Gå til innhold

Olje fra kondomeriet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

finnes det en olje på kondomeriet som man kan massere mannen med, men som man også kan bruke på penis og inn i kjeden min? Ønsker en våt olje

Anonymous poster hash: 413f3...d20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen andre oljer? må vel finnes noe på kondomeriet som kan brukes overalt?

Skrevet

Vanlig babyolje. Luktfri og fullstendig harmløs. Kan gnis inn "overalt" ;-)

Kjøpes i babyhyllen på supermarkedet eller dagligvarebutikken.

• Liker 1
Skrevet

Noen andre oljer? må vel finnes noe på kondomeriet som kan brukes overalt?

Hvorfor må det på død og liv være på kondomeriet? Kjøp kokosnøtt hvis det funker. Eller spør kondomeriet omd e kan ta det inn, slik at du kan kjøpe det der ;)

Skrevet

Selvfølgelig finnes det på kondomeriet! Har kjøpt det der selv :)

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig finnes det på kondomeriet! Har kjøpt det der selv :)

finner du det i nettbutikken? :) den du kjøpte?

Skrevet

finner du det i nettbutikken? :) den du kjøpte?

Husker ikke hva den heter egentlig, fikk den anbefalt i en fysisk butikk

Skrevet

Hei, finnes det en olje på kondomeriet som man kan massere mannen med, men som man også kan bruke på penis og inn i kjeden min? Ønsker en våt olje Anonymous poster hash: 413f3...d20

Selvsagt gjør det det :)

Vi har brukt produktene i luksus serien i mange år tror de har 3-4 forskjellige dufter. Men ingen av de har overdreven lukt.

https://www.kondomeriet.no/tilbehor/type-tilbehor/massasjeoljer/dus-massasjeolje/. Er helt perfekt både som massasjeoljer, til å smøre seg etter en deilig dusj og de egner seg godt på intim områder ;)

Er så fornøyd med denne som dekker alle bruksområder at jeg har vanskelig for å se for meg at jeg kommer til å bruke noe annet av oljer

Skrevet

Oljer fra kondomeriet og babyolje er full av parabener og xenohormoner. Selv de som er vannbaserte. Om man ønsker et produkt fritt for kjemiske tilsettninger som ikke er bra for kroppen vår i lengden, så gå for kokosnøttolje.

Kokosnøttolje kan lagres lenge, har en spennende konsistens, kan brukes til sex, er spiselig, kan brukes som balsam for hår, er bra for huden, oppnår kroppsvarme på svært kort tid, og har en rekke andre helsebringende effekter.

I disse tidene hvor vi tenker økologisk og grønt så er det merkelig for meg at man fortsetter med produkter som kommer fra oljebransjen, og særlig at man ønsker disse produktene smurt på huden, til og med i underlivet sitt. Når det finnes et så godt og bra alternativ der ute som kokosnøttolje.

Anonymous poster hash: 69be6...7c8
  • Liker 1
Skrevet

Oljer fra kondomeriet og babyolje er full av parabener og xenohormoner. Selv de som er vannbaserte. Om man ønsker et produkt fritt for kjemiske tilsettninger som ikke er bra for kroppen vår i lengden, så gå for kokosnøttolje.

Kokosnøttolje kan lagres lenge, har en spennende konsistens, kan brukes til sex, er spiselig, kan brukes som balsam for hår, er bra for huden, oppnår kroppsvarme på svært kort tid, og har en rekke andre helsebringende effekter.

I disse tidene hvor vi tenker økologisk og grønt så er det merkelig for meg at man fortsetter med produkter som kommer fra oljebransjen, og særlig at man ønsker disse produktene smurt på huden, til og med i underlivet sitt. Når det finnes et så godt og bra alternativ der ute som kokosnøttolje.

Takk for svar :) er kokosnøttolje litt flytende? Vil gjerne ha en som er det.. Iforhold til silkonbasert glidemiddel.. Lukter kokosnøttolje noe særlig?

Skrevet

Selvsagt gjør det det :)

Vi har brukt produktene i luksus serien i mange år tror de har 3-4 forskjellige dufter. Men ingen av de har overdreven lukt.

https://www.kondomeriet.no/tilbehor/type-tilbehor/massasjeoljer/dus-massasjeolje/. Er helt perfekt både som massasjeoljer, til å smøre seg etter en deilig dusj og de egner seg godt på intim områder ;)

Er så fornøyd med denne som dekker alle bruksområder at jeg har vanskelig for å se for meg at jeg kommer til å bruke noe annet av oljer

Takk :) hvordan er denne i konsistensen?

Skrevet

Takk for svar :) er kokosnøttolje litt flytende? Vil gjerne ha en som er det.. Iforhold til silkonbasert glidemiddel.. Lukter kokosnøttolje noe særlig?

Kokosnøttolje er fast, men mykt, litt som sheabutter, men litt fastere. Det begynner nesten umiddelbart å smelte i hånden din. Det er altså fullt mulig å ta en liten håndfull og bruke en klump som vil smelte under massasje f.eks.

Oljen lagres i kjøleskapet, men er veldig raskt til å oppnå romtemperatur. Du får kjøpt et ganske stort glass på helsekost eller jallabutikker.

Jeg pleier å kjøpe denne cocosa-gronn.jpg

Det lukter svakt av kokos, men lukten er ikke påtrengende. Det er en supereffektiv olje, så man må lære seg at lite holder i lange baner, derfor varer den mye lenger enn de snurte boksene med glidemiddel også.

Skrevet

Kokosnøttolje er fast, men mykt, litt som sheabutter, men litt fastere. Det begynner nesten umiddelbart å smelte i hånden din. Det er altså fullt mulig å ta en liten håndfull og bruke en klump som vil smelte under massasje f.eks.

Oljen lagres i kjøleskapet, men er veldig raskt til å oppnå romtemperatur. Du får kjøpt et ganske stort glass på helsekost eller jallabutikker.

Jeg pleier å kjøpe denne cocosa-gronn.jpg

Det lukter svakt av kokos, men lukten er ikke påtrengende. Det er en supereffektiv olje, så man må lære seg at lite holder i lange baner, derfor varer den mye lenger enn de snurte boksene med glidemiddel også.

Hm, spennende. I utgangspunktet tenkte jeg at jeg ønsket noe mer glattere og våtere.. Men jeg kan jo teste ut denne :) takk!

Skrevet

Hm, spennende. I utgangspunktet tenkte jeg at jeg ønsket noe mer glattere og våtere.. Men jeg kan jo teste ut denne :) takk!

Tro meg, det blir veldig glatt og vått når oljen først oppnår kroppstemperatur.

Jeg begynte først med oljen da jeg lærte om no-poo, altså å ikke bruke merkevare sjampo og merkevare balsam. Håret mitt har aldri vært bedre etter jeg tok spranget, etter det begynte jeg å lære om alle de andre funksjonene oljen har.

Det bør kanskje nevnes at oljen + kondomer ofte går galt, men det er ofte det eneste problemet også.

Du kan lese om en brukers erfaringer med kokosnøttolje som glidemiddel her, https://www.reddit.com/r/sex/comments/1qw0fp/coconut_oil_as_lube_i_have_seen_the_light/

Skrevet (endret)

Takk :) hvordan er denne i konsistensen? Anonymous poster hash: 413f3...d20

Jo værsegod :)

konsistensen, vel den er ikke klissete, den er ganske flytende olje samtidig som den er ganske dryg, altså vi føler at vi må ikke bruke sånn overdrevent mye av den, samtidig så gjør det ei heller noe om en overdriver bruken av den heller om du forstår.. Den er god å massere med og den føles godt å bli massert med, huden føles silkemyk (om en bruker den på bein, skuldre, rygg etc) og den skriker heller ikke noe "sexlukt" noe som gjør at jeg bruker den like godt i hverdagen som i sengehalmen

Endret av skreppamedleppa
Gjest UngMann1986
Skrevet

Hei,

finnes det en olje på kondomeriet som man kan massere mannen med, men som man også kan bruke på penis og inn i kjeden min? Ønsker en våt olje

Olje til kjeden din? Kjedeolje, altså? Det får du på Clas Ohlson, bensinstasjoner, osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...