Gå til innhold

Intimbarbering - hvor vanlig er det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vert glattbarbert i flere år og for meg har det blitt hva som føles normalt for meg. Med ett unntak: om jeg må dusje i fellesdusj blir jeg plutselig stressa.

Jeg er av og til på stevner og trener i sammen med mange andre og da skal vi jo dusje sammen etterpå men jeg tør ikke !

På disse stevnene er det damer i alle aldre fra 15-50 og jeg får noia da jeg tenker på om de vil reagere på at jeg har shava. Men kanskje er alle barbert ? Tør ikke finne ut.

(Og ja, jeg er så gammel at når jeg var ungdom og dusjet med andre så var det ingen som barberte seg. )

Anonymous poster hash: 8d46b...6d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen anelse... Jeg har aldri vært sammen med en dame med hår.. Jeg tror det er ganske vanlig at det er barbert.. Forsåvidt så har jeg selv og jeg har sett andre menn være barbert der i området i gym dusjene. Har det noe å si hva de tenker egentlig? Jeg har aldri tenkt over dette for å være ærlig. Annerledes for dere damer sikkert. 

Anonymous poster hash: ce786...c3f
  • Liker 2
Skrevet

Jeg dusjer på Sats/Elixia i Oslo og de fleste er godt barbert. Men en god del lar det vokse, disse ser man typisk lett i garderoben etterpå. De er typisk ikke spesielt opptatt av hvordan de ser ut.

Anonymous poster hash: 8853b...ce0

Skrevet

Det er helt vanlig å være barbert i dag, så man skiller seg ikke ut som barbert.
Selv barberer jeg kun på sommeren når jeg skal på stranden og stusser voksende hår der nede resten av året.

Anonymous poster hash: 1b049...a12
Skrevet

Spørsmål til dere som barberer: er dere helt glatte i hele området?

Jeg barberer venusberget og bikinilinja og stusser ellers. En sjeeeelden gang jeg er helt glatt...

Anonymous poster hash: 9fb40...2c0
Skrevet

Det er nok vanlig å være barbert, men om jeg dusjer i en garderobe etter trening for eksempel så ville jeg ikke planlagt å være barbert fordi jeg vet jeg skal være naken. Jeg barberer når jeg gidder, noen ganger går det uker/et par måneder mellom hver gang, andre ganger gjør jeg det en gang i uka. Stirrer heller aldri på andre kvinners underliv og tenker aldri over om de er barbert eller ikke. 

Anonymous poster hash: d152c...c61
Skrevet

OK :-) Neste gang skal jeg tørre å dusje sammen med de andre !

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 8d46b...6d8

Skrevet

Jeg er 37 år og har lurt på det samme. Barberer alt ca rn gang i uka, fordi jeg trives best med det. Mannen min bryr seg ikke så mye om det er barbert eller litt hår. Men tør heller ikke å oppsøke fellesdusjer, for jeg lurer på det samme (om jeg er for gammel til det).

Anonymous poster hash: 83b8e...d22

• Liker 1
Skrevet

Jeg barberer alt ca 2 ganger i uka. Jeg gjør det for min egen del og ikke for andres :)

Anonymous poster hash: ef163...da2

Skrevet

Jeg er aldri helt glatt selv, men jeg ser ikke etter om andre er det i garderoben. Andre kvinners underliv interesserer meg ikke spesielt mye, i alle fall ikke i den settingen!

Skrevet

Jeg dusjer på Sats/Elixia i Oslo og de fleste er godt barbert. Men en god del lar det vokse, disse ser man typisk lett i garderoben etterpå. De er typisk ikke spesielt opptatt av hvordan de ser ut.

Anonymous poster hash: 8853b...ce0

Så om man ikke barberer underlivet så er man ikke opptatt av hvordan man ser ut?

Anonymous poster hash: 91d94...ffc

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 27år, har aldri sett mitt eget kjønnsorgan med hår. Begynte shave selv før jeg fikk hår der nede, for det gjorde de eldre jentene. Nå har jeg et prosjekt, ikke shave nedentil. Blir flau over meg selv, jeg trenger å se det! Oppgitt over meg selv :P

Anonymous poster hash: 24735...766
Skrevet

Jeg shaver 1-2 ganger i uken. Over 30 år ;)

Anonymous poster hash: b7e87...2ee

Skrevet

Jeg dusjer på Sats/Elixia i Oslo og de fleste er godt barbert. Men en god del lar det vokse, disse ser man typisk lett i garderoben etterpå. De er typisk ikke spesielt opptatt av hvordan de ser ut. Anonymous poster hash: 8853b...ce0

Jeg barberte meg helt fra før jeg fikk hår til nå nylig. Bestemte meg for å prøve å se hvordan jeg synes det er med hår (siden hår i underlivet = sunnere underliv). Sparte litt, og barberte det vekk fordi det var uvant. Men når jeg da var glattbarbert igjen opplevdes det plutselig som om noe manglet. Nå synes jeg faktisk det er penere med hår enn uten, og lar det derfor være litt hår der. Jeg stusser og friserer så det er ikke en ustelt busk det er snakk om....

Og jo... Jeg har hår i underliver og jeg bryr meg om utseendet mitt ;)

Anonymous poster hash: 37897...abc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...