AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Da jeg skulle hente henne på fredagen denne uken, så la jeg merke til noe. Min lille jente ville si farvel til en venn der, og samtidig gi et suss på munnen. Jeg fikk henne til å kysse denne jenta på kinnet i stedet, som i og for seg bare var søtt Men trenger jeg å bekymre meg ytterligere, fordi hun vil susse på barn av samme kjønn?Anonymous poster hash: a6072...079
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Det kan man aldri vite. Uansett, Rimi-Hagen har stått frem og da er det greit om hun skulle være i samme bane.Anonymous poster hash: b9712...823 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Kjære vene... Anonymous poster hash: e21c7...fd6 15
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Ja ring barnevernet med en gang! Sussing er farlig og spesielt når man susser noen av samme kjønn midt på munnen! Hva blir det neste, liksom? Tungekyss? Sex? Gidameg, dette må du ta tak i før det eskalerer!!! Anonymous poster hash: 65758...1ba 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Hvorfor skulle det være noe å beskymre seg for?Anonymous poster hash: 445d7...eeb 4
Gjest supernova_87 Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg tenker at hvis du ville latt henne susse et barn av motsatt kjønn på munnen, burde du latt henne susse et barn av samme kjønn på munnen! For øvrig kan du absolutt lære henne at hun kun skal susse "spesielle" på munnen, men at du skal diktere at det ikke kan være samme kjønn, det synes jeg er feil.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Datteren din er potensielt en en "sexual predator" som går etter svært unge kvinner. Jeg vile fått tak i en prest..Gjerne katolsk - men en krystallterapeut eller tilhenger av Åndenes mak gjør samme nytte. Anonymous poster hash: 24418...2b8 8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Hvorfor skulle det være noe å beskymre seg for?Anonymous poster hash: 445d7...eeb Bort med s'en så blir det riktig. Anonymous poster hash: e21c7...fd6 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Datteren din er potensielt en en "sexual predator" som går etter svært unge kvinner. Jeg vile fått tak i en prest..Gjerne katolsk - men en krystallterapeut eller tilhenger av Åndenes mak gjør samme nytte.Anonymous poster hash: 24418...2b8 😂👍🏻 Dauer! Tidens yngste pedofile. Og homofil atpåtil!Anonymous poster hash: 303f5...9ba 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Du skriver 2 år, mente du 12 år? Om du mener 2 år synes jeg dette er en merkelig tråd-troll! Anonymous poster hash: 55621...2a1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Da jeg skulle hente henne på fredagen denne uken, så la jeg merke til noe. Min lille jente ville si farvel til en venn der, og samtidig gi et suss på munnen. Jeg fikk henne til å kysse denne jenta på kinnet i stedet, som i og for seg bare var søtt Men trenger jeg å bekymre meg ytterligere, fordi hun vil susse på barn av samme kjønn?Anonymous poster hash: a6072...079 du har fått mange idiotiske svar ts. Det må jeg si.. Ts, dette er ikke noe å bekymre seg for men forstår jo at du reagerer. Anonymous poster hash: 6aeac...62a 1
Feyfeyhey Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Den 10/4/2015 at 9.25, AnonymBruker skrev: . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #13 Skrevet 4. oktober 2015 Hvorfor forstår du at hun reagerer? Hvorfor skulle man reagere mer på en jente som susser en jente enn en jente som susser en gutt? Skjønner ikke jeg.. Har du barn da?Anonymous poster hash: 6aeac...62a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #14 Skrevet 4. oktober 2015 Du skriver 2 år, mente du 12 år? Om du mener 2 år synes jeg dette er en merkelig tråd-troll! Anonymous poster hash: 55621...2a1 En 12-årig går ikke i barnehage. Anonymous poster hash: c15e0...90f 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #15 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg kysset også min bestevenninne i barnehagen. Kan ikke huske noen reagerte. Jeg tror ettersom våre foreldre pleide å kysse for si "hade" gjorde vi det samme. Anonymous poster hash: 8e9f1...b64 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #16 Skrevet 4. oktober 2015 Hvorfor forstår du at hun reagerer? Hvorfor skulle man reagere mer på en jente som susser en jente enn en jente som susser en gutt? Skjønner ikke jeg.. Nå inisuerer du faktisk at ts er homofob og fortjener trakkasering. Om du ikke er mor selv, så er det kanskje vanskelig å forstå, men det er ikke alltid så lett å vite hvordan man skal håndtere slike situasjoner på best måte. Har man barn så dukker det stadig opp ting som kan være vanskelig å håndtere der og da og da kan det hjelpe å snakke omdet. Hva var feil med måten ts håndterte situasjonen på? Leit at her på kg så kan man ikke lufte en tanke uten å få "troll" og div ufine kommentarer slengt etter seg. Hva om din veninne hadde luftet dette for deg? Hva om folk slenger dritt etter denne personen rett forran deg? Hadde du kunnet stått å sett på mens hun får stygge kommentarer slengt etter seg og latterligjort?Anonymous poster hash: 6aeac...62a
Feyfeyhey Skrevet 4. oktober 2015 #17 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Den 10/4/2015 at 9.45, AnonymBruker skrev: . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey 2
Rotemor Skrevet 4. oktober 2015 #18 Skrevet 4. oktober 2015 Nå inisuerer du faktisk at ts er homofob og fortjener trakkasering. Om du ikke er mor selv, så er det kanskje vanskelig å forstå, men det er ikke alltid så lett å vite hvordan man skal håndtere slike situasjoner på best måte. Har man barn så dukker det stadig opp ting som kan være vanskelig å håndtere der og da og da kan det hjelpe å snakke omdet. Hva var feil med måten ts håndterte situasjonen på? Leit at her på kg så kan man ikke lufte en tanke uten å få "troll" og div ufine kommentarer slengt etter seg. Hva om din veninne hadde luftet dette for deg? Hva om folk slenger dritt etter denne personen rett forran deg? Hadde du kunnet stått å sett på mens hun får stygge kommentarer slengt etter seg og latterligjort?Anonymous poster hash: 6aeac...62a Er du seriøs? Dette er jo trolling! Ingen mor bekymrer seg over en 2-åring som koser og susser en venn!! Det ER latterlig.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #19 Skrevet 4. oktober 2015 Synes folk er helt sprø på kg om dagen, Helt ærlig talt. Hadde min sønn ønsket å kysse en gutt ELLER jente i bhg så hadde jeg lurt på hvordan jeg skal håntere det. Synes det er helt sprøtt at folk latterligjører en slik følelse. Anonymous poster hash: 6aeac...62a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #20 Skrevet 4. oktober 2015 Søstera mi og hennes bestevenninne, som er 4 år, går rundt og sier de er kjærester og nusser hverandre på munn en gang i blant, men ingen friker ut av den grunn. Det er helt uskyldig, fordi de er barn. Syns ikke du skal bekymre deg noe jeg Kan jeg spørre om du har noe spesielt imot homofile? Anonymous poster hash: 0f954...fd6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå