Gå til innhold

Til alle dere single her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest x antall tråder her, så kan jeg bare si en ting: DET ER FAEN IKKE RART DERE ER SINGLE!

Anonymous poster hash: 62d47...3ec

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

OK. Takk for innspillet. 

Skrevet

Er det noen som later som noe annet? :P

• Liker 8
Skrevet

Dessverre er det en lite skjult sannhet at mange single er nettopp det fordi de er sære og vriene rent sosialt (i det minste når man er langvarig singel til tross for iherdige forsøk). Når man er veldig låst og lukket har man i utgangspunktet bare én sannhet å forholde seg til. Slike mennesker er vriene rent sosialt. Jeg tror det er enklere om man ikke er så intolerant.

For intoleranse kan være så mangt. Flere liker å tro at de er fryktelig tolerante og ålreite, kanskje spesielt politisk, mens de i realiteten er noen skinnhellige jævler. Eksempler på dette kan være i tråder der enkelte buser ut utsagn med den reneste samvittighet: "jeg ikke kravstor og kan date alle, med unntak av en som stemmer Frp". Og slik går tralten. Det er jo ikke rart at ingenting fungerer ovenfor andre mennesker når man er så vanskelig i hodet. Mange ville kanskje satt meg i samme boks, men jeg tror flere har seriøse problemer med å skille sak og argument. Det koker litt over i hodet når djevelens advokat stiller et ubehagelig spørsmål. Hvordan kan man da møte uoverenstemmelser på kjøttmarkedet? Slikt hjelper ikke på toppen av alle de andre årsakene til at man er single.

• Liker 6
Skrevet

Etter å ha lest x antall tråder her, så kan jeg bare si en ting: DET ER FAEN IKKE RART DERE ER SINGLE!

DITTO!

Skrevet

Dessverre er det en lite skjult sannhet at mange single er nettopp det fordi de er sære og vriene rent sosialt (i det minste når man er langvarig singel til tross for iherdige forsøk). Når man er veldig låst og lukket har man i utgangspunktet bare én sannhet å forholde seg til. Slike mennesker er vriene rent sosialt. Jeg tror det er enklere om man ikke er så intolerant.

For intoleranse kan være så mangt. Flere liker å tro at de er fryktelig tolerante og ålreite, kanskje spesielt politisk, mens de i realiteten er noen skinnhellige jævler. Eksempler på dette kan være i tråder der enkelte buser ut utsagn med den reneste samvittighet: "jeg ikke kravstor og kan date alle, med unntak av en som stemmer Frp". Og slik går tralten. Det er jo ikke rart at ingenting fungerer ovenfor andre mennesker når man er så vanskelig i hodet. Mange ville kanskje satt meg i samme boks, men jeg tror flere har seriøse problemer med å skille sak og argument. Det koker litt over i hodet når djevelens advokat stiller et ubehagelig spørsmål. Hvordan kan man da møte uoverenstemmelser på kjøttmarkedet? Slikt hjelper ikke på toppen av alle de andre årsakene til at man er single.

Korrekt!

Skrevet

DITTO!

Ditto hva da?

Skrevet

Ditto hva da?

Vel, med den attituden du fremviser går jeg ut fra at du selv også er singel - og det er faen ikke rart i så måte. Enkelte av oss er det ihvertfall håp for - andre dessverre ikke. I rest my case...

• Liker 1
Skrevet

Vel, med den attituden du fremviser går jeg ut fra at du selv også er singel - og det er faen ikke rart i så måte. Enkelte av oss er det ihvertfall håp for - andre dessverre ikke. I rest my case...

Jeg er ikke singel.

Du har ingen case😂

• Liker 5
Skrevet

Jeg er ikke singel.

Du har ingen case

Hoho, burn! lol

Man kan si peke på karakterfeil og moralsk fordømme andre, men kjøttvekta teller jo. Det er ikke nødvendigvis sammenheng med å være en mor Theresa-figur og å være attraktiv. Du er like singel selv om du er snill og grei. Mange single tror at de bare må være ålreite nok så får de seg dame/type. Faktum er at det å være litt rå i formen kan være mye mer effektivt i så måte. Folk tiltrekkes av mennesker med selvtillit og tro på seg selv - ikke de som følger strømmen og skal være som alle andre. Manipulerende mennesker gjør det eksempelvis ofte dritbra i dating, uten at de vinner noen human-of-the-year-awards. Fakta faen, uansett hvor håpløst det nå enn virker. 

• Liker 2
Skrevet

Hadde du hatt baller nok til å ikke gjemme deg bak en AnonymBruker, og i tillegg formidlet ditt budskap på en seriøs og voksen måte, så kunne nok denne tråden invitert til en fruktbar debatt. Men når alt du ønsker er å trolle og mobbe så håper jeg at du får den responsen du fortjener.

• Liker 5
Skrevet

Hadde du hatt baller nok til å ikke gjemme deg bak en AnonymBruker, og i tillegg formidlet ditt budskap på en seriøs og voksen måte, så kunne nok denne tråden invitert til en fruktbar debatt. Men når alt du ønsker er å trolle og mobbe så håper jeg at du får den responsen du fortjener.

Er det så vanskelig å forstå da? Veldig mange med dårlige sosiale antenner, lite heldig med utseende, nav/dårlig jobb, psykiske problemer osv.

Anonymous poster hash: 968a2...a2b

Skrevet

Hahaha, jeg ser så jævli humoren i det innlegget her :D

• Liker 1
Skrevet

Hahaha, jeg ser så jævli humoren i det innlegget her :D

Ingen humor. Det er jo faen meg helt seriøst.

Skrevet

Ingen humor. Det er jo faen meg helt seriøst.

Hehe, jeg ler enda.. men ok. Jeg får ta meg sammen da.

• Liker 5
Skrevet

Hehe, jeg ler enda.. men ok. Jeg får ta meg sammen da.

En oppegående person jo😀😀

Skrevet

Så var det dette med å skjære alle over én kam osv... Folk her inne er single av mange forskjellige grunner, noen er enkle, og noen kanskje ikke fullt så enkle å peke på.  

Stygge troll og psykisk ustabile folk finner du overalt både her og ellers i samfunnet, og mange av dem er gifte og har barn

• Liker 2
Skrevet

Så var det dette med å skjære alle over én kam osv... Folk her inne er single av mange forskjellige grunner, noen er enkle, og noen kanskje ikke fullt så enkle å peke på.

Stygge troll og psykisk ustabile folk finner du overalt både her og ellers i samfunnet, og mange av dem er gifte og har barn

Å så sinna....ååååhh så sinna 😠

😂😂

Skrevet

Stakkars vedkommende som må være sammen med deg (hvis du har noen). Mange er i forhold som de ikke skulle ha vært i, men gjøre bare det for vanens skyld. Bedre da å gjøre det en vil, og som passer ens livssituasjon. Vil heller være singel enn å være sammen med en klyse som deg. Sannheten er at mange single kvinner har høy utdannelse, og god råd, og vi har faktisk råd og vett til å være single fordi vi vil ha en mann som er smarte, fine, velutdannede, har god økonomi, omsorgsfulle og kan bli verdens beste fedre. En del av disse folka er allerede opptatt, så da er det jo bare å lete litt videre. Ingenting i veien med det vel. Vil heller det enn å finne sinte tapere på gutterommet fulle av hat og er Frp-vennelige, lite tolerante, konservative, og helst vil se kvinner stå på kjøkkenet. Vi som er single - i motsetning til en del av dem som er i et forhold - vi tar faktisk ikke til takke med hva som helst.

Anonymous poster hash: b60e5...bd7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...