Gå til innhold

Kvinner som stirrer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke nødvendigvis interessert. 

Anonymous poster hash: 336b1...b01
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nødvendigvis interessert.

Anonymous poster hash: 336b1...b01

Ikke jeg heller, kan være interessant å betrakte enkelte menn. Spesielt menn med "bankuniform" er innbilske, du vet de der der med gel i håret og Nissan Leaf. Systemrotter.

Anonymous poster hash: 1dcb1...541

• Liker 1
Skrevet

"Jeg la merke til at du så på meg, så jeg tenkte jeg kunne komme bort og si hei." *smil som om du smiler til et lite barn*

Enkelt.

Ikke for å være slem, men det syntes jeg hørtes kleint ut. Selv om det er modig å bare gå bort etter å fått øyekontakt :) Jeg tror heller jeg ville åpnet med noe mer casualt og sett om interessen var der. :)

Anonymous poster hash: 0174d...2bd

Skrevet

Ikke for å være slem, men det syntes jeg hørtes kleint ut. Selv om det er modig å bare gå bort etter å fått øyekontakt  :) Jeg tror heller jeg ville åpnet med noe mer casualt og sett om interessen var der. :)

Anonymous poster hash: 0174d...2bd

Ikke vær så slem da.

:)

Skrevet

hver gang jeg er ute å går Oslos gater så ser jeg ofte jenter som ser på meg, men når jeg ser tilbake I øynene dem så forsvinner blikket med engang. er bare nysgjerrig på hvordan skal jeg tolke dette, vil gjerne høre fra damenes perspektiv 😊

selv føler jeg meg veldig kjekk og har en relativt veldig bra kropp som jeg er utrolig stolt av! 😊

Anonymous poster hash: f3cab...29b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...