AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg er en gift mann på 36 år, har tre barn, hus, stasjonsvogn og "full pakke." Allikevel er det ikke nok bare å ha sex med kona. Jeg drømmer stadig om å teste ut sex med en annen mann. Hvordan går man frem for å treffe andre menn? Finnes det andre menn der ute som er som meg tror dere? Anonymous poster hash: 466ec...ebd
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Gaysir.no Du kan ha sex med en mann om en halvtime om du vil. Anonymous poster hash: 60f66...313
WubWub Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Eros chat har en populær treff kanal for homofile/bifile menn
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 GrindrAnonymous poster hash: 8bde1...12b
Gjest Coolaid Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg er en gift mann på 36 år, har tre barn, hus, stasjonsvogn og "full pakke." Allikevel er det ikke nok bare å ha sex med kona. Jeg drømmer stadig om å teste ut sex med en annen mann. Hvordan går man frem for å treffe andre menn? Finnes det andre menn der ute som er som meg tror dere? Anonymous poster hash: 466ec...ebd Du forteller kona om hva du lengter etter og snakker sammen. Finner en felles løsning som fungerer for dere begge. Alt det dumme som ikke involverer ærlighet ovenfor kona lar du være med. Kan dere ikke møtes på dette, hun ser ikke dine behov osv, så går dere til terapi sammen og finner ut hvor bærekraftig ekteskapet deres er. Lykke til. Er du mann nok å gjøre dette på en skikkelig måte, er du også mann nok til å pule en mann.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Du forteller kona om hva du lengter etter og snakker sammen. Finner en felles løsning som fungerer for dere begge. Alt det dumme som ikke involverer ærlighet ovenfor kona lar du være med. Kan dere ikke møtes på dette, hun ser ikke dine behov osv, så går dere til terapi sammen og finner ut hvor bærekraftig ekteskapet deres er. Lykke til. Er du mann nok å gjøre dette på en skikkelig måte, er du også mann nok til å pule en mann. Hadde jeg aldri gjort. Råder heller TS til å teste ut dette i hemmelighet på egen hånd. Om han da finner ut at han likevel ikke liker dette, kan han gå tilbake til normalen uten å tenke mer på det. Om han liker det og ønsker mer av det, må en tyngre samtale taes hjemme. Anonymous poster hash: ad7a3...68f 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Hadde jeg aldri gjort. Råder heller TS til å teste ut dette i hemmelighet på egen hånd. Om han da finner ut at han likevel ikke liker dette, kan han gå tilbake til normalen uten å tenke mer på det. Om han liker det og ønsker mer av det, må en tyngre samtale taes hjemme. Anonymous poster hash: ad7a3...68f Enig helt opp til det punktet med dersom han liker det. Sex mellom menn kan være helt ukomplisert, men det er viktig at TS finner en person han stoler 100% på, som ikke kommer til å true med å fortelle, osv. Det finnes mange dramadronninger blant MSM. At han kan leve et helt liv hvor han evt. har dette på siden er helt mulig, og jeg ser ikke hvorfor kona trenger å involveres. Anonymous poster hash: 8bde1...12b
Gjest Coolaid Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 Hadde jeg aldri gjort. Råder heller TS til å teste ut dette i hemmelighet på egen hånd. Om han da finner ut at han likevel ikke liker dette, kan han gå tilbake til normalen uten å tenke mer på det. Om han liker det og ønsker mer av det, må en tyngre samtale taes hjemme. Anonymous poster hash: ad7a3...68f .... ditt råd handler kun om å være feig. - Og utro.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 .... ditt råd handler kun om å være feig. - Og utro. All's fair in love and war. Anonymous poster hash: 8bde1...12b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Enig helt opp til det punktet med dersom han liker det. Sex mellom menn kan være helt ukomplisert, men det er viktig at TS finner en person han stoler 100% på, som ikke kommer til å true med å fortelle, osv. Det finnes mange dramadronninger blant MSM. At han kan leve et helt liv hvor han evt. har dette på siden er helt mulig, og jeg ser ikke hvorfor kona trenger å involveres. Anonymous poster hash: 8bde1...12b Ja. Enig med deg i alt. Kona trenger slett ikke vite dette, da det ikke truer samboerskapet eller noe. Anonymous poster hash: ad7a3...68f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Ja. Enig med deg i alt. Kona trenger slett ikke vite dette, da det ikke truer samboerskapet eller noe. Anonymous poster hash: ad7a3...68f Nei, det er jo det det ikke gjør. Anonymous poster hash: 8bde1...12b
Gjest 100%naturlig Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg er en gift mann på 36 år, har tre barn, hus, stasjonsvogn og "full pakke." Allikevel er det ikke nok bare å ha sex med kona. Jeg drømmer stadig om å teste ut sex med en annen mann. Hvordan går man frem for å treffe andre menn? Finnes det andre menn der ute som er som meg tror dere?Anonymous poster hash: 466ec...ebd Ja, garantert meg selv inkludert. Det er mange menn som drømmer om, som har sex med menn og som nyter det. Jeg opplever mine sterkeste orgasmer med andre menn. Jeg har en treningskamerat. Kan være tilfeldig hvor du finner dem, men Gaysir kan være et sted.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #13 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg er en gift mann på 36 år, har tre barn, hus, stasjonsvogn og "full pakke." Allikevel er det ikke nok bare å ha sex med kona. Jeg drømmer stadig om å teste ut sex med en annen mann. Hvordan går man frem for å treffe andre menn? Anonymous poster hash: 466ec...ebd Og det første stedet som slo deg var kvinneguiden? "Hei, jenter, hvor kan jeg gå for å være utro mot kona"? Finn på noe bedre. Anonymous poster hash: eed77...27d 1
Gjest Coolaid Skrevet 4. oktober 2015 #14 Skrevet 4. oktober 2015 Ja. Enig med deg i alt. Kona trenger slett ikke vite dette, da det ikke truer samboerskapet eller noe. Anonymous poster hash: ad7a3...68f Et utroskap som IKKE truer forholdet ? Virkelig ? ? ? ?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #15 Skrevet 4. oktober 2015 Syns virkelig IKKE at du skal gjøre dette bak ryggen til kjæresten. Det florerer så ekstremt mange kjønnssykdommer i det homofile miljøet (fordi det er menn som har sex med menn, og da er det ingen som sier nei. Og sykdommer smitter lettere i anus) Tenk hvis du smitter den uskyldige kona di med en sykdom? Bare fordi du er en feig, utro jævel. Fysj! Og kondomer beskytter ikke mot alt.Anonymous poster hash: b8c1c...4c0 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #16 Skrevet 23. oktober 2016 Synes ikke det er riktig av deg å svikefullt gå bak ryggen på kona di og være utro. Du utsetter henne for en unødvendig risiko for kjønns sykdommer og da kommer jo det du prøver å skjule, altså utroskapen likevel for en dag... Anonymkode: a0655...eca
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #17 Skrevet 24. oktober 2016 Fikk du testet guttesex å var det deilig? Anonymkode: 4fa98...90a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå