Gå til innhold

Ensfargede rosa gardiner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leter etter rosa gardiner til babyrommet, men finner jo ikke noen steder!

- De trenger ikke være helt lystette, men må være litt tykke i stoffet.

- Lys rosa, ensfarget uten noe print - litt diskret mønster kan jeg kanskje gå med på. Har mange nyanser av rosa på rommet, så de fleste lys rosa toner vil nok passe.

- 160 cm lange. 

- Pent stoff, ikke grov bomull eller krøllete taft o.l. 

Noen som vet om noen passende? 

Forresten, Gisle fra Kid er helt perfekt i den lys rosa varianten, men den er dessverre gått ut av produksjon.. Denne gardinen er tykk og god, og av "semsket" kvalitet med sølvmaljer. Så fine! :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ellos og jotex bruker å ha greit utvalg i gardiner i alle farger. Ulempen er jo at man ikke er helt sikker på hvordan fargen er i virkeligheten men tror de tilbyr stoffprøver.

Skrevet

Om du ikke finner i ferdige gardiner så må det være så mye fargeprøver på rosafargen din et det er fullt mulig å sy. Det er jo bare fire rette sømmer?

Princessbutikken har rikelig med fargeprøver/stoff.

Anonymous poster hash: c645f...fa4

Skrevet

Ellos og jotex bruker å ha greit utvalg i gardiner i alle farger. Ulempen er jo at man ikke er helt sikker på hvordan fargen er i virkeligheten men tror de tilbyr stoffprøver.

Takk, kikket der, men synes ikke jeg fant noen fine dessverre. :/ 

Om du ikke finner i ferdige gardiner så må det være så mye fargeprøver på rosafargen din et det er fullt mulig å sy. Det er jo bare fire rette sømmer?

Princessbutikken har rikelig med fargeprøver/stoff.

Anonymous poster hash: c645f...fa4

Ja, har jo sydd andre gardiner, men vil ha med store sølvmaljer og tykt stoff - finner jo nesten bare så tynne stoffer? Nei, må kanskje krype til korset og se litt mer etter stoff som kan passe - så kan mamma få sy de - hun er flinkere enn meg. :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...