AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Hvilke kondomer er de beste? Har noen prøvd RFSU True Feeling? Anonymous poster hash: f9c49...a47
Hoywin Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Likte ikkje true feeling, var for klønete å få på da den er noe trang/lite elastisk. Merker heller ikkje noko særlig til høgare følsomheit.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Hvordan tar man på en kondom?Anonymous poster hash: e4b39...943
Hoywin Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Passer på at den er rett vei, klemmer luften ut av tuppen før du trer den over penishodet, deretter ruller du den bare så langt det går, er du usikker prøv gjerne en gang alene før du havner i en sitasjon du trenger å kunne det.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 fler? Anonymous poster hash: f9c49...a47
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Ingen som bruker kondomer her, eller? Anonymous poster hash: f9c49...a47
Gjest Castielz Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Kondom er som å spise sjokolade uten å fjerne innpakningen. Nei, jeg driver ikke med ONS.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 RFSU Thin er den beste kondomen som er laget Anonymous poster hash: 10418...afc
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 RFSU Thin er den beste kondomen som er laget Anonymous poster hash: 10418...afc Jeg tenkte at True Feeling kanskje var bedre, siden den var tynnere. Men den er kanskje ikke det da? Anonymous poster hash: f9c49...a47
guttemann Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg tenkte at True Feeling kanskje var bedre, siden den var tynnere. Men den er kanskje ikke det da?Anonymous poster hash: f9c49...a47 Jeg er enig med Hoywin i at den egentlig er litt skuffende. Den er kanskje tynnere, men passformen er dårligere på meg ihvertfall. Den sitter rart rundt penishodet og det gjør at følelsen ikke blir noe bedre. Men kondomer og passform er nok ganske individuelt, så jeg ville prøvd flere. Hvis du hadde giddet å bruke søkefunksjonen før du startet en ny tråd og deretter bundet den i tillegg, hadde du sett at at det er en annen tråd med samme tema som har flere forslag. Den kan være verdt en titt.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Menypose og syltetøystrikk bruker jeg😊Anonymous poster hash: d0879...855
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 Likte ikkje true feeling, var for klønete å få på da den er noe trang/lite elastisk. Merker heller ikkje noko særlig til høgare følsomheit. Tror Zara Larsson har avkreftet myten om at kondomer er lite elastiske etter at hun tredde den over foten sin og oppover leggen. Tror ikke du trenger å bekymre deg over om en pikk skal få god nok plass.Anonymous poster hash: 24de0...398 1
Chrisander Skrevet 4. oktober 2015 #13 Skrevet 4. oktober 2015 Prøvd mye. Etter litt leting kom prøvde jeg et merke som heter Crown. Selges dessverre ikke i Norge? Men helt klart verdt det. Beste jeg har prøvd. Jeg kjøpte de her: http://www.undercovercondoms.com/Condoms/Okamoto/140/Crown.html Kondom vil aldri bli like digg som ingenting. Men disse er i iallfall nest best for meg. Men det er vel en smakssak. Størrelse, tykkelse, form, glidemiddel,.. må bare prøve seg frem. Tenkte jeg skulle prøve disse neste gang http://www.undercovercondoms.com/Condoms/Trojan/2072/Trojan-Thintensity-Lubricated-Condoms.html
Hoywin Skrevet 5. oktober 2015 #14 Skrevet 5. oktober 2015 Tror Zara Larsson har avkreftet myten om at kondomer er lite elastiske etter at hun tredde den over foten sin og oppover leggen. Tror ikke du trenger å bekymre deg over om en pikk skal få god nok plass.Anonymous poster hash: 24de0...398 Greit nok det, men å klare å holde leggen erigert under kløning med en småtrang kondom er likevel litt enklere enn med en penis. Du har sikkert blåst opp en ballong eller to før, noen ballonger er tyngre å blåse opp enn andre, er samme greia med kondomer. Noen gir for mye motstand når man ruller dem på, selv om de i teorien har rikelig av plass, -sjølv for min gigantiske penis... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå