Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk MarianneE det er jeg. Imigran funker altså! :tommelsmil:

Nå har jeg ikke vært på do siden den curryen kom ut fredag.. Nå tør jeg nesten ikke spise noe i fare for å sprekke. I dag har jeg spist to små hjemmelagde frøknekkebrød og en håndfull svisker. :P

Pøse på med kaffe. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må finne en ny serie på Netflix. Så 13 reasons why, ble litt skuffa.
Ute blåser det smågriser, hvor blir det av sommeren da? :bond::sukk:

Poden kom opp i muntlig matematikk. Han har det verre enn meg for å si det sånn. Like greit at det ikke er 25 grader og sol når han likevel må sitte og lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på do, gått tur, og spist torskeburgere til middag. :hoppe:

Nå ble det jaggu sol ute også. Wow for en fantastisk dag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er jeg ikke trøtt så klart. :forvirret:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.6.2017 den 12.55, loffen skrev:

Jeg må finne en ny serie på Netflix. Så 13 reasons why, ble litt skuffa.
Ute blåser det smågriser, hvor blir det av sommeren da? :bond::sukk:

Poden kom opp i muntlig matematikk. Han har det verre enn meg for å si det sånn. Like greit at det ikke er 25 grader og sol når han likevel må sitte og lese.

Der er jo mange bra Marvel serier på Netflix, liker du slikt? eller Orphan black?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert tipse om mage serier, men da må jeg vite litt hva du liker. (Jepp, jeg ser alt for mange serier... :sjenert: )

De Marvel-seriene jeg liker på Netflix er: Deredevil og Agent Carter. Eller så liker jeg Travelers, Last Kingdom, Marco Polo, Foyle, Grace and Frankie osv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orange is the new black, House of cards, når det gjelder Marvel er Jessica Jones favoritten min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips begge to! :klem:

Vet ikke om jeg liker Marvel-serier, aldri sett noe sånt. Lurte litt på House of Cards. Har hørt den er bra.
Jeg elsket Breaking Bad, og ser Better call Soul. Også likte jeg The Affair veldig godt, håper sesong tre kommer på Netflix også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fest på fredag, fest i går. Det er for mye for ei gammel skrantete dame altså. Men moro var det.
:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvel-seriene på netflix er ikke sånn "shiny" superhelter i trikotkostymer, det er mye mer fokus på mennesker enn bare "hey, se på meg, jeg er en helt i knallfarget kostyme". De har noen evner, men de er ikke interessert i å leve heltelivet, de har lyst til å være anonyme. Du finner trailere på youtube :)

Og House of Cards er dritbra! Jeg har ikke fått sett siste sesong enda, men gleder meg skikkelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...