AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Herregud, plutselig dukker de opp, en etter en, i HELE ansiktet. Aldri vært plaget slik før, har hendt jeg har fått noen på hake/kjeve rett før mensen men aldri så ille som nå. Det er overalt- hake, kjeve, panne, nese, hals, brystet, tinningen, rundt brynene.... Dette har ikke skjedd før, jeg spiser normalt sunt, ingen endring i kosthold, ingenting.. Hvorfor får jeg disse utbruddene?? Anonymous poster hash: 38f86...3c2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Nei, skiftet nettopp før dette utbruddet en uke siden...Anonymous poster hash: 38f86...3c2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Har et lignende problem. Får utbrudd, og straks det begynner å gi seg, så begynner et nytt. pågått i snart et år. Prøvd å bytte vaskemiddel, rens, ansiktskrem, sminke osv. til ingen nytte:( Anonymous poster hash: 6be58...fdd
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Vask sminkekostene/svampene dine hvertfall😊 Anonymous poster hash: 5b887...843
lillsunshine Skrevet 5. oktober 2015 #8 Skrevet 5. oktober 2015 Kanskje du reagerer på luftendringene i årstidene? At det har blitt kaldere? Det kan hjelpe å skrift krem/renseprodukt kanskje
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå