AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Er det ok med treningstights på menn i 30 årene ved trening og fjellturer? Skal på date med en jente (treningstur på fjellet) og trener vanligvis med tights, men litt usikker om jeg skal droppe det i den settingen... Liker dere jenter menn i tights på trening? Anonymous poster hash: 6695c...6e6
LadyL Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Mjaa..kommer helt an på. Noen passer det, og noen passer det ikke. Jeg synes turbukser er hot da 😊 1
OppNedPåAlt Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Vel, i mine øyne OK hvis du skal jogge og springe og sånn, men vet ikke om det blir litt rart på fjelltur... Har du ikke en turbukse? (Men altså, det går an ) 1
Teethgrinding Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 NEI. Hater det. Er dette også gæernt nå. Jeg begynner å skjønne hvor kjedelig anlagt majoriteten av Norges befolkning egentlig er.
Erazor Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Om du er redd dama skal droppe å møte deg videre fordi du går i tights, må da det være en god grunn til å stille i tights. Hvis tightsen din betyr mer enn personligheten, så er det ikke mye håp. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Om du er redd dama skal droppe å møte deg videre fordi du går i tights, må da det være en god grunn til å stille i tights. Hvis tightsen din betyr mer enn personligheten, så er det ikke mye håp. ...eller at en del av oss jenter har sett oss lei på menn i tights og trang singlet som står og speiler seg på ulike treningssentre og tror de er sykt deilige. De kan se aldri så bra ut og være topp trent, men for min del forsvinner sjarmen umiddelbart idet de selv utstråler en selvtillit som blir litt "too much". Ikke sikkert dette gjelder TS, men personlig ville jeg stusset dersom jeg skulle på fjelltur med en fyr og han møtte opp i tights. Så mye mere sexy med en turbukse i den settingen, synes jeg. Til TS forsvar skal det sies at han normalt pleier å trene i tights og at han nå faktisk tenker selv at det kan være upassende å møte opp i tights p.g.a. settingen. Råder TS til å gå for turbukse eller joggebukse dersom det er løpetur det er snakk om. Synd hvis hun får feil inntrykk av personligheten p.g.a en tights, men det kan altså skje. Det er faktisk en del creepy fyrer i tights der ute... Anonymous poster hash: d1101...729 4
Erazor Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 ...eller at en del av oss jenter har sett oss lei på menn i tights og trang singlet som står og speiler seg på ulike treningssentre og tror de er sykt deilige. De kan se aldri så bra ut og være topp trent, men for min del forsvinner sjarmen umiddelbart idet de selv utstråler en selvtillit som blir litt "too much". Ikke sikkert dette gjelder TS, men personlig ville jeg stusset dersom jeg skulle på fjelltur med en fyr og han møtte opp i tights. Så mye mere sexy med en turbukse i den settingen, synes jeg. Til TS forsvar skal det sies at han normalt pleier å trene i tights og at han nå faktisk tenker selv at det kan være upassende å møte opp i tights p.g.a. settingen. Råder TS til å gå for turbukse eller joggebukse dersom det er løpetur det er snakk om. Synd hvis hun får feil inntrykk av personligheten p.g.a en tights, men det kan altså skje. Det er faktisk en del creepy fyrer i tights der ute... Anonymous poster hash: d1101...729 Ja, men da er spørsmålet: Er man ute ettere en av disse damene som har en forutinntatt holdning til at alle menn i tights er creepy menn som tror de er «sykt deilige»? Eller er man ute etter en dame man kan være sammen med uten å være redd for å ha på seg feile klær? 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Ja, men da er spørsmålet: Er man ute ettere en av disse damene som har en forutinntatt holdning til at alle menn i tights er creepy menn som tror de er «sykt deilige»? Eller er man ute etter en dame man kan være sammen med uten å være redd for å ha på seg feile klær? For min egen del synes jeg alle skal kunne gå i nøyaktig det de ønsker. Er ikke den type dame som dømmer folk ut fra klærne til vanlig. Men jeg hadde nok stusset dersom en fyr møter opp i tights hvis vi skal på fjelltur en av de første datene. Men har han lyst har han lov, selvfølgelig. Bare greit å være klar over at det kan sende ut feil signaler. Anonymous poster hash: d1101...729 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 NEI! Ta på deg bukser, det er ekkelt med menn i tights. Anonymous poster hash: 8ccb0...782 4
Gjest The damned Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg synes ikke at det er ekkelt med menn i tights. Til trening og tur er det jo et bra plagg. Hvis noen er ekle og creepy,så er det vel ikke tightsen som gjør at de er det De jeg har sett ser ut som normale menn som trener.
Erazor Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 For min egen del synes jeg alle skal kunne gå i nøyaktig det de ønsker. Er ikke den type dame som dømmer folk ut fra klærne til vanlig. Men jeg hadde nok stusset dersom en fyr møter opp i tights hvis vi skal på fjelltur en av de første datene. Men har han lyst har han lov, selvfølgelig. Bare greit å være klar over at det kan sende ut feil signaler. Anonymous poster hash: d1101...729 Hele poenget med en date er å sjekke kompatibilitet. Om tights er en så stor dealbreaker, mener jeg det er greit å finne dette ut tidlig sånn at man slipper å kaste bort tid på noen man ikke er kompatibel med. For dem som driter i at dama skal diktere hva man kan trene i, så er det bare å kle seg i noe annet.
Teethgrinding Skrevet 4. oktober 2015 #13 Skrevet 4. oktober 2015 ...eller at en del av oss jenter har sett oss lei på menn i tights og trang singlet som står og speiler seg på ulike treningssentre og tror de er sykt deilige. De kan se aldri så bra ut og være topp trent, men for min del forsvinner sjarmen umiddelbart idet de selv utstråler en selvtillit som blir litt "too much". Ikke sikkert dette gjelder TS, men personlig ville jeg stusset dersom jeg skulle på fjelltur med en fyr og han møtte opp i tights. Så mye mere sexy med en turbukse i den settingen, synes jeg. Til TS forsvar skal det sies at han normalt pleier å trene i tights og at han nå faktisk tenker selv at det kan være upassende å møte opp i tights p.g.a. settingen. Råder TS til å gå for turbukse eller joggebukse dersom det er løpetur det er snakk om. Synd hvis hun får feil inntrykk av personligheten p.g.a en tights, men det kan altså skje. Det er faktisk en del creepy fyrer i tights der ute... Anonymous poster hash: d1101...729 Haha, dette er så teit! Alle menn i tights er creeps? Med skyhøy selvtillit og som står å ser seg i speilet? Ja jøss. Det var dagens mest tullete generalisering. In the spirit of transparency:
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #14 Skrevet 4. oktober 2015 ...eller at en del av oss jenter har sett oss lei på menn i tights og trang singlet som står og speiler seg på ulike treningssentre og tror de er sykt deilige. De kan se aldri så bra ut og være topp trent, men for min del forsvinner sjarmen umiddelbart idet de selv utstråler en selvtillit som blir litt "too much". Ikke sikkert dette gjelder TS, men personlig ville jeg stusset dersom jeg skulle på fjelltur med en fyr og han møtte opp i tights. Så mye mere sexy med en turbukse i den settingen, synes jeg. Til TS forsvar skal det sies at han normalt pleier å trene i tights og at han nå faktisk tenker selv at det kan være upassende å møte opp i tights p.g.a. settingen. Råder TS til å gå for turbukse eller joggebukse dersom det er løpetur det er snakk om. Synd hvis hun får feil inntrykk av personligheten p.g.a en tights, men det kan altså skje. Det er faktisk en del creepy fyrer i tights der ute...Anonymous poster hash: d1101...729 Er flere creepy damer som gjemmer seg bak sminken sin og push-up, holdninger, falsk ditt og datt. Når du ser de usminket og nakne, så er det brått ei helt annen person!Anonymous poster hash: ac629...98d
Gjest Castielz Skrevet 4. oktober 2015 #15 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Menn burde aldri, under noen omstendigheter, bruke tights! Ugh! Endret 4. oktober 2015 av Castielz
Thorn Skrevet 4. oktober 2015 #16 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Helt sånn umiddelbart tenkte jeg nei til tights på menn, men når jeg tenker meg litt bedre om møter jeg egentlig ganske ofte menn som jogger (både i skogen og på fjellet) i tights uten at jeg reagerer på det overhodet. Så jeg ser egentlig ikke problemet. Tights er sabla komfortabelt, så jeg skjønner godt at menn vil bruke det også. Endret 4. oktober 2015 av Thorn 2
OhLydia Skrevet 4. oktober 2015 #17 Skrevet 4. oktober 2015 Er dette også gæernt nå. Jeg begynner å skjønne hvor kjedelig anlagt majoriteten av Norges befolkning egentlig er. Ja jeg synes det ser rart ut . Jeg er åpen for mye men akkurat det skader inntrykket av mannen hardt . 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #18 Skrevet 4. oktober 2015 Hehe, her var mange meninger! Jeg trener med tights for jeg driver med utholdenhetsidrett og det har vært helt normalt for meg alltid. Om hun hater menn som trener i tights er det ikke en jente for meg uansett. Nå var ikke dette noe stor sak, men vil jo gjerne gjøre ett godt inntrykk da Jeg hører litt om det blir fjelltur eller løpetur, blir det fjelltur kjører jeg turbukse Anonymous poster hash: 6695c...6e6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #19 Skrevet 4. oktober 2015 Hehe, her var mange meninger! Jeg trener med tights for jeg driver med utholdenhetsidrett og det har vært helt normalt for meg alltid. Om hun hater menn som trener i tights er det ikke en jente for meg uansett. Nå var ikke dette noe stor sak, men vil jo gjerne gjøre ett godt inntrykk da Jeg hører litt om det blir fjelltur eller løpetur, blir det fjelltur kjører jeg turbukse Anonymous poster hash: 6695c...6e6 Og det skal nevnes at hun jeg skal date er en sporty jente som driver med samme idrett som meg. Hun bruker tights på samme måte som meg altså Det jeg lurer veldig på er om dere jenter som har svart at dere ikke liker tights, er dere sporty og trener mye/driver med idrett? Anonymous poster hash: 6695c...6e6
OhLydia Skrevet 4. oktober 2015 #20 Skrevet 4. oktober 2015 Og det skal nevnes at hun jeg skal date er en sporty jente som driver med samme idrett som meg. Hun bruker tights på samme måte som meg altså Det jeg lurer veldig på er om dere jenter som har svart at dere ikke liker tights, er dere sporty og trener mye/driver med idrett? Anonymous poster hash: 6695c...6e6 Jeg trener en del. Og bruker tights men jeg ser på det som et feminin greie.Damer som bruker det er hot synes jeg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå