Gå til innhold

Til alle dere single her

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å så sinna....ååååhh så sinna

Anonymous poster hash: 62d47...3ec

Man kan jo si akkurat det samme til deg, du vet ikke om hun er sinna og vi kan ikke vite om du er sinna. Men man skal være rimelig blåst om man ikke ser at Knirke har rett i både at man ikke kan skjære alle over en kam og at det finnes mange raringer som havner i forhold.

Anonymous poster hash: 29c2f...c3a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Balian de Ibelin
Skrevet

Etter å ha lest x antall tråder her, så kan jeg bare si en ting: DET ER FAEN IKKE RART DERE ER SINGLE!

Ja og jeg kunne ikke ha vært lykkeligere.

Gjest Hummels
Skrevet

Jeg er singel, men får nok sex. Det som er det viktigste. SÅ DET SÅ TS!

Skrevet

Stakkars vedkommende som må være sammen med deg (hvis du har noen). Mange er i forhold som de ikke skulle ha vært i, men gjøre bare det for vanens skyld. Bedre da å gjøre det en vil, og som passer ens livssituasjon. Vil heller være singel enn å være sammen med en klyse som deg. Sannheten er at mange single kvinner har høy utdannelse, og god råd, og vi har faktisk råd og vett til å være single fordi vi vil ha en mann som er smarte, fine, velutdannede, har god økonomi, omsorgsfulle og kan bli verdens beste fedre. En del av disse folka er allerede opptatt, så da er det jo bare å lete litt videre. Ingenting i veien med det vel. Vil heller det enn å finne sinte tapere på gutterommet fulle av hat og er Frp-vennelige, lite tolerante, konservative, og helst vil se kvinner stå på kjøkkenet. Vi som er single - i motsetning til en del av dem som er i et forhold - vi tar faktisk ikke til takke med hva som helst.

Anonymous poster hash: b60e5...bd7

Fantastisk argument altså, trekke inn frp😂

Btw: jeg er kvinne.

• Liker 2
Gjest Spiderman
Skrevet

Btw: jeg er kvinne.

Wow, du er litt av en catch, er du ikke? :laugh:

Kunne ikke følt meg bedre som singel når jeg nå vet du finnes stakkarer der ute som er i forhold med folk som utragerer sånn når de kjeder seg. Bare det sier meg alt jeg trenger å vite om typen din som mann. Eller gutt.( vet ikke hva jeg skal tro) :icon_lol:

Skrevet

Er det så vanskelig å forstå da? Veldig mange med dårlige sosiale antenner, lite heldig med utseende, nav/dårlig jobb, psykiske problemer osv.

Anonymous poster hash: 968a2...a2b

Nå tar du alle under en kam...

Anonymous poster hash: ce2bd...96f

Skrevet

Jeg er singel, men får nok sex. Det som er det viktigste. SÅ DET SÅ TS!

Enten er det ikke lengesiden du ble singel. Ellers er du veldig ung...

• Liker 2
Gjest Hummels
Skrevet

Enten er det ikke lengesiden du ble singel. Ellers er du veldig ung...

Det er over et halvt år siden. Snart et år. Jeg er 25 år.

Skrevet

Å så sinna....ååååhh så sinna

Skjønner ikke helt hva poenget med dette var...

HI er temmelig generaliserende, men det er fullt mulig å ha en konstruktiv diskusjon rundt det likevel, uten å ty til spydigheter. Jeg tenker også ofte når jeg ser innlegg: "Det er ikke rart du er singel!", men det er jo forskjellige grunner fra person til person, og ofte er ikke den åpenbare svakheten større enn at den personen får seg kjæreste likevel.

Folk i forhold er ikke feilfrie de heller, er poenget mitt. Men det er som regel single som får beskjed om å "jobbe med seg selv", mens de som er i forhold forventer at partneren skal akseptere dem for den de er

• Liker 1
Gjest Franke Ann
Skrevet

Nå tar du alle under en kam...

Sannelig, hun skjærer alle sammen under kammen.

Skrevet

Dessverre er det en lite skjult sannhet at mange single er nettopp det fordi de er sære og vriene rent sosialt (i det minste når man er langvarig singel til tross for iherdige forsøk). Når man er veldig låst og lukket har man i utgangspunktet bare én sannhet å forholde seg til. Slike mennesker er vriene rent sosialt. Jeg tror det er enklere om man ikke er så intolerant.

For intoleranse kan være så mangt. Flere liker å tro at de er fryktelig tolerante og ålreite, kanskje spesielt politisk, mens de i realiteten er noen skinnhellige jævler. Eksempler på dette kan være i tråder der enkelte buser ut utsagn med den reneste samvittighet: "jeg ikke kravstor og kan date alle, med unntak av en som stemmer Frp". Og slik går tralten. Det er jo ikke rart at ingenting fungerer ovenfor andre mennesker når man er så vanskelig i hodet. Mange ville kanskje satt meg i samme boks, men jeg tror flere har seriøse problemer med å skille sak og argument. Det koker litt over i hodet når djevelens advokat stiller et ubehagelig spørsmål. Hvordan kan man da møte uoverenstemmelser på kjøttmarkedet? Slikt hjelper ikke på toppen av alle de andre årsakene til at man er single.

Enig med deg her. Veldig mange langtidssingle er det fordi de setter for høye krav til hva de ser etter, og klager på alt som kommer deres vei, de dater masse men ingen er bra nok.

Selv faller jeg litt utenfor akkurat her, er langtidssingel selv, men gjør ingen forsøk på å komme i forhold. Er en som sikkert kunne blitt sammen med de fleste menn egentlig, så kan ikke si jeg er sær eller kresen.

Jeg klager heller ikke på det, sitter ikke og sutrer over at "Ingen passer for meg" eller noe. Jeg har noen ganger tenkt på at kanskje jeg skal by litt mer på meg selv og prøve å finne meg en mann, men så glir tanken vekk. Litt rart for meg og min situasjon for jeg passer ikke inn i "karrierekvinne som lar jobben komme foran mann og barn" eller "sær singel som dater masse menn men aldri blir fornøyd". Jeg bare er til jeg, gjør mine greier, snakker med folk osv men har ikke ons, har ikke profil på sukker og gjør egentlig null forsøk på å bli i et forhold.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...