Gå til innhold

Ubehagelig rift anal

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente i 20 årene. Har hatt analsex for 1 år siden, og i den forbindelse fikk jeg en indre hemoride og en liten rift på utsiden av analen. Først sa dem at det var en fissur, men så var det kanskje ikke det allikevel. Hatt flere rektoskopiundersøkelser, og funn av en liten hemoride. Da sa legen at dette var såpass små plager at det ikke var noe særlig sjanse på operasjon. Mulig jeg skal fjerne denne utstående riften (blir verre av avføring). Er på do 1 gang per dag, gjerne svart avføring og hard som stein(unnskyld detaljer) med masse, og da mener jeg masse slim. Av og til bare slim, ekkelt men.

Nå har jeg fått time til koloskopi pga i denne sammenheng har jeg fått ekstremt mye magesmerter/konstant sulthetfølelse!! Gått opp 16 kilo, og treningen stoppet helt opp på dette året. Nå har det gått så langt at det går utover formen min ellers også.

Lurer på om noen har vært/vet om noen i samme situasjon? Hva kan dette tullet være? Spiser veldig bra, og er ikke allergisk! Livsgleden min gikk fra topp til nå det siste året. Magen bråker også hele tiden, og etter måltider.

Hilsen en fortvilet jente 20årene

Anonymous poster hash: b182a...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil komme med en enkel og grei anbefaling:

Bytt fastlegge.

Slim er det mest klassiske tegn i verden på en eller annen tarmsykdom (du kan sikkert finne den på lommelegen) og en av de første tingene leger uroer seg for når du nevner "trøbbel med fordøyelsen". At din ikke uroer seg er såpass merkelig at jeg bare ville byttet lege.

Anonymous poster hash: 7cc91...952

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...