AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 For 4 dager siden fjernet jeg silikon og tok et brystløft. I natt/dag har jeg vært sikkelig dårlig helt plutselig. Jeg er kvalm, svimmel, varm/kald og det føles som det renner kaldt gjennom blodårene; spesielt i armer og ansikt. Hva er dette?Anonymous poster hash: 0512c...f50
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 For 4 dager siden fjernet jeg silikon og tok et brystløft. I natt/dag har jeg vært sikkelig dårlig helt plutselig. Jeg er kvalm, svimmel, varm/kald og det føles som det renner kaldt gjennom blodårene; spesielt i armer og ansikt. Hva er dette?Anonymous poster hash: 0512c...f50 Synes du skal ringe legevakten nå jeg. De har kompetanse på dette og ikke vi som er her. Anonymous poster hash: e8102...c7a
My90 Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 En professor jeg hadde sammenlignet det å la seg operere som å løpe et marathon. Det er helt naturlig at man føler seg dårlig , og spesielt etter en slik operasjon. Er su likevel bekymret, ring legevakten.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Iverstefall en infeksjon i kroppen din etter operasjonen :/ Jeg hadde ringt om det var meg.Anonymous poster hash: db7b9...e7b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå