AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 http://www.aftenposten.no/kultur/Derfor-kastet-Yusuf-Kadra-inn-handkleet-i-samfunnsdebatten-8188859.html En bra artikkel som viser hvordan samfunnet fungerer. Det skjer store endringer i bla Norge, en form for kulturelt selvmord, samtidig får vi ikke lov å kritisere det negative, det blir møtt med hån og trusler. Det er nesten som om vi er en sekt. Aldri tidligere i verdens historien har en kultur som på mange måter er vellykket også vært så selvdestruktiv. Kanskje det eksisterer en slags kultur darwinisme hvor vår egen vestlige kultur, der hvor menn og kvinner er likestilte og har frihet, har gått ut på dato. Anonymous poster hash: c849b...066 8
fotosyntesen Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Heldigis står Hege Storhaug fortsatt støtt tiltross for år med brunbeising og Hitling. Men hvor lenge orker hun? Les kommentaren til Kjetil Rollnes: http://www.dagbladet.no/2015/10/03/kultur/helgekommentaren/politikk/samfunn/religion/41328831/ " Sett lokk på debatten, og du skaper en trykkoker. Gjør du Hege Storhaug til busekvinne, får du ikke skremt folk til å oppføre seg pent, du gjør dem bare stillere eller sintere" Endret 3. oktober 2015 av fotosyntesen 5
Gothminister Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Heldigis står Hege Storhaug fortsatt støtt tiltross for år med brunbeising og Hitling. Men hvor lenge orker hun? Les kommentaren til Kjetil Rollnes: http://www.dagbladet.no/2015/10/03/kultur/helgekommentaren/politikk/samfunn/religion/41328831/ " Sett lokk på debatten, og du skaper en trykkoker. Gjør du Hege Storhaug til busekvinne, får du ikke skremt folk til å oppføre seg pent, du gjør dem bare stillere eller sintere" Hege er ei tøff dame med stor kunnskap om islam. Ingen her i Norge kan måle seg mot henne. Derfor er hun så farlig for venstresidens disipler. Hun forteller oss hva islam faktisk er. At Norske kvinner velger å ignorere det fakta at islam er livsfarlig for dem selv, er meget underlig og ikke minst interessant. For man må jo undere seg over hvor på veien det gikk galt for disse kvinner. Det er noen hull i deres forståelse og det kunne vært av stor interesse og forstå hvordan de ser på islam. 9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Hege er ei tøff dame med stor kunnskap om islam. Ingen her i Norge kan måle seg mot henne. Derfor er hun så farlig for venstresidens disipler. Hun forteller oss hva islam faktisk er. At Norske kvinner velger å ignorere det fakta at islam er livsfarlig for dem selv, er meget underlig og ikke minst interessant. For man må jo undere seg over hvor på veien det gikk galt for disse kvinner. Det er noen hull i deres forståelse og det kunne vært av stor interesse og forstå hvordan de ser på islam. 1,3 milliarder muslimer og de er alle terrorister. Anonymous poster hash: 09f6c...e11
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 http://www.aftenposten.no/kultur/Derfor-kastet-Yusuf-Kadra-inn-handkleet-i-samfunnsdebatten-8188859.html En bra artikkel som viser hvordan samfunnet fungerer. Det skjer store endringer i bla Norge, en form for kulturelt selvmord, samtidig får vi ikke lov å kritisere det negative, det blir møtt med hån og trusler. Det er nesten som om vi er en sekt. Aldri tidligere i verdens historien har en kultur som på mange måter er vellykket også vært så selvdestruktiv. Kanskje det eksisterer en slags kultur darwinisme hvor vår egen vestlige kultur, der hvor menn og kvinner er likestilte og har frihet, har gått ut på dato. Anonymous poster hash: c849b...066 Jeg er så lei av denne type innlegg. De samme tingen igjen og igjen. Europa brenner, De og oss, fæle innvandrere, bla, bla og bla. Det er bare klaging og sprer frykt. Ja, det er store konflikter i de forskjellige muslimske miljøene i Norge. Det er en skam at disse kvinnene må leve på kode 6, men disse damene kritisere de negative sidene. De fargelegger ikke hele kulturen med dritt, og det at du bruker deres situasjon og kamp til å fremme argument ditt er forkastelig. Det er lov å kritisere innvandrere, Er ikke det en av grunnen til at Frp har så mange velgere? Er det ikke på tide å komme løsninger og slutte med "stakker oss" ? Det er mange muslimske barneskole jenter som går med hijab, og det er mange innvandrer som ikke får lov til diverse ting norske barn gjør, for eksempel klassetur, fritidsaktivitet, osv. Dette er ting som som skaper skille og som tyder på at disse barna kommer fra konservative familier eller/og fattige. Jeg har ikke løsninger på alle problemene, men jeg vet at myndigheten må bli strengere og kreative i måten de skal løse disse problemene på. Men for all del, skriv mer om kulturell selvmord, og hvor fæle innvandrere er som dreper denne så kalte "kulturen". Anonymous poster hash: 27180...380 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Likestilling fungerer ikke, så det er like greit at vi går tilbake til gamle tider Anonymous poster hash: b0331...a89
Gothminister Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 1,3 milliarder muslimer og de er alle terrorister. Anonymous poster hash: 09f6c...e11 Hvor har du slikt tull i fra? De fleste som utfører terror er nok ikke religiøse en gang, kun voldsmenn. Jeg snakker om islam som religion, med et sett av leveregler som for Norske kvinner vil være svært krenkende. De mest moderate muslimer vil for Norske kvinner oppleves som et overgrep. Det er dette vi må forstå om islam. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 Hvor har du slikt tull i fra? De fleste som utfører terror er nok ikke religiøse en gang, kun voldsmenn. Jeg snakker om islam som religion, med et sett av leveregler som for Norske kvinner vil være svært krenkende. De mest moderate muslimer vil for Norske kvinner oppleves som et overgrep. Det er dette vi må forstå om islam. Det er slik jeg tolker det du skriver. At du mener at alle muslimer er terrorister eller potensielle terrorister. Anonymous poster hash: 09f6c...e11 4
Gothminister Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 Det er slik jeg tolker det du skriver. At du mener at alle muslimer er terrorister eller potensielle terrorister. Anonymous poster hash: 09f6c...e11 Bare tull og nå vet du at jeg ikke mener det. De fleste muslimer er selvsagt ikke terrorister, de er religiøse. Det er religionen som er farlig. De ønsker mer islamisering her i landet. Regler for jenter og gutter på skolen for eksempel. Dette er langt farligere en terror fra kun et lite mindretall ekstremister. 9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #10 Skrevet 3. oktober 2015 Hvorfor dra inn terrorisme? Ingen av disse kvinnenes samfunnskritikk har hatt med terrorisme å gjøre. Den har gått på ukulturen innvandreremiljøer når det gjelder kvinne- og menneskerettigheter. I motsetning til terrorisme er den svært vanlig i slike miljøer. Anonymous poster hash: 87f4d...e5b 5
julia83 Skrevet 3. oktober 2015 #11 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg tror høydepunktet for nyansert media, ytringsfrihet og likestilling i Norge var i perioden 2003-2012, nå går det sakte og sikkert i feil rettning. 1
yxnyx Skrevet 3. oktober 2015 #12 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg tror høydepunktet for nyansert media, ytringsfrihet og likestilling i Norge var i perioden 2003-2012, nå går det sakte og sikkert i feil rettning. Nja, jeg tror faktisk vi skal tilbake til 90- tallet for å finne gullalderen. Da gjorde sosialrealisme et lite comeback, samtidig som det var tiåret for ironigenerasjonen. Mao var det interessant å diskutere fordommer, likestilling ol, samtidig som det var greit å harselere med omtrent alt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #13 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg er så lei av denne type innlegg. De samme tingen igjen og igjen. Europa brenner, De og oss, fæle innvandrere, bla, bla og bla. Det er bare klaging og sprer frykt. Ja, det er store konflikter i de forskjellige muslimske miljøene i Norge. Det er en skam at disse kvinnene må leve på kode 6, men disse damene kritisere de negative sidene. De fargelegger ikke hele kulturen med dritt, og det at du bruker deres situasjon og kamp til å fremme argument ditt er forkastelig. Det er lov å kritisere innvandrere, Er ikke det en av grunnen til at Frp har så mange velgere? Er det ikke på tide å komme løsninger og slutte med "stakker oss" ? Det er mange muslimske barneskole jenter som går med hijab, og det er mange innvandrer som ikke får lov til diverse ting norske barn gjør, for eksempel klassetur, fritidsaktivitet, osv. Dette er ting som som skaper skille og som tyder på at disse barna kommer fra konservative familier eller/og fattige. Jeg har ikke løsninger på alle problemene, men jeg vet at myndigheten må bli strengere og kreative i måten de skal løse disse problemene på. Men for all del, skriv mer om kulturell selvmord, og hvor fæle innvandrere er som dreper denne så kalte "kulturen". Anonymous poster hash: 27180...380 Synes du ikke det faktum at mange muslimske BARNESKOLEjenter går med hijab, viser hvor usunn, syk og overseksualisert den perverse religionen islam er??? Anonymous poster hash: 35443...9e2 5
Gothminister Skrevet 3. oktober 2015 #14 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg tror høydepunktet for nyansert media, ytringsfrihet og likestilling i Norge var i perioden 2003-2012, nå går det sakte og sikkert i feil rettning. Og denne utvikling må kvinner selv ta ansvar for. Det er kvinner som stemmer frem partier som er for mer islam og muslimer her i landet. Det er kvinner som ikke sier i fra at de ikke finner seg i en middelalderkultur/religion som stadig får mer fotfeste her i landet. Islamiseringen pågår for fult, men ingen gjør noe. Det er til og med dem som ikke ser det. 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #15 Skrevet 3. oktober 2015 Det som også er tragisk er at norske feminister er mer "muslimske" en mange muslimske kvinner er selv. Det blir litt som Tyrkia og mange muslimske land IKKE vil ha hijab i bruk sammen med uniform. Her i Norge kan man kombinere det med toller-uniform og forsvarets klær. Anonymous poster hash: c849b...066 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #16 Skrevet 3. oktober 2015 Hege er ei tøff dame med stor kunnskap om islam. Ingen her i Norge kan måle seg mot henne. Derfor er hun så farlig for venstresidens disipler. Hun forteller oss hva islam faktisk er. At Norske kvinner velger å ignorere det fakta at islam er livsfarlig for dem selv, er meget underlig og ikke minst interessant. For man må jo undere seg over hvor på veien det gikk galt for disse kvinner. Det er noen hull i deres forståelse og det kunne vært av stor interesse og forstå hvordan de ser på islam. De forstår det ikke, og tror tydeligvis at det er helt utenkelig at dette skal få noe konsekvenser for demAnonymous poster hash: bfdf8...9e7 1
Gjest Tekola Skrevet 4. oktober 2015 #17 Skrevet 4. oktober 2015 Ryddet for kritikk av brukere som benytter seg av AB-funksjonen. Tekola, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå