Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

Uff Daria da.. 
Noen smurte ryggen min, og den ble litt brent, så det er ene og alene hans skyld. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tørke støv og handle, ja. Det var det jeg skulle. 

Så langt har jeg kun vært på trening, og det var fryktelig varmt i kjeller'n. :svett: 
Og nå er jeg sånn: :veslejenta: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (På 21.7.2017 den 13.54):

Tørke støv og handle, ja. Det var det jeg skulle. 

Så langt har jeg kun vært på trening, og det var fryktelig varmt i kjeller'n. :svett: 
Og nå er jeg sånn: :veslejenta: 

Ekspander  

Vi var i en familiepark i Vestfold idag I yr og frøys. Ihvertfall vi voksne frøys. TM og venninna var overalt og tror jeg ikke en gang registrerte været. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint vær i dag, men veldig frisk bris. Som vanlig vil jeg si. Her fyker ting avgårde, og lokket til grillen må bindes fast. :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på middag hos svigers, jeg har sett GOT, og vips så var klokka veldig mye. 
På tide med litt loff :icon_lol: til kvelds og finne senga som har fått rene klær på seg i kveld. 
:biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på to dagers campinghytte-tur. Og æsj, så vanskelig det er å pakke. Jeg har med alt for mye klær som vanlig (altså; været kan jo bli hva som helst, og jeg vet ikke om vi skal grille eller gå på restaurant, sole oss eller ikke osv.), og hvilken veske (vesker)  skal jeg ha med? For ikke å snakke om sko. Skal vi gå tur, ikke gå tur, bade, blir det varmt, kaldt, regn? :overrasket::daane: Det er for mye å tenke på. 
Åh, jeg må ha en pause. :kaffekopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg får igjen penger på skatten! Hurra, hurra, hurra, kanskje det blir nye briller eller noe annet? Det som er sikkert er at jeg trenger.. alt! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tusen takk Sauen! :klem: 
Vi har hatt det veldig koselig! Men kroppen min har ikke samarbeidet. Tåler ikke så godt å komme ut av vanlige rutiner. 
Blir helt utmattet, og får så vondt at. Jeg tåler jo ingenting!  
Nå har jeg sovet lenge i dag, og får se om jeg kommer meg på trening en liten tur. Ellers blir det sofaen under et pledd. Det er jo så kaldt og utrivelig også. 
Dessuten er jeg drittlei av alle sydenbildene på SoMe, jeg blir nesten kvalm av misunnelse, da det jeg trenger aller mest er den varmen der. Da ville jeg i alle fall hatt det bra en uke eller to. Bare slippe smerter noen dager!  Også klager de som er der over at det er for varmt. :roll: Orker ikke gå inn på FB mer. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på trening sammen med alt for mange andre, og stekt pytt i panne til middag. Nå:

:veslejenta: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (På 30.7.2017 den 12.01):

Dessuten er jeg drittlei av alle sydenbildene på SoMe, jeg blir nesten kvalm av misunnelse, da det jeg trenger aller mest er den varmen der. Da ville jeg i alle fall hatt det bra en uke eller to. Bare slippe smerter noen dager!  Også klager de som er der over at det er for varmt. :roll: Orker ikke gå inn på FB mer. :sukk: 

Ekspander  

Kjenner følelsen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...