Gå til innhold

Bor dere der dere vokste opp?


Engel

Bor dere der dere vokste opp?  

  1. 1. Bor dere der dere vokste opp?

    • Nei, men vi kunne tenke oss å flytte til stedet vi (eller en av oss) vokste opp
      5
    • Vi bor der han vokste opp
      10
    • Vi bor der vi begge vokste opp
      3
    • Vi bor der hun vokste opp
      5
    • Nei, ingen av oss vokste opp her vi bor
      15


Anbefalte innlegg

Starter enda en avstemming jeg! :D

Bor/skal dere bo på det stedet dere har vokst opp? Selv har vi flyttet ut begge to, og å flytte til stedet jeg er fra er totalt uaktuelt. Derimot kan vi tenke oss å flytte til hans hjemsted hvis muligheten byr seg (m jobb o.l.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bor bokstavelig talt der han kommer fra, da vi har tatt over småbruket hvor han vokste opp. Selv er jeg fra en gård ca 3 mil unna. (ikke så langt med andre ord). Kommer nok ikke til å flytte dit da min bror antakelig kommer til å ta over der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på hans hjemsted.Han kjøpte eget hus da han var 23 år(nå er han 37),så det var naturlig for meg å flytte inn hos han.Men hjemstedet mitt er bare 40min kjøring unna,så vi er der ganske ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har glemt boksen for "vi bor der begge vokste opp"

hilsen klips som fremdeles bor i Oslo og har 0 og nix å gjøre på jobben i dag, tydeligvis :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Ups! Du har helt rett Klips, glemte det alternativet. Beklager!

Ellers er det godt å høre at det er flere enn meg som ikke har noe å gjøre på jobb for tiden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Engel: du kan legge til det alternativet om du logger deg inn og går inn for å endre tråden. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk gjest! Jeg var ikke klar over at problemet med endrefunksjonen var fikset (bare 2 dager siden, så det var ikke så rart at jeg ikke hadde fått det med meg..). Men nå har jeg lagt til alternativet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av oss bor der vi vokste opp, men ikke så langt unna. Vi har kjempelyst til å flytte til der jeg kommer fra, men må vente på grunn av jobben. Vanskelig å få seg ny jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i klubben som "ikke har noe å gjøre på jobben" situasjon. Nesten så vi kunne startet en egen avstemning; "Har du noe å gjøre på jobben i sommer?"

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...