sommermor Skrevet 4. oktober 2015 #21 Skrevet 4. oktober 2015 Min jente på 12 år får gavekalender i år fordi hun ønsket det. Hun har den samme som min mor broderte til meg som liten I år som alle andre år blir den helt sukkerfri.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #22 Skrevet 4. oktober 2015 Mine tre får ting vi skal bruke i en aktivitet til helgen, feks pepperkakeformer til pepperkakebaking, glanspapir til å lime på julekuler, votter til vi skal ut å lage snømann. en gang fikk de en vedkubbe hver og de trodde mamman hadde klikket, dagen etter fikk de en pose kakao hver, dagen etter fikk den ene en pakke pølser, den andre en pakke lompe og den tredje en ketshup flaske den helgen gikk vi ut og lagde bål, kokte kakao og stekte pølser og vi hadde det kjempe koselig. Anonymous poster hash: 9772e...16f 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #23 Skrevet 3. august 2016 Noen tips hva jeg gjør når jeg lager julekalender. Jeg synes det er hyggelig med julekalender. Den kan lages på mange forskjellige måter og trenger absolutt ikke å være dyr. Jeg liker å kjøpe fire litt større gaver som jeg gir hver helg i desember. Noen eksempler på hva jeg liker å putte i julekalenderen: Barnebok - Tegneseriehefte - Ingredienser til noe spiselig vi kan lage sammen - Billetter til Juleforestilling og barneteater - Diverse utstyr til skitur (lue, hansker osv) Anonymkode: 9368d...2a2
mjauritz Skrevet 3. august 2016 #24 Skrevet 3. august 2016 Nå er min litt for liten, men jeg har definitivt tenkt å lage til henne når hun blir litt større. Kanskje jeg lager i år også, men det blir vel mest for min egen del Jeg husker at jeg hadde det når jeg var liten og jeg elsket det. Jeg ble alltid så glad og spratt opp av sengen hver morgen i desember. Hun pakket inn alt fra sokker til kinobilletter (som vi gikk sammen og så), og det var så stas. Selv når jeg fikk en klementin (som vi også hadde på benken som jeg bare kunne forsyne meg av) så ble jeg glad. Det var gøy. Det handlet aldri om hvor stor gaven var, men det å våkne til det og pakke det opp. Er en av de mange gode minnene fra barndommen som jeg vil at min også skal oppleve Jeg kommer nok til å bestille på eBay. Der er det mye glitterpenner, viskelær, figurer, fargelegging og andre småting som nesten ikke koster noe som helst. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #25 Skrevet 3. august 2016 Mine jenter er 20 og 25 og får fortsatt pakkekalender! 😁😁 De bor ikke hjemme, men jeg frakter det til dem i god tid før 1. Des. Jeg synes det er veldig hyggelig og de elsker det! Jeg samler ting gjennom hele året. Det kan feks. være shampoo, nøkkelring, kaffekrus, hårstrikk, mascara etc. Ikke noe ræl, men bruksting. Jeg reiser en del, og tenker alltid på å finne ting til kalenderen når jeg er på reise. Kan godt begynne i januar og kjøpe til kalenderen. Fordeler det utover hele året, så blir det ikke så styrete og dyrt. Vet at de setter utrolig pris på det, og da setter jeg pris på det også. Begynte med det da de var 2 år. Anonymkode: ba286...7f5 2
Gjest Chroma Skrevet 4. august 2016 #26 Skrevet 4. august 2016 Jeg lager hvert år. Men nå som den ene er 14 begynner det å bli vanskelig å vite hva jeg skal ha i, noen som har tips?
Honey Dew Skrevet 4. august 2016 #27 Skrevet 4. august 2016 Nei, de får sjokoladekalendere og er fornøyde med det 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #28 Skrevet 4. august 2016 Åh, juuul Min fyller to år en måned før jul og skal få sin første julekalender i år! Gleder meg veldig til å pusle med det. Anonymkode: 99075...6e9
tirben Skrevet 4. august 2016 #29 Skrevet 4. august 2016 6 timer siden, Chroma skrev: Jeg lager hvert år. Men nå som den ene er 14 begynner det å bli vanskelig å vite hva jeg skal ha i, noen som har tips? Gutt eller jente?
Tanuki Skrevet 4. august 2016 #30 Skrevet 4. august 2016 Har aldri fått detselv, men junior er bare 2 år, så tenker jeg venter minst 2 år til. Har allerede tenkt at denskal inneholde små ting da, pepperkakeformer, viskelær, en klementin, liten pk lego, et kinderegg, origamipapir etc Gleder meg utrolig mye til han blir gammel nok
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #31 Skrevet 4. august 2016 Den 10/4/2015 at 9.38, sommermor skrev: I år som alle andre år blir den helt sukkerfri. Så du er en av dem som oppdrar unger som går berserk i godteskåla på besøk hos andre? Anonymkode: 0303d...cfb
Gjest Chroma Skrevet 4. august 2016 #32 Skrevet 4. august 2016 45 minutter siden, tirben skrev: Gutt eller jente? Gutt Har funnet noen deksler til mobilen hans på eBay til 15 kroner stk, så kjøpte noen sånne. Det vil nok bli noen blyanter, sokker og boksere som han allikevel trenger, men ellers er jeg rimelig tom for idèer.
tirben Skrevet 4. august 2016 #33 Skrevet 4. august 2016 29 minutter siden, Chroma skrev: Gutt Har funnet noen deksler til mobilen hans på eBay til 15 kroner stk, så kjøpte noen sånne. Det vil nok bli noen blyanter, sokker og boksere som han allikevel trenger, men ellers er jeg rimelig tom for idèer. Hansker, ørevarmere/lue, kinobillett, øreplugger, refleks, deodorant etc. Vet at noe av dette koster, men dette er jo nyttige ting som han uansett må ha. Jeg gir alltid ting mine barn har bruk for, som jeg likevel kjøper i løpet av året. Noen ganger kan man gi noe spiselig også, som en liten sjokolade eller kakemann.
Gjest Chroma Skrevet 4. august 2016 #34 Skrevet 4. august 2016 58 minutter siden, tirben skrev: Hansker, ørevarmere/lue, kinobillett, øreplugger, refleks, deodorant etc. Vet at noe av dette koster, men dette er jo nyttige ting som han uansett må ha. Jeg gir alltid ting mine barn har bruk for, som jeg likevel kjøper i løpet av året. Noen ganger kan man gi noe spiselig også, som en liten sjokolade eller kakemann. Takk for tips Jeg liker også å gi nyttige ting, har blant annet funnet t-skjorter på salg til 20 kr til de minste barna. Litt spiselig blir det også
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 5. august 2016 #35 Skrevet 5. august 2016 Morsomt at denne lever igjen. Det ble Lego-kalender i fjor her
Gjest Dorey Skrevet 5. august 2016 #36 Skrevet 5. august 2016 10 timer siden, Tanuki skrev: Har aldri fått detselv, men junior er bare 2 år, så tenker jeg venter minst 2 år til. Har allerede tenkt at denskal inneholde små ting da, pepperkakeformer, viskelær, en klementin, liten pk lego, et kinderegg, origamipapir etc Gleder meg utrolig mye til han blir gammel nok Da vår eldste var tre år skjønte han virkelig konseptet, og det var veldig stas å ha kalender. Du trenger nok ikke vente helt til han er fire år
sommermor Skrevet 5. august 2016 #37 Skrevet 5. august 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du er en av dem som oppdrar unger som går berserk i godteskåla på besøk hos andre? Anonymkode: 0303d...cfb Nei Hun får mer enn nok søtt ellers i ellers i året.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå