AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Har dere noen forslag til hvordan jeg kan finne eldre kvinner (snakker 30-45 her, ikke eldre enn det)? Om du vet om noen nettsider eller lokaler de pleier å vanke så bare si ifra. Er mann på 20, lyst til å prøve meg på nye "fronter" bare Anonymous poster hash: d348d...c60
maskineple Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Du kan besøke biblioteket, bibliotekarer er flørtete. Endret 2. oktober 2015 av maskineple
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Det finnes vel voksne kvinner overalt. Det er jo bare å åpne øynene. Men, det er vel heller tvilsomt om kvinner på 45 vil ha en ung mann på 20, da er du jo så ung at du kunne vært sønnen deres. Sukker, Møteplassen, Match eller Tinder er kanskje steder du kan få napp? Liker du store damer så kanskje du får kontakt med noen på frodig.no? Anonymous poster hash: 627b2...1e1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Har dere noen forslag til hvordan jeg kan finne eldre kvinner (snakker 30-45 her, ikke eldre enn det)? Om du vet om noen nettsider eller lokaler de pleier å vanke så bare si ifra. Er mann på 20, lyst til å prøve meg på nye "fronter" bare Anonymous poster hash: d348d...c60 På jobb?Anonymous poster hash: a40a4...f08
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå