Gå til innhold

Hjernerystelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Da jeg var så uheldig å tryne på mopeden den 17 september og lande på hodet, fikk jeg blant annet hjernerystelse. Legen min sa jeg skulle holde meg hjemme i 1 1/2 uke fordi jeg hadde veldig vondt i hodet, men så dum som jeg var dro jeg på skolen og var med på klassetur. (Trenger ingen leksjon på hvor dum jeg er, for det vet jeg allerede selv!)

Men over til poenget. Jeg har blitt mye, mye bedre og nå er det jo ikke et problem lenger, men de siste 3-4 dagene har jeg hatt skikkelig vondt i hodet? Det er en pulserende smerte på høyre side, som gjør vondt også bak øyet. Det er ikke så ille om jeg ligger helt stille, men med engang jeg f.eks skal reise meg, gå eller gjøre noe så gjør det kjempevondt. Har tatt paracet 1g i flere dager nå, men dette er ikke noe jeg vil ta for mye av. Tror dere dette kan ha noen sammenheng med hjernerystelsen, eller er det bare en vanlig hodepine?

Vet at dere ikke er leger, men spør om råd! :) 

Anonymous poster hash: 3a796...894
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legevakten og spør

Vurderte å gjøre det, ja

Skrevet

Vurderte å gjøre det, ja

Det er bare en telefon unna, gjør det.

Skrevet

Det er bare en telefon unna, gjør det.

Skal sove og litt sånt først for å se om det blir bedre, blir det ikke bedre tror jeg jeg ringer legen min i morgen.

Skrevet

Je g hadde ikke villet vente til i morgen, hodeskader skal en ikke spøke med.

Skrevet

Ville definitivt tatt en ny tur til legevakta, selv om legen først mente det var hjernerystelse kan det være greit å få sjekket det en gang til.

Her kan du lese om en annen som "bare" hadde hjernerystelse http://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article11389057.ece

Anonymous poster hash: 6fc70...b9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...