Braah Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Hver dag jeg har våknet de siste 4 dagene, altså på morran, så kjennes øre mitt veldig tett ut, og det blir bedre når jeg holder meg for nesa og blåser ut. Ingen smerte. Resten av dagen kjenner jeg ikke noe til det, men som sagt bare når jeg sover på det venstre øret og våkner. Noen tanker? PS: Tror det kan ha noe med at jeg bruker Q-tips, men da er det merkelig at det bare er tett på det ene øret. Endret 4. oktober 2015 av Braah
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Ingen? Du kan ha dytta ørevoksen så langt inn med Q tipsen at det tetter for trommehinna. Få legen til og ta en sjekk, er det mye ørevoks så foretar de øreskylling. Anonymous poster hash: 77586...b84
Braah Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2015 Du kan ha dytta ørevoksen så langt inn med Q tipsen at det tetter for trommehinna. Få legen til og ta en sjekk, er det mye ørevoks så foretar de øreskylling.Anonymous poster hash: 77586...b84 Er det ikke mulig å kjøpe sånn øreskilling på apoteket?
Braah Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2015 Faen as Har fortsatt tett øre når jeg sover på venstre side(der det er tett). Resten av dagen kjennes det ikke, bare om morgenen. Noen tips? Burde jeg kjøpe produktet på apotek, eller teste ut oljetipset?
Braah Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2015 Tok på olje igår kveld og hadde det i hele natta. Burde jeg kjenne at dotten er borte etter 1 gang, eller må jeg ta olje flere ganger?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #7 Skrevet 18. oktober 2015 Ta deg heller en tur til legen Anonymous poster hash: d5981...6bf
Braah Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Ta deg heller en tur til legenAnonymous poster hash: d5981...6bf Kan jo bare prøve ut oljetipset, og se hvordan det blir seendes ut etter et par dager. Men må jeg skylle øret etter å ha hatt bomullet i øret hele natta, siden nå føles øret mitt enda tettere ut, etter å ha stappa bomullsdotten og olje i øret? Endret 18. oktober 2015 av Braah
peppermyntete Skrevet 18. oktober 2015 #9 Skrevet 18. oktober 2015 Kan jo bare prøve ut oljetipset, og se hvordan det blir seendes ut etter et par dager. Men må jeg skylle øret etter å ha hatt bomullet i øret hele natta, siden nå føles øret mitt enda tettere ut, etter å ha stappa bomullsdotten og olje i øret? Du trenger ikke komme inn hos lege, de på kontoret skyller øret ditt når du har hatt olje i et par netter!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #10 Skrevet 18. oktober 2015 Du kan jo også ha et trykkproblem i øret. Da blir du også tett. Anonymous poster hash: d5981...6bf
Braah Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #11 Skrevet 18. oktober 2015 Du kan jo også ha et trykkproblem i øret. Da blir du også tett. Anonymous poster hash: d5981...6bf Hva er det fornoe? Hva får man det av?
Braah Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #12 Skrevet 18. oktober 2015 Du trenger ikke komme inn hos lege, de på kontoret skyller øret ditt når du har hatt olje i et par netter! Bare tester ut Revaxør, så får vi se. Funker vel bra det også?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #13 Skrevet 18. oktober 2015 Hva er det fornoe? Hva får man det av? Jeg er ikke lege, så jeg anbefaler deg heller å kontakte din egen lege og få sjekket det ut. Vet bare at jeg hadde det og det hjalp å skylle med neshorn, som du får kjøpt på apoteket, men ring til legen og forklar hvorfor du trenger en time. Anonymous poster hash: d5981...6bf
Braah Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #14 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg er ikke lege, så jeg anbefaler deg heller å kontakte din egen lege og få sjekket det ut. Vet bare at jeg hadde det og det hjalp å skylle med neshorn, som du får kjøpt på apoteket, men ring til legen og forklar hvorfor du trenger en time. Anonymous poster hash: d5981...6bf Neshorn? Haha. Samma greiene som Revaxør eller?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #15 Skrevet 18. oktober 2015 Dra til legen og ikke rot inni ørene dine med allverdens tull og tøys. Du kan ha eksem eller infeksjon i ørekanalen. Det er ikke til å spøke med. Anonymous poster hash: 69cba...5da
Braah Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #16 Skrevet 18. oktober 2015 Dra til legen og ikke rot inni ørene dine med allverdens tull og tøys. Du kan ha eksem eller infeksjon i ørekanalen. Det er ikke til å spøke med. Anonymous poster hash: 69cba...5da Så kan ikke prøve med retaxør engang? Funker ikke det, kan jeg bare dra til legen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå