loffen Skrevet 21. juli 2017 Forfatter #1021 Del Skrevet 21. juli 2017 Uff Daria da.. Noen smurte ryggen min, og den ble litt brent, så det er ene og alene hans skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. juli 2017 Forfatter #1022 Del Skrevet 21. juli 2017 Tørke støv og handle, ja. Det var det jeg skulle. Så langt har jeg kun vært på trening, og det var fryktelig varmt i kjeller'n. Og nå er jeg sånn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. juli 2017 #1023 Del Skrevet 21. juli 2017 loffen skrev (På 21.7.2017 den 13.54): Tørke støv og handle, ja. Det var det jeg skulle. Så langt har jeg kun vært på trening, og det var fryktelig varmt i kjeller'n. Og nå er jeg sånn: Ekspander Vi var i en familiepark i Vestfold idag I yr og frøys. Ihvertfall vi voksne frøys. TM og venninna var overalt og tror jeg ikke en gang registrerte været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. juli 2017 Forfatter #1024 Del Skrevet 21. juli 2017 Ja, det blir kaldt med en gang sola er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #1025 Del Skrevet 23. juli 2017 I dag! Det har vært årets fineste dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. juli 2017 Forfatter #1026 Del Skrevet 24. juli 2017 Og så var det normalt igjen. Blir besøk til paps og mams i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #1027 Del Skrevet 25. juli 2017 Fint vær i dag, men veldig frisk bris. Som vanlig vil jeg si. Her fyker ting avgårde, og lokket til grillen må bindes fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #1028 Del Skrevet 25. juli 2017 Jamen..oi så varmt det ble! Tror jeg m legge meg i hengekøya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #1029 Del Skrevet 25. juli 2017 Vi har vært på middag hos svigers, jeg har sett GOT, og vips så var klokka veldig mye. På tide med litt loff til kvelds og finne senga som har fått rene klær på seg i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #1030 Del Skrevet 26. juli 2017 Vi skal på to dagers campinghytte-tur. Og æsj, så vanskelig det er å pakke. Jeg har med alt for mye klær som vanlig (altså; været kan jo bli hva som helst, og jeg vet ikke om vi skal grille eller gå på restaurant, sole oss eller ikke osv.), og hvilken veske (vesker) skal jeg ha med? For ikke å snakke om sko. Skal vi gå tur, ikke gå tur, bade, blir det varmt, kaldt, regn? Det er for mye å tenke på. Åh, jeg må ha en pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #1031 Del Skrevet 26. juli 2017 Men jeg får igjen penger på skatten! Hurra, hurra, hurra, kanskje det blir nye briller eller noe annet? Det som er sikkert er at jeg trenger.. alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #1032 Del Skrevet 26. juli 2017 En flaske vin skal jeg i alle fall kjøpe. Og ei ny dørmatte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #1033 Del Skrevet 26. juli 2017 Juhu, så glad jeg ble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #1034 Del Skrevet 26. juli 2017 Ferdig pakka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #1035 Del Skrevet 26. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. juli 2017 #1036 Del Skrevet 27. juli 2017 God tur Håper dere koser dere på hyttetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #1037 Del Skrevet 30. juli 2017 Tusen takk Sauen! Vi har hatt det veldig koselig! Men kroppen min har ikke samarbeidet. Tåler ikke så godt å komme ut av vanlige rutiner. Blir helt utmattet, og får så vondt at. Jeg tåler jo ingenting! Nå har jeg sovet lenge i dag, og får se om jeg kommer meg på trening en liten tur. Ellers blir det sofaen under et pledd. Det er jo så kaldt og utrivelig også. Dessuten er jeg drittlei av alle sydenbildene på SoMe, jeg blir nesten kvalm av misunnelse, da det jeg trenger aller mest er den varmen der. Da ville jeg i alle fall hatt det bra en uke eller to. Bare slippe smerter noen dager! Også klager de som er der over at det er for varmt. Orker ikke gå inn på FB mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #1038 Del Skrevet 30. juli 2017 Beklager sytingen! *tamegsammen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #1039 Del Skrevet 30. juli 2017 Har vært på trening sammen med alt for mange andre, og stekt pytt i panne til middag. Nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 30. juli 2017 #1040 Del Skrevet 30. juli 2017 loffen skrev (På 30.7.2017 den 12.01): Dessuten er jeg drittlei av alle sydenbildene på SoMe, jeg blir nesten kvalm av misunnelse, da det jeg trenger aller mest er den varmen der. Da ville jeg i alle fall hatt det bra en uke eller to. Bare slippe smerter noen dager! Også klager de som er der over at det er for varmt. Orker ikke gå inn på FB mer. Ekspander Kjenner følelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå