FantasDick Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg leter etter rosa gardiner til babyrommet, men finner jo ikke noen steder! - De trenger ikke være helt lystette, men må være litt tykke i stoffet. - Lys rosa, ensfarget uten noe print - litt diskret mønster kan jeg kanskje gå med på. Har mange nyanser av rosa på rommet, så de fleste lys rosa toner vil nok passe. - 160 cm lange. - Pent stoff, ikke grov bomull eller krøllete taft o.l. Noen som vet om noen passende? Forresten, Gisle fra Kid er helt perfekt i den lys rosa varianten, men den er dessverre gått ut av produksjon.. Denne gardinen er tykk og god, og av "semsket" kvalitet med sølvmaljer. Så fine!
Badedrakt Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Ellos og jotex bruker å ha greit utvalg i gardiner i alle farger. Ulempen er jo at man ikke er helt sikker på hvordan fargen er i virkeligheten men tror de tilbyr stoffprøver.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Om du ikke finner i ferdige gardiner så må det være så mye fargeprøver på rosafargen din et det er fullt mulig å sy. Det er jo bare fire rette sømmer? Princessbutikken har rikelig med fargeprøver/stoff. Anonymous poster hash: c645f...fa4
FantasDick Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2015 Ellos og jotex bruker å ha greit utvalg i gardiner i alle farger. Ulempen er jo at man ikke er helt sikker på hvordan fargen er i virkeligheten men tror de tilbyr stoffprøver. Takk, kikket der, men synes ikke jeg fant noen fine dessverre. :/ Om du ikke finner i ferdige gardiner så må det være så mye fargeprøver på rosafargen din et det er fullt mulig å sy. Det er jo bare fire rette sømmer? Princessbutikken har rikelig med fargeprøver/stoff.Anonymous poster hash: c645f...fa4 Ja, har jo sydd andre gardiner, men vil ha med store sølvmaljer og tykt stoff - finner jo nesten bare så tynne stoffer? Nei, må kanskje krype til korset og se litt mer etter stoff som kan passe - så kan mamma få sy de - hun er flinkere enn meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå