Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

:fnise: Så bra at Daria kunne hjelpe abstinensen din. Jeg hadde også abstineneser i går. Det førte til at jeg kjøpte med boller fra butikken. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke noe problem med abstinens igår til min store overraskelse. Veldig ulikt til å være meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det ble jo med både kanelsnurrer og boller i går. :fnise:
Siden MarianneE har spist (nesten) bare sunt i hele påska, så slipper du absinensene.
I dag har det gått med en del peanøttsmør og Nugatti, siden Noen stjal mesteparten av marsipanen jeg kjøpte i går. :ler: 

Også lurer jeg på hva Daria fant i butikken i dag. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good moaning, nattsvetten ødelegger livet mitt for tiden. Herregud så slitsomt.
Her blåser det hundevalper i dag, så så langt har jeg bare kommet meg til postkassen, og der lå det en uventet regning fra Ellos.
Den hadde jeg helt glemt at jeg skulle få. Det var den genseren som det gikk hull på og som for lengst har blitt med søppelbilen, og den til Poden som allerede er godt brukt.
Jeg velger ALDRI faktura, men husker nå at de hadde gjort om nettsidene siden jeg var der sist, for evigheter siden, så før jeg visste ordet av det så var jeg sjekket ut og hadde bestillt med faktura, uten å ha sett snurten av visa-tegnet noe sted. :glare:

Så nå meg jeg ut med 1000 spenn, inkl. fakturaavgift. Grmpf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten våknet jeg med gjenklistret øye fullt av puss. Og husket da på at jeg hadde en kontaktlinse på det øyet i går, og den hadde jeg visst glemt å ta ut.

Håper forresten den øyelegen som ødela øyet mitt får grå stær på hjernen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.. vi har bare ekkelt butikkbrød.

Tror jeg må lage knekkebrød. En episode Breaking Bad og knekkebrødsteking blir bra. Så slipper jeg gå ut i stromen. :nigo:
Kroppen min er uansett så muggen at jeg har liksom ikke noe valg. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, loffen skrev:

Også lurer jeg på hva Daria fant i butikken i dag. :nigo:

Flere mandelegg :ler: Og marsipanegg med nougat :sikle: 

Jeg bruker alltid faktura hos ellos og laredoute - da kan jeg spre det over flere måneder om jeg har vært litt for ivrig, og det er enklere når ting skal returneres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Flere mandelegg :ler: Og marsipanegg med nougat :sikle: 

Jeg bruker alltid faktura hos ellos og laredoute - da kan jeg spre det over flere måneder om jeg har vært litt for ivrig, og det er enklere når ting skal returneres.

Ah, nam nam! :sikle:

Jeg liker å gjøre opp med en gang, men ser jo at det er greit å dele opp også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hello Loff.

Kjedelig med slike fakturaer som bare plutselig kommer uten at du helt husker de. Jeg fikk akkurat kommunaleavgifter på deilige 7000 kr rett i nettbanken. Det er så dustete altså, mannen har alt av lån på seg, men likvel har de alltid sendt meg både eidendommskatten og kommunaleavgifter. Tar det som en fornærmelse hver gang! :snurt: (At vi har 100 % felles økonomi har ikke noe å si, tar det likevel som et personlig angrep hver gang. Spes. siden jeg aldri klarer å huske fra gang til gang når den kommer. :klaske:  )

Ha en fin dag, høres veldig godt ut med hjemmelagde knekkebrød, det har jeg aldri prøvd meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Knekkebrød og brød ble det.

Jeg får huslån, elektrisitet og komm. avgifter rett i nettbanken. Alt sånt er mitt ansvar dessverre. Høres ut som vi har like høye kommunale avgifter som dere. Den kommer fire ganger i året! Og egentlig burde vi bo i campingvogn, ikke hus etter inntekten å dømme. :sukk:

Nå sparte jeg i hvert fall 50kr. på brød i dag. Brukte de på garn i stedet. :ler::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg jaggu Noen er på vei for å kjøpe marsipan.
Igjen!

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg fikk 100kr i bursdaggave fra Bokklubben. I dag fikk jeg mail med påminnelse om at jeg ikke måtte glemme å bruke gavekortet før det går ut på dato.

Jeg finner ingenting til 100kr, men har litt lyst på et Bjørn Wiinblad-krus. Ingen bok denne gang. Jeg har mange på vent her hjemme. Ser dessuten at må bokkjøp overstige 299kr for å få gratis porto. Før hadde de jo gratis porto på alle bøker! :overrasket:

Portoen deres er på 79kr. Samme hva jeg bestiller. Det betyr at gaven min er på 31kr.
Kjøper jeg kruset, som er på salg og noe av det billigste de har, og som jeg har lyst på, må jeg betale 148kr etter at gavekortet har blitt trukket fra.

Lurer egentlig på om jeg skal blåse i det rett og slett? :fnise::P

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis porto på bøker var jo grunnen til at jeg var medlem. Nå kan jeg jo like gjerne kjøpe bøkene på Ark. :glare:
Og har de sluttet med å gi medlemmmer en gratis bok, eller var det to, i året?

De koster uansett 79kr nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går alltid på en smell med gavekort, det blir alltid utlegg ved siden av. De tjener nok greit på de gavekortene de deler ut... Gratis bok fikk jeg tilbud om så sent som i mars, mener jeg å huske, Ikke at det var noen jeg hadde lyst på da... :ler: Men portoen er da ikke så dyr - 29,- får jeg opp som B-post-porto når jeg legger inn en bestilling. 

*spiser mandelegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...