Gå til innhold

Bra kondomer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke kondomer er de beste?
Har noen prøvd RFSU True Feeling?

Anonymous poster hash: f9c49...a47
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte ikkje true feeling, var for klønete å få på da den er noe trang/lite elastisk. Merker heller ikkje noko særlig til høgare følsomheit.

Skrevet

Hvordan tar man på en kondom?

Anonymous poster hash: e4b39...943

Skrevet

Passer på at den er rett vei, klemmer luften ut av tuppen før du trer den over penishodet, deretter ruller du den bare så langt det går, er du usikker prøv gjerne en gang alene før du havner i en sitasjon du trenger å kunne det.

Skrevet

fler?

Skrevet

Ingen som bruker kondomer her, eller?

Gjest Castielz
Skrevet

Kondom er som å spise sjokolade uten å fjerne innpakningen.

Nei, jeg driver ikke med ONS.

Skrevet

RFSU Thin er den beste kondomen som er laget

Anonymous poster hash: 10418...afc
Skrevet

RFSU Thin er den beste kondomen som er laget

Anonymous poster hash: 10418...afc

Jeg tenkte at True Feeling kanskje var bedre, siden den var tynnere. Men den er kanskje ikke det da?

Skrevet

Jeg tenkte at True Feeling kanskje var bedre, siden den var tynnere. Men den er kanskje ikke det da?

Jeg er enig med Hoywin i at den egentlig er litt skuffende. Den er kanskje tynnere, men passformen er dårligere på meg ihvertfall. Den sitter rart rundt penishodet og det gjør at følelsen ikke blir noe bedre. Men kondomer og passform er nok ganske individuelt, så jeg ville prøvd flere. Hvis du hadde giddet å bruke søkefunksjonen før du startet en ny tråd og deretter bundet den i tillegg, hadde du sett at at det er en annen tråd med samme tema som har flere forslag. Den kan være verdt en titt.
Skrevet

Menypose og syltetøystrikk bruker jeg😊

Anonymous poster hash: d0879...855

Skrevet

Likte ikkje true feeling, var for klønete å få på da den er noe trang/lite elastisk. Merker heller ikkje noko særlig til høgare følsomheit.

Tror Zara Larsson har avkreftet myten om at kondomer er lite elastiske etter at hun tredde den over foten sin og oppover leggen. Tror ikke du trenger å bekymre deg over om en pikk skal få god nok plass.;)

Anonymous poster hash: 24de0...398

• Liker 1
Skrevet

Prøvd mye. Etter litt leting kom prøvde jeg et merke som heter Crown. Selges dessverre ikke i Norge?

Men helt klart verdt det.  Beste jeg har prøvd.

Jeg kjøpte de her: http://www.undercovercondoms.com/Condoms/Okamoto/140/Crown.html

Kondom vil aldri bli like digg som ingenting. Men disse er i iallfall nest best for meg.

Men det er vel en smakssak. Størrelse, tykkelse, form, glidemiddel,.. må bare prøve seg frem.  

Tenkte jeg skulle prøve disse neste gang 

http://www.undercovercondoms.com/Condoms/Trojan/2072/Trojan-Thintensity-Lubricated-Condoms.html

Skrevet

Tror Zara Larsson har avkreftet myten om at kondomer er lite elastiske etter at hun tredde den over foten sin og oppover leggen. Tror ikke du trenger å bekymre deg over om en pikk skal få god nok plass.;)Anonymous poster hash: 24de0...398

Greit nok det, men å klare å holde leggen erigert under kløning med en småtrang kondom er likevel litt enklere enn med en penis. Du har sikkert blåst opp en ballong eller to før, noen ballonger er tyngre å blåse opp enn andre, er samme greia med kondomer. Noen gir for mye motstand når man ruller dem på, selv om de i teorien har rikelig av plass,

-sjølv for min gigantiske penis... :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...