Gå til innhold

Vaggende damer som skjuler håret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere lagt merke til at det er mange kvinner der ute i uflatterende klær, skaut på hodet og en haltende gange, 20-40 kg overvekt? Hva er det for noen folk, og hvorfor oppfører de seg sånn? De er gravide og med barnevogn. Det er trist, noen må hjelpe dem.



Anonymous poster hash: a19c0...213
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje de har fibromyalgi og vondt i leddene sine = går vaggende, og pga det og at de har barn ikke har fått dusjet på noen dager siden de har hatt nok annet å styre med = skaut på hodet.
Tenk før du dømmer.



Anonymous poster hash: 03eaf...cbc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet er det alle disse skautbekledte damene befinner seg? Har knapt sett et menneske under 80 med skaut, de siste 5-10 årene.

Er du sikker på st de er gravide og at de ikke bare er ute og triller på oldebarna?

Endret av absinthia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk for en oppførsel, hvordan våger de å vagge! Og attpåtil med skaut! Mye bedre å sitte foran pc'en og lire av seg alskens absurditeter. Da slipper vi både å se om de vagger, og hvor mange kilo de har for mye.



Anonymous poster hash: 36081...d6a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig noen er omskjært og plaget med mye smerter i underlivet.

Anonymous poster hash: 42ee2...a0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har dere lagt merke til at det er mange kvinner der ute i uflatterende klær, skaut på hodet og en haltende gange, 20-40 kg overvekt? Hva er det for noen folk, og hvorfor oppfører de seg sånn? De er gravide og med barnevogn. Det er trist, noen må hjelpe dem.

Anonymous poster hash: a19c0...213

 

 

Kanskje du burde ha gått til Specsavers? Eller gått til lege for å komme til bunns i hvorfor du hallusinerer. En ting er å se farger og mønstre, men å se vaggende damer i skaut er et alvorlig symptom du absolutt burde ta på alvor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange utenlandske kvinner, med en eller annen form for hodeplagg, vagger mye ja. Har sett det selv. Hva som er grunnen aner ikke jeg, men regner med at de har fysiske plager.



Anonymous poster hash: d69b8...606
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent. I fremtiden skal vi alle vagge. 



Anonymous poster hash: 145da...d17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange utenlandske kvinner, med en eller annen form for hodeplagg, vagger mye ja. Har sett det selv. Hva som er grunnen aner ikke jeg, men regner med at de har fysiske plager.

Anonymous poster hash: d69b8...606

De vagger fordi de alltid er gravide eller overvektige. Som gravid vagget jeg også.

Anonymous poster hash: 438b2...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet er det alle disse skautbekledte damene befinner seg? Har knapt sett et menneske under 80 med skaut, de siste 5-10 årene.

Er du sikker på st de er gravide og at de ikke bare er ute og triller på oldebarna?

 

Det er rart du ikke har sett kvinner under 80 år som skjuler håret med tildekking. jeg ser dem overalt. det gjør vondt å se på, det representerer verdier som ikke passer inn i samfunnet.

Anonymous poster hash: a19c0...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rart du ikke har sett kvinner under 80 år som skjuler håret med tildekking. jeg ser dem overalt. det gjør vondt å se på, det representerer verdier som ikke passer inn i samfunnet. Anonymous poster hash: a19c0...213

Jeg har sett massevis av utenlandske damer med tildekket hår, men ikke med skaut.

Synes du de representerer upassende verdier fordi de passer barna sine?

Eller er det egentlig hodebekledningen og ikke damene, du synes representerer noe upassende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg dum. Jeg trodde dette var en tråd om vaggende damer som skjuler håret, og så viste det seg at den dreier seg om muslimer. Det burde jeg ha skjønt med en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sett massevis av utenlandske damer med tildekket hår, men ikke med skaut.

Synes du de representerer upassende verdier fordi de passer barna sine?

Eller er det egentlig hodebekledningen og ikke damene, du synes representerer noe upassende?

 

du skjønte hva jeg mente:) det er bra. ble litt redd jeg måtte forklare her..

Anonymous poster hash: a19c0...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart du ikke har sett kvinner under 80 år som skjuler håret med tildekking. jeg ser dem overalt. det gjør vondt å se på, det representerer verdier som ikke passer inn i samfunnet. Anonymous poster hash: a19c0...213

Åååååja, er det derfor sånne som deg glor så mye at øynene nesten triller ut av hodet deres? Er det fordi du synes såååå synd på meg? Ja, fordi jeg er jo så forbanna undertrykt og da hjelper det å glo og gjøre tilværelsen min enda mer ubehagelig fordi jeg har det så jævlig hjemme fordi mannen min banker og tvinger meg til å bruke hijab...... Hold kjeft og få huet ut av ræva di! Drittlei av sånne som deg. Er vel sånne spm deg slenger kommentarer til meg, og får bakoversveis når jeg svarer deg tilbake på perfekt norsk og ber deg oppføre deg som normale folk med oppdragelse. Hadde du virkelig brydd deg om meg og min velvære så hadde du ikke vært så ufordragelig mot meg når du ser meg. Heldigvis så er jeg tynn, og vagger ikke nå lengre ettersom jeg ikke er gravid lengre, men barnevogn har jeg, er det ikke provoserende?

Åååå, det var godt å få det ut. Forbereder meg på en skikkelig shit storm fra enkelte nå; bring it!

Anonymous poster hash: 944ea...2ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååja, er det derfor sånne som deg glor så mye at øynene nesten triller ut av hodet deres? Er det fordi du synes såååå synd på meg? Ja, fordi jeg er jo så forbanna undertrykt og da hjelper det å glo og gjøre tilværelsen min enda mer ubehagelig fordi jeg har det så jævlig hjemme fordi mannen min banker og tvinger meg til å bruke hijab...... Hold kjeft og få huet ut av ræva di! Drittlei av sånne som deg. Er vel sånne spm deg slenger kommentarer til meg, og får bakoversveis når jeg svarer deg tilbake på perfekt norsk og ber deg oppføre deg som normale folk med oppdragelse. Hadde du virkelig brydd deg om meg og min velvære så hadde du ikke vært så ufordragelig mot meg når du ser meg. Heldigvis så er jeg tynn, og vagger ikke nå lengre ettersom jeg ikke er gravid lengre, men barnevogn har jeg, er det ikke provoserende?

Åååå, det var godt å få det ut. Forbereder meg på en skikkelig shit storm fra enkelte nå; bring it!

Anonymous poster hash: 944ea...2ac

Ikke meg du siterte, men jeg syns det er et trist syn å se "hijab kulturen" i Norge men ikke på selve kvinnen. Kanskje du blander dette?

Anonymous poster hash: 438b2...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meg du siterte, men jeg syns det er et trist syn å se "hijab kulturen" i Norge men ikke på selve kvinnen. Kanskje du blander dette? Anonymous poster hash: 438b2...a3b

Vet ikke hva slags "kultur" du sikter til da islam ikke er en kultur og det er 3-4% muslimer i Norge. Og da ca 1,5-2% av de er kvinner og slett ikke alle bruker hijab. Ingen muslimer prøver å tvinge ikke-muslimer til å bruke hijab og hvis det er så "trist" å ikke kunne se håret og kroppen til absolutt alle kvinner så har dere et problem.

Anonymous poster hash: 944ea...2ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...