Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

I dag er det sol, men det blåser som vanlig så mye at det er umulig å sitte ute på terrassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, loffen skrev:

Fest på fredag, fest i går. Det er for mye for ei gammel skrantete dame altså. Men moro var det.
:Gjesp:

:fnise: kjenner følelsen! Jeg var helt utslitt av å reise på kurs forrige uke, og det helt uten alkohol. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitnemålsuteling for 10.klasse i kveld. Poden skal ha på dress. Jeg skal ha med lommetørklær!

:trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med mindre han ikke har noen rene sokker og har et veldig akutt behov for å tørke et par nyvaskede akkurat nå, så er svaret et definitivt og rungende nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp!
Han tråkket i noe vann på badet, og istedet for å ta et nytt par, og henge sokken til tørk/legge den på vask, føner han den! :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, loffen skrev:

Nettopp!
Han tråkket i noe vann på badet, og istedet for å ta et nytt par, og henge sokken til tørk/legge den på vask, føner han den! :rulle:

😂😂😂😂

Imponerende karakterer fra Poden! Gratulerer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det er vi! 

Flinkeste gutten i klassen det. 
Snuppis hadde enda to 6-ere til da hun gikk ut for fire år siden. Så han hadde noe å strekke seg etter. :P

Vet ikke hvem de ungene har fått det fra jeg. :filer:

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, loffen skrev:

Jepp, det er vi! 

Snuppis hadde enda to 6-ere til da hun gikk ut for fire år siden. Så han hadde noe å strekke seg etter. :P

Sikkert sin mor. Tror du ikke det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
19 timer siden, loffen skrev:

Jepp, det er vi! 

Jeg har hørt at slikt alltid kommer fra moren. :filer:

Jeg har jo unge på ungdomskolen for første gang, så det er første gang hun får karakterer. Det er både skummelt og gøy. Men jeg merker at det er stort press, hun selv er ikke fornøyd med en 5 - feks. Da ser hun bare at der står minus bak. Så vi jobber med å få senket skuldrene. Og helt ærlig, hun har MYE bedre karakterer enn jeg noen gang har hatt.

Så i dag har vi invitert til koselig kveldmat med besteforeldrene, for å feire utlevering av karakterer og feriestart for ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...