene mine). Er den også fra Jotun?
Leo Skrevet 4. oktober 2015 #19 Skrevet 4. oktober 2015 Er den også fra Jotun? Ja. Alle fargenavnene jeg refererer til er fra Jotun. Det burde jeg selvfølgelig ha skrevet. Beklager!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå