AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg går på lamictal på grunn av bipolar, 200mg på kveldstid. I går kveld glemte jeg den, og tok ikke ny før nå, over 48 timer etter forrige dose. Kjente først jeg fikk angst uten grunn, og så ble jeg kvalm og svimmel og jeg skjelver skikkelig. Er det noen som har opplevd det av en glemt dose av lamictal?Anonymous poster hash: 78628...a98
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Ja, det er veldig vanlig! Jeg blir dårlig om jeg tar den noen timer for sent. Anonymous poster hash: 5bb99...962
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg gikk på lamictal mot epilepsi. Ble i helt elendig form om jeg ikke tok tabletten til rett tidspunkt. Klarte nesten ikke å gå opp trappa. Tenkte på det som abstinenser ja.Anonymous poster hash: 7ab37...0a6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg tar lamictal mot epelepsi, men kjenner meg ikke igjen i noe av det du beskriver. Du kan jo snakke med de på apoteket. De vet ofte en del og det er ikke like "stress" som å dra til legen. Bare å stikke innom. Anonymous poster hash: e223d...0b3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Ja, det er veldig vanlig! Jeg blir dårlig om jeg tar den noen timer for sent.Anonymous poster hash: 5bb99...962 Jeg gikk på lamictal mot epilepsi. Ble i helt elendig form om jeg ikke tok tabletten til rett tidspunkt. Klarte nesten ikke å gå opp trappa. Tenkte på det som abstinenser ja.Anonymous poster hash: 7ab37...0a6 Jeg tar lamictal mot epelepsi, men kjenner meg ikke igjen i noe av det du beskriver. Du kan jo snakke med de på apoteket. De vet ofte en del og det er ikke like "stress" som å dra til legen. Bare å stikke innom. Anonymous poster hash: e223d...0b3 Takk for svar. Jeg endte på sykehuset i natt, og de fant ikke noe galt på noen av prøvene, og jeg føler meg bedre i dag, så det var nok abstinenser. Fikk stesolid, kvalmestillende og tilførsel av væske. Har fått abstinenser tidligere av andre medisiner også, så kanskje jeg er sårbar for å reagere slik. Anonymous poster hash: 78628...a98
drikkerbrushverdag Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg blir ofte svimmel/kvalm og får prikkinger i ansiktet hvis jeg går noen timer uten. Når jeg tar den litt for sent forsvinner symptomene, men det tar noen timer før jeg kommer i gjenge igjen. På en måte litt greit at medisinen sier fra. Bra du tok kontakt med sykehuset!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå