Gå til innhold

Kvinner som stirrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en kvinne stirrer på en mann, da ønsker hun kontakt, ikke sant?

Hva er best å gjøre hvis en kvinne stirrer på en mann?

1) Vinke og smile til henne

2) Gå bort og si hei til henne

Anonymous poster hash: c4fb1...c1b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg finner det ekstremt ubehagelig om kvinner eller folk generelt sett stirrer på meg.

Skrevet

hehe, det hadde vært greit hvis noen kvinner kunne ha svart også :)

Skrevet

Smile tilbake.

Gjerne komme bort og snakke.

Anonymous poster hash: 1f9cc...707
Skrevet (endret)

Er interessert, eller observerer hva som skjer rundt. Jeg gjør litt vel mye av sistnevnte.

Hadde du vinket og smilt tilbake, og jeg responderte med et smil igjen - da er det veldig akseptabelt å ta kontakt etterpå.

Endret av Moonwalker
  • Liker 1
Skrevet

Hvis en kvinne stirrer på en mann, da ønsker hun kontakt, ikke sant?

Hva er best å gjøre hvis en kvinne stirrer på en mann?

1) Vinke og smile til henne

2) Gå bort og si hei til henne

Smil og se om hun smiler tilbake, hvis hun gjør det så kan du gå bort og si hei :)

Jeg stirrer hvis jeg blir litt "bergtatt", i mangel av et bedre ord.

Anonymous poster hash: 7151e...79a

Skrevet

Kan jo være du ser skikkelig snål ut.

• Liker 1
Skrevet

Ikke vink, det virker bare..rart!

Du kan smile, og kikke tilbake..Så se om blikkene deres treffer hverandre igjen, eller om det bare var tilfeldig at hun stod og lente øynene på deg mens hun kanskje tenkte på noe annet.

Det beste er egentlig å gå bort og si hei, komme i prat. Da finner du fort ut om kjemien er der.

Men bare fordi en kvinne kikker på en mann betyr ikke dette automatisk at hun er interessert nei.. synes det er mer interessant å se på mennesker, enn ting som gress, benker, veier osv. Det blir litt som å tro at bare fordi en jente smiler og ler til noe du sier (er hyggelig og vennlig), så er hun interessert i å bli sammen med deg. Få inn litt flere variabler.

Anonymous poster hash: e6a48...063
Skrevet

Jeg finner det ekstremt ubehagelig om kvinner eller folk generelt sett stirrer på meg.

Så bra! HUSK Si det til deg selv , til kamerater og andre menn hver gang du får lyst til eller ser noen stirre på en kvinne også, så hjelper du mange!

Anonymous poster hash: 9339e...bd9

• Liker 1
Skrevet

For å svare på tråden: Hvis jeg stirrer på en mann så er det fordi han har noe rart med seg. Rart skjerf, merkelige ansiktstrekk eller lignende.

Hvis jeg derimot stirrer, smiler, grer håret mitt bakover med hånden, SNUR meg mens jeg holder magnetisk øyekontakt, går forbi flere ganger, - da er jeg kanskje interessert i å komme i prat med han.

Tror du blir mye skuffa om du går bort til hver kvinne som ser på deg, men du har jo ikke noe å tape utenom å få et creep-stempel og knust selvtillitt. Klarer du derimot å ikke ta uinteressen personlig så kan det jo være moro, og ekstra moro den vakre dagen du plutselig har gått bort til ei som faktisk ER interessert :)

• Liker 2
Skrevet

For å svare på tråden: Hvis jeg stirrer på en mann så er det fordi han har noe rart med seg. Rart skjerf, merkelige ansiktstrekk eller lignende.

Hvis jeg derimot stirrer, smiler, grer håret mitt bakover med hånden, SNUR meg mens jeg holder magnetisk øyekontakt, går forbi flere ganger, - da er jeg kanskje interessert i å komme i prat med han.

Tror du blir mye skuffa om du går bort til hver kvinne som ser på deg, men du har jo ikke noe å tape utenom å få et creep-stempel og knust selvtillitt. Klarer du derimot å ikke ta uinteressen personlig så kan det jo være moro, og ekstra moro den vakre dagen du plutselig har gått bort til ei som faktisk ER interessert :)

DETTE!!!!

Anonymous poster hash: 1a38c...add

Skrevet

Haha, hva skjer a? Gjør du alt dette hvis du kanskje er interessert?

Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Jeg skal smile tilbake og se hvordan responsen hennes blir, hvis hun smiler tilbake så går jeg bort og sier hei.

Gjest Gjest_Balian de Ibelin
Skrevet

Så bra! HUSK Si det til deg selv , til kamerater og andre menn hver gang du får lyst til eller ser noen stirre på en kvinne også, så hjelper du mange!

Jeg går ikke rundt å stirrer på kvinner.

Jeg er ikke ansvarlig for hva andre menn gjør.

• Liker 1
Skrevet

Kan jo være mange grunner for at man stirrer da..

Og ikke alle grunnene er positive...

Skrevet

"Jeg la merke til at du så på meg, så jeg tenkte jeg kunne komme bort og si hei." *smil som om du smiler til et lite barn*

Enkelt.

:)

Skrevet

Jeg unngår øyekontakt med menn jeg synes er flotte, spesielt i hverdagen. Nå i helgen så jeg en utrolig flott mann på matbutikken, og jeg la merke til at han så på meg, men jeg får virkelig helt noia. Har så lyst å tørre å si noe, men jeg blir stresset.

Skrevet

Smile pent tilbake, kan droppe vinkingen.

Skrevet

jeg stirrer alltid på folk som oppfører seg rart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...