AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #21 Skrevet 4. oktober 2015 ENESTE gangen det er "greit" med tights på menn, er på sykkel. Ellers er det noe av det absolutt verste jeg vet om. Jeg blir kvalm av menn i trange bukser eller tights, det ser helt korny ut.... Styr unna tightsen hvis der skal på fjelltur, velg heller turbuksa da! Anonymous poster hash: d5730...565 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #22 Skrevet 4. oktober 2015 Ser nå at du spør om v som ikke liker menn i tights er sporty jenter. Ja, jeg er over gjennomsnittet aktiv og sporty. Synes trenden med menn i tights er trist...Anonymous poster hash: d5730...565 2
gjest 321 Skrevet 4. oktober 2015 #23 Skrevet 4. oktober 2015 Er det ok med treningstights på menn i 30 årene ved trening og fjellturer? Skal på date med en jente (treningstur på fjellet) og trener vanligvis med tights, men litt usikker om jeg skal droppe det i den settingen... Liker dere jenter menn i tights på trening? Anonymous poster hash: 6695c...6e6 Jeg personlig (og flere jenter jeg kjenner) syntes det ser svært feminint ut, og tja litt eh stygt.. Gå for en fjellbukse, det er barskt! 1
gjest 321 Skrevet 4. oktober 2015 #24 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Haha, dette er så teit! Alle menn i tights er creeps? Med skyhøy selvtillit og som står å ser seg i speilet? Ja jøss. Det var dagens mest tullete generalisering. In the spirit of transparency: hva heter den filmen igjen? Har hatt lyst til å se den.. Husker bare det var noe med natur? Endret 4. oktober 2015 av gjest 321
gjest 321 Skrevet 4. oktober 2015 #25 Skrevet 4. oktober 2015 Og det skal nevnes at hun jeg skal date er en sporty jente som driver med samme idrett som meg. Hun bruker tights på samme måte som meg altså Det jeg lurer veldig på er om dere jenter som har svart at dere ikke liker tights, er dere sporty og trener mye/driver med idrett? Anonymous poster hash: 6695c...6e6 Jeg trener svært mye, men liker virkelig ikke tights på menn. 2
Rammfrø Skrevet 4. oktober 2015 #26 Skrevet 4. oktober 2015 Ser ikke problemet med det. Gjør ikke tights visse utøvelser mer effektive? Noen fortalte meg at det gjør noe positivt med blodsirkulasjonen? Vet ikke hva jeg skal si helt men bryr meg svært lite. Trening, ok; Fjelltur, ser ikke fordelen med det der. 1
Gjest BethD Skrevet 4. oktober 2015 #27 Skrevet 4. oktober 2015 Stemmer ja for alle klær hvor man kan se så mye gjennom
Erazor Skrevet 4. oktober 2015 #28 Skrevet 4. oktober 2015 hva heter den filmen igjen? Har hatt lyst til å se den.. Husker bare det var noe med natur? Filmen heter «Mot naturen».
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #29 Skrevet 4. oktober 2015 Og det skal nevnes at hun jeg skal date er en sporty jente som driver med samme idrett som meg. Hun bruker tights på samme måte som meg altså Det jeg lurer veldig på er om dere jenter som har svart at dere ikke liker tights, er dere sporty og trener mye/driver med idrett? Anonymous poster hash: 6695c...6e6 Ja, jeg gjør det og jeg har heller ingenting imot normale mannfolk som trener i tights til vanlig. Tror veldig mange har misforstått innleggene mine ovenfor. Det jeg i hovedsak ville si var vel at jeg hadde stusset dersom jeg skulle på fjelltur med en fyr og vi var helt i bli-kjent-fasen og han dukker opp i tights. Men som jeg skrev tidligere; skal dere ut på løpetur i fjellet stiller saken seg helt annerledes. Da ville jeg ikke hevet et øyenbryn. Usikker på om du forstår poenget mitt, men ut fra HI tenkte jeg at du selv tenkte litt i samme bane... Gå i hva enn du vil som du føler deg komfortabel med - blir sikkert topp uansett :-) Anonymous poster hash: d1101...729
Sandie Skrevet 4. oktober 2015 #30 Skrevet 4. oktober 2015 Er det ok med treningstights på menn i 30 årene ved trening og fjellturer? Skal på date med en jente (treningstur på fjellet) og trener vanligvis med tights, men litt usikker om jeg skal droppe det i den settingen... Liker dere jenter menn i tights på trening? Anonymous poster hash: 6695c...6e6 Kommer an på figuren,men stort sett går det vel greit med tights.Skal dere løpe på fjellturen er det vel best med tights.Ellers er vanlig turbukse like greit. 1
Engel Skrevet 5. oktober 2015 #31 Skrevet 5. oktober 2015 Tights på trening er helt ok. Skal dere bare løpe på fjellturen, eller er tanken å kunne sette seg ned litt også? I såfall ville jeg valgt noe annet enn tights. 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #32 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg har "shower", så kan ikke bruke tights. Ser bare teit ut når det ser ut som det skjuler seg en pytonslange inni tightsen.. Funker som show-off sikkert, men når jeg trener vil jeg ikke bli beglodd.😅Anonymous poster hash: fc1e5...a4b 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #33 Skrevet 6. oktober 2015 på joggetur er det fint, men på fjelltyr er det jo litt rart... Anonymous poster hash: 04136...254
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #34 Skrevet 6. oktober 2015 Heller skjørt enn tights. Tights er like stilig som Borats mankini.Anonymous poster hash: 7f743...02f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #35 Skrevet 6. oktober 2015 Er det ok med treningstights på menn i 30 årene ved trening og fjellturer? Skal på date med en jente (treningstur på fjellet) og trener vanligvis med tights, men litt usikker om jeg skal droppe det i den settingen... Liker dere jenter menn i tights på trening?Anonymous poster hash: 6695c...6e6 Ved trening: gjerne, men regn med noen lange, lengtende blikk fra daten din da... 😉 Ved fjelltur: nei, men det syns jeg gjelder kvinner også. Treningstights er treningstights liksom.Anonymous poster hash: 02883...4db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå